Kado Jongen 16 jaar!

09-10-2011 20:22 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje word binnenkort 16 jaar en nu wil ik niet aankomen met een spelletje voor de xbox of geld. Maar ik wil echt iets speciaals voor hem.

Ik vind het alleen zo lastig om iets te vezinnen.

Scooter rijden gaat hij niet doen dus dat is geen optie.

Nu hoop ik dat jullie misschien leuke ideetjes hebben

PS: het mag ook iets geks zijn zoals een gatget ofzoiets ( het mag uitbundig dus)
bier?
Stripper?
Bij de Xenos hebben ze een "meter bier" .. Daar kunnen dus biertjes in en er staat op: Daar moet op gedronken worden..
Sportsokken!
Als ''bij-cadeautje'' is een collectebus leuk... Heeft mijn broertje tijdens zijn 18e verjaardag aardig wat extra geld mee opgehaald (die hebben ze vast ook wel voor 16).

Verder, wat vind hij leuk? Heeft hij hobby's?

Mijn ene broertje maak ik bijvoorbeeld gelukkig met een boek over koeien terwijl de ander het liefst een nieuwe saxofoon zou willen... Oftewel, waar liggen zijn intresses?

En niet geheel onbelangrijk: het budget??
ipod?

of in elk geval n gadget die ie nog niet heeft
Zijn hobby's zijn voetballen en gamen.

en het budget is rond de 80 euro.

Veel kleine dingetjes voor minder geld vind ik ook leuk, maar het mag ook 1 ding zijn van zo rond de 80 euro.
een nieuwe game
Zo'n verschrikkelijk duur shirt van zijn favoriete cluc.
Een dagje weg? Bijvoorbeeld naar een voetbal wedstrijd?

Of iets anders wat hij leuk vind? Bijvoorbeeld: pretpark, dagje amsterdam/rotterdam/utrecht of den haag?
Als je heel creatief bent, kun je misschien 16 kleine cadeautjes doen die allemaal op een of andere manier terug te leiden zijn naar een jaar van zijn leven (''een voetbal, je was 8 toen je op voetbar ging'', ''een pen, toen je voor het eerst naar de middelbare school ging was je altijd je pen kwijt'', ''etc.''). Maarja, daar moet je broertje wel het type voor zijn...

Voor 80¤ kun je wel echt een mooi cadeau kopen lijkt me.

Misschien een uitje.

Een 'doe'-cadeau.

Een digitale camera (als hij doe nog niet heeft).

Een aquarium (op een of andere manier vinden mannen vissen leuk ).
quote:gsleutel schreef op 09 oktober 2011 @ 20:53:

Als je heel creatief bent, kun je misschien 16 kleine cadeautjes doen die allemaal op een of andere manier terug te leiden zijn naar een jaar van zijn leven (''een voetbal, je was 8 toen je op voetbar ging'', ''een pen, toen je voor het eerst naar de middelbare school ging was je altijd je pen kwijt'', ''etc.''). Maarja, daar moet je broertje wel het type voor zijn...

dat is wel een heel erg leuk idee! Moet wel even diep graven wat ik dan allemaal kan bedenken maar ik vind het echt een heel erg leuk idee! Dankje!
Voor 80 euro aan condooms ?
Middagje karten?
Een belevenis! Skydiving, survival, golf parcour, duiken oid.

En 16 jaar is bier drinken!

MD bon
horloge?
Je kunt bij verschillende topclubs een ronleiding door het stadion krijgen. En daarna een shirt kopen in de fanshop?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als hij van voetbal houdt een abonnement op de Voetbal International?
quote:sammiesan schreef op 09 oktober 2011 @ 20:55:

[...]

dat is wel een heel erg leuk idee! Moet wel even diep graven wat ik dan allemaal kan bedenken maar ik vind het echt een heel erg leuk idee! Dankje!

Je kan altijd nog een topic openen om mensen mee te laten denken over dat soort dingetjes...

Ik heb 2 broertjes rondlopen en er zijn vast wel veel ''algemene dingen'' waar veel jongetjes mee te maken krijgen tijdens hun 16 jarige leventje... Die kun je dan altijd ombuigen zodat ze echt bij jullie persoonlijk passen.

En dan alles op een leuke manier verpakken... Alles los inpakken, grabbelton maken en overal een leuk geschreven kaartje bij?!
Een adventure-circuit?

Of deze

Of hier
.
himalaya wijzigde dit bericht op 09-10-2011 21:57
Reden: 1x is genoeg
% gewijzigd
Rugzak, kleding, horloge, zonnebril

Scheerapparaat, koptelefoon, dolby Speakers voor bij de pc,

Iets leuks voor op z'n kamer: ingelijste poster van z'n sportheld of een mooie vrouw, mooi dekbedovertrek.

Misschien mooie nieuwe voetbalschoenen. Of zo'n grote stevige sporttas.
Neem hem mee naar een concert van zijn favo muziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven