Toedeledokie

13-10-2011 16:04 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vriendinnen en vijandinnen (m/v),

Ik heb zojuist aan de mods gevraagd mijn account te anonimiseren. Ik ga met een lange welverdiende sabbatical. Het is tijd om afscheid te nemen omdat ik de laatste tijd meer last dan lust had van het forum. Ik ga niet Zwarte Pieten, laten we het er maar op houden dat het iets persoonlijks is. Het waren ruim 10 geweldige jaren. Heb vaak gelachen, was menig keer ontroerd, was soms ook kwaad en heb leuke wijven leren kennen. Ik noem geen namen, iedereen die me dierbaar is weet wie ik bedoel. Allen bedankt voor een geweldige tijd!

Zoenen (hoewel ik daar helemaal niet van hou) Meds.
Dag Meds!

Jammer hoor. Het forum gaat steeds minder als het oude, vertrouwde forum voelen. Er zijn zoveel leuke mensen verdwenen de laatste tijd.
quote:robo schreef op 13 oktober 2011 @ 16:53:

En zo verdwijnt het laatste restje gezond verstand van het forum.

Om over de humor maar niet te spreken.

lichtelijk overdreven
Toedeledokie terug!
Jammer Meds, hopelijk tot snel!
Meds, wat ontzettend jammer! Het ga je goed...
quote:Phoebexx schreef op 13 oktober 2011 @ 17:02:

[...]

lichtelijk overdrevenNiet voor mij, phoebe.
quote:Damaris schreef op 13 oktober 2011 @ 16:53:

[...]

Ah, daar ben je, ik zocht je al . Kennen wij elkaar van daarvoor? Toen ik nog Yasmijn was? Wie was jij dan 5 jaar geleden?

Yas ik had al zo n vermoeden van de week dat jij het was

ouwe rotten herken je zo! aan je schrijven en reacties

ik was er in de tijd van ravissante pom en volgens mij heel in het begin met jetpret, waren leuke tijden, vreselijk gelachen, toen was het forum nog klein heel klein...

en ik ga niet zeggen wie ik was ghegheghe
ach Yassemien ik kap er eerdaags ook weer mee, tis veranderd en niks is meer hetzelfde, geeft niet maar niet meer zo mijn ding
Jammer Meds,

Ik hoop dat je het snel gaat missen.
Pssssssssst, wat wordt je nieuwe nick?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:enter schreef op 13 oktober 2011 @ 17:11:

[...]

Yas ik had al zo n vermoeden van de week dat jij het was

ouwe rotten herken je zo! aan je schrijven en reacties

ik was er in de tijd van ravissante pom en volgens mij heel in het begin met jetpret, waren leuke tijden, vreselijk gelachen, toen was het forum nog klein heel klein...

en ik ga niet zeggen wie ik was ghegheghe

Geef me een hint! Hebben we veel gelachen samen vroeger? Vast wel!

Ik ben nu heel nieuwsgierig. Mailen mag ook
quote:Janna_ schreef op 13 oktober 2011 @ 16:38:

Jaja. Net nu Peter R. ook met pensioen gaat...
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jij kent mij niet, maar ik jou wel, als meelezer. Ik vind het erg jammer dat je weggaat want ik heb vaak hard om je grappen gelachen, terwijl ik toch eigenlijk meer een stille gniffelaar ben.

Ik heb geleerd van je no-nonsense raadgeving, je kennis over voeding en sport. Maar dat je na tien jaar weggaat, is wel te begrijpen.

Misschien duik je nog eens op onder een ander naam ? Maar dan val je meteen door de mand want je stijl is uniek.

Veel succes en geluk met alles.
quote:Damaris schreef op 13 oktober 2011 @ 17:27:

[...]

Geef me een hint! Hebben we veel gelachen samen vroeger? Vast wel!

Ik ben nu heel nieuwsgierig. Mailen mag ook

nog steeds op de winter?

ga jij maar lekker denken enzo tegen die tijd dat jij erachter ben ik hier alweer pleitte

vind het wel geweldig dat jij en ik van de week een pauze kregen van de beheerder, dat was vroeger toch niet? godsammekrake na 3 bans ben je hier voor eeuwig vertrokken, heb na dat akkefietje al 1 ban te pakken

constant op je woorden letten
quote:enter schreef op 13 oktober 2011 @ 17:36:

[...]

nog steeds op de winter?

ga jij maar lekker denken enzo tegen die tijd dat jij erachter ben ik hier alweer pleitte

vind het wel geweldig dat jij en ik van de week een pauze kregen van de beheerder, dat was vroeger toch niet? godsammekrake na 3 bans ben je hier voor eeuwig vertrokken, heb na dat akkefietje al 1 ban te pakken

constant op je woorden letten

Nog steeds die winter ja

Nee, vroeger was dat niet, vroeger mocht je nog gebbetjes maken en lachen. En we vochten onze onenigheden zelf wel uit. Met succes.

Dat mag allemaal niet meer. Nu wordt er direct ingegrepen.

Maar we hebben vroeger gemaild dus? Ik peins me suf!

Hint hint!
en zo verdwijnt er weer een forummer die kleur geeft aan het forum,.....

Geniet van je rust, maar niet te lang aub
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Meds! Shit zeg, wat baal ik hier van..

Het ga je goed..

Bedankt voor je bijdrages al die jaren!
Jammer Meds!

Ik vind je een tof mens!!
Meds, je bent en blijft een fantastische forummer.

Heel spijtig dat je weggaat, een aderlating voor het forum.

Maar ik denk dat jij meer dan wie ook weet wat goed voor jou is, en dus is het goed. Hoe verkeerd het ook is....
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:enter schreef op 13 oktober 2011 @ 17:36:

[...]

nog steeds op de winter?

constant op je woorden letten Zou ik jammer vinden. Heeel af en toe komt er een 'nieuwe' forummer die positief opvalt en ik dat vind ik van jou. Leuke forummer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 13 oktober 2011 @ 17:52:

[...]

Zou ik jammer vinden. Heeel af en toe komt er een 'nieuwe' forummer die positief opvalt en ik dat vind ik van jou. Leuke forummer!

Eensch! Je viel me positief op toen we tegelijk op de strafbank moesten

En direct had ik het idee dat ik je kende.
Doei Meds, je zal gemist worden.
Jezusmina Meds,

Als zelfs jij je account gaat anonimiseren wordt het echt tijd dat ik hier ook eens voorgoed opzout. Ik kan me nog herinneren dat je kwam, toen kon ik je bloed in het begin wel drinken, en jij het mijne ook. How that has changed over the years.

Godsamme meid, ik snap je besluit, maar het drukt me wel weer met de neus op de feiten.

Het ga je goed, doe de groeten aan Peterrrrrrrrrrr, dank voor de kinderadviezen door de jaren heen en ik zal vooral je hilarische oneliners missen.
Am Yisrael Chai!
Wat kut dit!

Dag Meds
fijn hoor die veer in mijn bevallige derrière

zonder dollen, lief van jullie Nous en Yas

ga eten halen maken ben lui vandaag.

Yas neem een Grolsche van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven