boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
Ik geloof je niet meer en jij volgens mij ook niet.
quote:smurfje251 schreef op 12 september 2011 @ 06:50:

hoezo schulden? en ja wij doen ook anale sex..omdat hij het zo lekker vindDoet hij ook wel eens iets voor jou, alleen omdat jij het leuk vindt? Of doet hij zelf alleen dingen die hij leuk vindt?
Liever elitair dan een pauper!
soms denk ik ook weleens.. mn zusje heeft een vriend en is best goed voor haar en ben weleens jaloers. en als ik met mn fam uit eten ga of op vakantie ga..mag die vriend van haar ook mee en de mijne niet..omdat het geheim is
Smurf, je bent ziek in je hoofd. Niet van de stoornis die jij beweert te hebben, maar om die stoornis in je onzinverhalen te verwerken om met deze onzinposts weg te komen.
quote:smurfje251 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:16:

soms denk ik ook weleens.. mn zusje heeft een vriend en is best goed voor haar en ben weleens jaloers. en als ik met mn fam uit eten ga of op vakantie ga..mag die vriend van haar ook mee en de mijne niet..omdat het geheim isSmurf, die zogenaamde vriend van je moet wel een hele lange schaduw werpen dat jij het licht nog steeds niet ziet/wilt zien. Jammerjammerjammer.
Haha Bianca!

Smurf.., tijd voor Gargamel, en nee... niet voor je vriend.
Sta ik vanmorgen op de tram te wachten...
quote:Demissionair schreef op 12 september 2011 @ 10:26:

Ik geloof je niet meer en jij volgens mij ook niet.Ach, smurf is er weer. Ik geloof er ook niets meer van. En zelfs als het waar is, is elke reactie verspilde energie.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

soms denk ik ook weleens.. mn zusje heeft een vriend en is best goed voor haar en ben weleens jaloers. en als ik met mn fam uit eten ga of op vakantie ga..mag die vriend van haar ook mee en de mijne niet..omdat het geheim is

ALS DIE VENT VAN JOU NOU OOK EENS GOED VOOR JOU ZOU ZIJN.......DAN MAG HIJ MISSCHIEN WEL EEN KEER MEE.

Sorry voor de caps
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat ik nou niet snap he. Smurf post al een hele tijd dezelfde diarree aan naïviteit. Bij de gemiddelde bijzondere OP wordt er behoorlijk snel geroepen 'troll' maar bij smurf niet of nauwelijks of tenminste niet genoeg om niet meer te reageren. Waarom blijven nog mensen na al die tijd geloven dat dit echt is? Kent iemand haar ?
Groene mannetjes, blauwe mannetjes, wat maakt het uit?
quote:Joly78 schreef op 10 oktober 2011 @ 00:16:

Wat ik nou niet snap he. Smurf post al een hele tijd dezelfde diarree aan naïviteit. Bij de gemiddelde bijzondere OP wordt er behoorlijk snel geroepen 'troll' maar bij smurf niet of nauwelijks of tenminste niet genoeg om niet meer te reageren. Waarom blijven nog mensen na al die tijd geloven dat dit echt is? Kent iemand haar ?Neuh, maar ze is al erg lang in haar rol. Dus dan komt het wel iets geloofwaardiger over itt tot nieuwe mensen en verhalen. Maar misschien een trol hoor, die af en toe het vuurtje even opstookt, het boeit me niet meer.

Hoezo, omdat het geheim is?

Je had laatst nog aan je moeder verteld dat je een 'relatie'/seks met hem hebt, zodat je hier niet meer stiekem over hoeft te doen.

Ben je dat nu alweer vergeten ofzo?

Wat hij doet moet hij zelf weten en zijn familie en zgn. ex hoeft hij helemaal niet te informeren als hij met jou mee op vakantie zou willen. Hij wil gewoon geen relatie met jou en ook niet op vakantie met jou. Hij wil jou niet bellen of sms-en, geen smsjes van jou krijgen en ook niet steeds gebeld worden door jou.

Omdat jij persé seks met hem wil blijven hebben en jezelf aan hem op blijft dringen (terwijl je geeneens een relatie met hem hebt) geeft hij je seks en gebruikt hij jou ook puur voor de seks.

Je krijgt dus precies waar je zelf om vraagt, Smurf.

Wat is het probleem nou eigenlijk?
Tja, ik heb al uitgelegd waarom ik smurfje wel geloof en daar blijf ik bij.
Waarom heet dit topic eigenlijk "Boos"', Smurf?

Volgens mij word je nog niet boos al schijt hij op je bord.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Kalliope schreef op 10 oktober 2011 @ 21:54:

Tja, ik heb al uitgelegd waarom ik smurfje wel geloof en daar blijf ik bij.

Je bent niet de enige. Ik geloof haar ook wel. Soms kost het me ook wel erg moeite om idd niet de capslock te gebruiken, ik geef het toe .

Smurf gebruikt het forum als digitaal dagboek en dat mag, ook al doet ze er naar mijn idee verrekte weinig tot niets mee. Ze zegt van wel maar dan weken later komt er weer een bericht dat hij weer zo afstandelijk/onaardig is geweest etc. Een behoorlijk grammofoonplaat idee met een heel erg hoog krasgehalte erop.

Tsja, dat voelt idd als praten tegen Brugman, wat zeg ik, de gehele vernieuwde A2. Aan de andere kant denk ik ook, Smurf moet wel heel weinig netwerk om zich heen hebben dat ze van die kant geen feedback krijgt.
quote:Very.Cherry schreef op 10 oktober 2011 @ 22:11:

Daar ben ik het niet mee eens Dibbes; ik zie dat smurfje wel wat met de reacties doet. Maar goed, misschien is dat voor niet-autisten wel moeilijk te begrijpen. Geen idee, ik weet niet hoe jullie denken.
quote:Very.Cherry schreef op 10 oktober 2011 @ 22:11:

quote:Kalliope schreef op 12 oktober 2011 @ 23:39:

Daar ben ik het niet mee eens Dibbes; ik zie dat smurfje wel wat met de reacties doet. Maar goed, misschien is dat voor niet-autisten wel moeilijk te begrijpen. Geen idee, ik weet niet hoe jullie denken.

Dat kan Kalliope, jij zult iets uit haar posts halen die ik, en meerderen met mij vermoed ik, niet zien/lezen.

Waaraan zie/lees jij dan dat Smurf er wél iets mee doet? Ze beaamt soms zaken ja, dat klopt maar echt inhoudeljk op de posts ingaan gebeurt zelden tot nooit.

Of er komt na weken weer een reactie met ge-emmer over die zogenaamde vriend en begint het hele gedoe weer van voren af aan.

Maar nogmaals, wellicht zie jij concrete aanwijzingen waarvan je het gevoel hebt dat Smurf er wel wat aan/mee doet.

Ik doe mijn best alleen zie ik tot nu toe alleen maar een kapotte grammofoonplaat die niet uit die beschadiging op de plaat kan komen. Noch echt wil, zo lijkt het.

*edit, ik lijk zelf inmiddels wel op kapotte grammofoonplaat*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven