Gezondheid alle pijlers

Is dit normaal?

12-10-2011 12:13 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 weken geleden had ik ook al een bericht geplaatst, maar ik twijfel.

Ik slik nu al een jaar of 9 de pil en nooit geen problemen gehad. Altijd netjes op dezelfde dag ongesteld en ook hetzelfde aantal dagen.

Stress of niet, ik werd het altijd.

Nu ben ik vorige stopweek helemaal niet ongesteld geworden, test gedaan, maar negatief.

Nu ben ik in deze stopweek maar 1 dag ietsjes geweest. Is dit normaal? Ik ben er gewoon niet helemaal gerust op.
Volgens mijn huisarts is zoiets normaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En je hebt de huisarts nog niet gebeld omdat......?
Ik zou andermaal een test doen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 oktober 2011 @ 12:14:

Volgens mijn huisarts is zoiets normaal.

Lief, dat je even gebeld hebt voor TO.

Tja, wat is 'normaal'

Sowieso is een menstuatie door de pil kunstmatig dus of je het word of niet zegt ook niks.
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 12 oktober 2011 @ 12:23:

Tja, wat is 'normaal'

Sowieso is een menstuatie door de pil kunstmatig dus of je het word of niet zegt ook niks.Dat klopt. Maar ik vind het zo raar dat het ineens zo veranderd terwijl ik hier nog nooit last van heb gehad.
Hoe oud ben je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:flowerbombje schreef op 12 oktober 2011 @ 12:19:

En je hebt de huisarts nog niet gebeld omdat......?Omdat ik denk dat hij er toch niks mee kan...
quote:nouschi schreef op 12 oktober 2011 @ 12:26:

Hoe oud ben je?Hoezo?
quote:laurie86 schreef op 12 oktober 2011 @ 12:26:

[...]

Hoezo?Misschien ben je in de overgang.

[...]

Omdat ik denk dat hij er toch niks mee kan...En wij wel?
quote:Mac123 schreef op 12 oktober 2011 @ 12:28:

[...]

En wij wel?Misschien herkent iemand dit?!

[...]

Omdat ik denk dat hij er toch niks mee kan...En je denkt dat hij er niks mee kan omdat.......?
quote:flowerbombje schreef op 12 oktober 2011 @ 12:41:

[...]

En je denkt dat hij er niks mee kan omdat.......?Dat weet ik niet. Maar soms dan voel ik me een aanstelster :$ en ik dacht misschien is het wel normaal en niet genoeg reden om ermee naar de ha te gaan. Misschien herkennen andere meiden dit ook wel. Maar het zit me toch niet helemaal lekker. Vandaar dat ik eerst hier even navraag wilde doen.
Bel gewoon wel even je huisarts. Wat heb je er aan als er hier 10 vrouwen zijn die het herkennen. Eentje was misschien in de overgang, een ander bleek zwanger, weer een ander had een cyste en met de rest was niks aan de hand. Hiervoor heb je een huisarts, die kan bepalen wat er verder moet gebeuren. Als je belt zit je er ook niet meteen, misschien helpt de assistente je wel gewoon telefonisch.
Ben je 25?
quote:zammm schreef op 12 oktober 2011 @ 12:48:

Ben je 25?Ja, ik ben 25.
quote:laurie86 schreef op 12 oktober 2011 @ 12:43:

[...]

Dat weet ik niet. Maar soms dan voel ik me een aanstelster :$ en ik dacht misschien is het wel normaal en niet genoeg reden om ermee naar de ha te gaan. Misschien herkennen andere meiden dit ook wel. Maar het zit me toch niet helemaal lekker. Vandaar dat ik eerst hier even navraag wilde doen.

Dat zit dan toch echt tussen je oren.

Bel gewoon de assistente, leg het probleem voor en dan maakt zij wel een inschatting of je op bezoek moet komen, of er een telefonisch consult wordt ingepland of dat zij je al een antwoord kan geven.

Kom op, niet miepen en even doorpakken.
Volgens mij is het normaal, naarmate je de pil langer slikt wordt de menstruatie steeds minder zeggen ze.
Ik slik de pil nu 14 jaar, maar helaas wordt het niet minder. Elk lichaam werkt anders, dus idd tel naar de HA.
Nou, ik heb net ff gebeld en moet toch even langs komen.

Ben benieuwd.
bij mij wrd t uiteindelijk ook steeds minder.. en kreeg daarbij ook steeds meer buikpijn. Op aanraden vd huisarts gestopt..

De huisarts zei voor tijdelijk, maar ik ben heleaal gestopt..

Ging een paar maand goed en nu zit er al zolang tussen,,,
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Op aanraden van de ha ben ik een week geleden gestopt met de pil, maar ik voel niet erg fijn.

Ik voel me duizelig, misselijk (met name savonds), ik voel me warrig (in mijn hoofd) heb een raar, apart gevoel in mijn onderbuik, bij mijn lies doet het zeer.

Is dit herkenbaar? Zal dit een soort van afkicken zijn?
quote:Artemis schreef op 12 oktober 2011 @ 12:23:

[...]

Lief, dat je even gebeld hebt voor TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven