Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
woensdag 12 oktober 2011 om 13:04
vermoeiend zeg..........hol me rot tussen mijn luxading en het forum.
heb ook niemand om ff wat vast te houden, moet ook alles alleen doen.
Hee stewwie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom eens op dat trapje staan, mijn luxading vasthouden.................hou ik je trap wel vast.
kijk ik naar boven......................................tering zeg!!!!!
heb ook niemand om ff wat vast te houden, moet ook alles alleen doen.
Hee stewwie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom eens op dat trapje staan, mijn luxading vasthouden.................hou ik je trap wel vast.
kijk ik naar boven......................................tering zeg!!!!!
woensdag 12 oktober 2011 om 13:23
woensdag 12 oktober 2011 om 13:43
jezus, je zult maar onderaan een trapje staan en de benen van stewwie zien.
van die mooie stevig stappers, en het punt zien waar het bovenbeen overgaat in de bil.
en ze moet natuurlijk een beetje met haar benen uit elkaar staan, voor het evenwicht op die trap.
zie je dat ze een witte string aan heeft.
verdomme..............Stewwie...................ik zie wat haartjes hier en daar van tussen het wit piepen.......................SCHEREN!!!!!!!!!!!!!
van die mooie stevig stappers, en het punt zien waar het bovenbeen overgaat in de bil.
en ze moet natuurlijk een beetje met haar benen uit elkaar staan, voor het evenwicht op die trap.
zie je dat ze een witte string aan heeft.
verdomme..............Stewwie...................ik zie wat haartjes hier en daar van tussen het wit piepen.......................SCHEREN!!!!!!!!!!!!!
woensdag 12 oktober 2011 om 18:56
WAUW! wat leuk om iedereen hier weer even te zien zeg!
Car: still alive ja?
Mac, jou heb ik denk ik voor het laatst IRL gezien joh; hoe is het met je?
Angels: ook heel leuk jullie weer eens te zien, both of ya!
En Ninah: monogame saaie doos samen met Marjo! Ook lekker aan de nieuwe relatie?
MrsL: zit men te kletsen? Ik ga meteen zoeken waar dan!
4 the record: gisteren gezoend met een oud collega: toch wat te melden op dat gebied, itt een paar dagen geleden
Car: still alive ja?
Mac, jou heb ik denk ik voor het laatst IRL gezien joh; hoe is het met je?
Angels: ook heel leuk jullie weer eens te zien, both of ya!
En Ninah: monogame saaie doos samen met Marjo! Ook lekker aan de nieuwe relatie?
MrsL: zit men te kletsen? Ik ga meteen zoeken waar dan!
4 the record: gisteren gezoend met een oud collega: toch wat te melden op dat gebied, itt een paar dagen geleden
woensdag 12 oktober 2011 om 19:52
woensdag 12 oktober 2011 om 20:23