Nachtkleding
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:34
Ik ben op zoek naar nachtkleding, bij voorkeur online te bestellen.
Voor de zomer kom ik er nog wel uit met jurkjes, maar ik ben een echte koukleum, dus voor de winter heb ik een pyama nodig. Bij echte kou nog 3 lagen, maar laten we eerst maar eens een pyama vinden.
Nou komt het probleem: ik kan eigenlijk niks leuks vinden. Ik wil graag iets waar ik me toch nog een beetje vrouwelijk in kan voelen en waar nog een beetje model in zit. Als ik kijk op sites kom ik eigenlijk alleen dit tegen:
Een absolute no-go
Ook zo lekker vormloos
Of een leuk truttig motief
Hebben jullie tips?
Voor de zomer kom ik er nog wel uit met jurkjes, maar ik ben een echte koukleum, dus voor de winter heb ik een pyama nodig. Bij echte kou nog 3 lagen, maar laten we eerst maar eens een pyama vinden.
Nou komt het probleem: ik kan eigenlijk niks leuks vinden. Ik wil graag iets waar ik me toch nog een beetje vrouwelijk in kan voelen en waar nog een beetje model in zit. Als ik kijk op sites kom ik eigenlijk alleen dit tegen:
Een absolute no-go
Ook zo lekker vormloos
Of een leuk truttig motief
Hebben jullie tips?
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:39
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:43
En dit, de kosedress!
http://t2.gstatic.com/ima ... OibFgWwMBMYwY8AMDyzULrSW7
http://t2.gstatic.com/ima ... OibFgWwMBMYwY8AMDyzULrSW7
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:45
Nachtkleding is per definitie vreselijk. Probeer eens:
- een warme vent of dame (venten zijn vaak warmer dan dames)
- een extra dekbed
- katten op het voeteneinde
Een grote hond kan ook, maar is wel wat zwaar als dat bovenop je gaat liggen. Katten verdienen de aanbeveling. Die vinden het ook helemaal niet erg als je ze ergens vroeg in de ochtend, want opgewarmd, van het bed aftrapt. Paar lekkere Whiskasbrokjes stellen ze dan wel op prijs.
- een extra dekbed
Een grote hond kan ook, maar is wel wat zwaar als dat bovenop je gaat liggen. Katten verdienen de aanbeveling. Die vinden het ook helemaal niet erg als je ze ergens vroeg in de ochtend, want opgewarmd, van het bed aftrapt. Paar lekkere Whiskasbrokjes stellen ze dan wel op prijs.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:49
De bijenkorf heef echt leuke mix en match outfits!
Zoiets ziet er ten minste niet vreselijk uit:
Tommy H
(weet iemand hoe ik plaatjes kan plakken vanaf die sites?)
Aanvulling: kijk vooral op de bijenkorf site, ze hebben echt leuke jurkjes (jammer dat het pyjamas zijn ) en pyjamas met dingen als waterval halsen etc. Hmmm, misschien heb ik toch eens een keer nachtkleding nodig
Zoiets ziet er ten minste niet vreselijk uit:
Tommy H
(weet iemand hoe ik plaatjes kan plakken vanaf die sites?)
Aanvulling: kijk vooral op de bijenkorf site, ze hebben echt leuke jurkjes (jammer dat het pyjamas zijn ) en pyjamas met dingen als waterval halsen etc. Hmmm, misschien heb ik toch eens een keer nachtkleding nodig
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:52
quote:tonkje schreef op 14 oktober 2011 @ 23:45:
- een extra dekbed
Een grote hond kan ook, maar is wel wat zwaar als dat bovenop je gaat liggen. Katten verdienen de aanbeveling. Die vinden het ook helemaal niet erg als je ze ergens vroeg in de ochtend, want opgewarmd, van het bed aftrapt. Paar lekkere Whiskasbrokjes stellen ze dan wel op prijs.En een ouderwetse kruik natuurlijk! Wel oppassen dat niet te heet is! Brandwonden!
- een extra dekbed
Een grote hond kan ook, maar is wel wat zwaar als dat bovenop je gaat liggen. Katten verdienen de aanbeveling. Die vinden het ook helemaal niet erg als je ze ergens vroeg in de ochtend, want opgewarmd, van het bed aftrapt. Paar lekkere Whiskasbrokjes stellen ze dan wel op prijs.En een ouderwetse kruik natuurlijk! Wel oppassen dat niet te heet is! Brandwonden!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:52
quote:Tinkeldel schreef op 14 oktober 2011 @ 23:50:
Tonkje: bedankt voor de tips, dit zijn allemaal al voorzien.
Webs: Het heeft wel al meer vorm, alleen vind ik het wat truttig .
Voor de volledigheid: ik ben 26.
whoeps, op de een of andere manier leek iemand die een pyjama zocht me wat ouder
In dat geval: bijenkorf site, doorscrollen naar de laatste pagina voor een leuk jurkje
Tonkje: bedankt voor de tips, dit zijn allemaal al voorzien.
Webs: Het heeft wel al meer vorm, alleen vind ik het wat truttig .
Voor de volledigheid: ik ben 26.
whoeps, op de een of andere manier leek iemand die een pyjama zocht me wat ouder
In dat geval: bijenkorf site, doorscrollen naar de laatste pagina voor een leuk jurkje
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:55