The Never Ending Question nr. 83
dinsdag 11 oktober 2011 om 18:21
Misschien. Mijn ne-eng schoonfamilie heeft 2 kleine kindjes. (die worden ook ne-eng opgevoed) Omdat zij graag ook de Nederlandse feestdagen in ere willen houden, vieren we waarschijnlijk wel weer sinterklaas. Maar dan geen kerst. Vind ik wel jammer, vind kerst leuker, samen.
Wat is jouw dwangmatigheidje?
Wat is jouw dwangmatigheidje?
dinsdag 11 oktober 2011 om 18:58
Dexter is geweldig!! Was hier een behoorlijke verslaving geworden..! Love Masuka!
Mijn badkamer heeft witte glimmende tegels op de muren. En antraciet matte tegels op de vloer. Een douche, zonder afscherming, wasbak en schapje met spullen die ik dagelijks gebruik en eronder een kastje voor mijn handdoeken en washandjes.
Ja, kruikje vol laten lopen, bed laten opwarmen en vooral 't dekbed heel hoog over mijn oren trekken! Heerlijk!
Op wie in jouw familie lijk jij 't meest? Hoe vind je dat?
Mijn badkamer heeft witte glimmende tegels op de muren. En antraciet matte tegels op de vloer. Een douche, zonder afscherming, wasbak en schapje met spullen die ik dagelijks gebruik en eronder een kastje voor mijn handdoeken en washandjes.
Ja, kruikje vol laten lopen, bed laten opwarmen en vooral 't dekbed heel hoog over mijn oren trekken! Heerlijk!
Op wie in jouw familie lijk jij 't meest? Hoe vind je dat?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 11-10-2011 19:00
Reden: Te laat natuurlijk!!
Reden: Te laat natuurlijk!!
% gewijzigd
dinsdag 11 oktober 2011 om 22:47
@Lovestar: lastig.. Vond heel veel leuk. Springtouw, lolobal. Maar ook lego, crossfiets, spelletjes, maar was vooral graag buiten. Met vliegers.
@ Twisted: Haast niets. Ben aan 't afvallen en vind 't zonde om nu geld uit te geven aan kleding die over een tijdje niet leuk meer staan, of van m'n kont zakken. Dus tegen kerst komt er wel weer een keer wat. Sowieso shop ik niet graag.
Wat is jouw ritueel voor 't slapengaan?
@ Twisted: Haast niets. Ben aan 't afvallen en vind 't zonde om nu geld uit te geven aan kleding die over een tijdje niet leuk meer staan, of van m'n kont zakken. Dus tegen kerst komt er wel weer een keer wat. Sowieso shop ik niet graag.
Wat is jouw ritueel voor 't slapengaan?