Good Luck
vrijdag 14 oktober 2011 om 16:20
quote:Helenita2 schreef op 14 oktober 2011 @ 09:57:
Compu, voor lopende CB en een voor zieke CG. Wat naar dat het gaat ontsteken. Laat ze je de plejes wel behandelen? En red je het een beetje met beide kinders thuis de hele dag?
Ja, ze laat het inmiddels wel insmeren. En ik vind het wel gezellig met die 2 thuis. We hebben zo'n lekker ritme, omdat ze allebei nog slapen in de middag. Zie niet op tegen de herfstvakantie.
CG zorgt heel goed voor hem, geeft hem lekkere hapjes stiekem haha.
Ik werd gisteren boos omdat hij mijn fototoestel pakte, zei ze: 'doe normaal'.
Kun jij dat gezeur op je werk ontlopen of zit je ook inmiddels in het web?
Compu, voor lopende CB en een voor zieke CG. Wat naar dat het gaat ontsteken. Laat ze je de plejes wel behandelen? En red je het een beetje met beide kinders thuis de hele dag?
Ja, ze laat het inmiddels wel insmeren. En ik vind het wel gezellig met die 2 thuis. We hebben zo'n lekker ritme, omdat ze allebei nog slapen in de middag. Zie niet op tegen de herfstvakantie.
CG zorgt heel goed voor hem, geeft hem lekkere hapjes stiekem haha.
Ik werd gisteren boos omdat hij mijn fototoestel pakte, zei ze: 'doe normaal'.
Kun jij dat gezeur op je werk ontlopen of zit je ook inmiddels in het web?
zondag 16 oktober 2011 om 08:59
quote:compu schreef op 14 oktober 2011 @ 16:10:
Mamax, ik gok op S.?
Klopt! Haar moeder is een oud-klasgenoot van Pamax van de basisschool en een oud-collega van mij bij supermarkt (bijbaan). Hem kennen we niet.
Mal, ik heb ook even gekeken:
Maxi was met 9 maanden (gecorrigeerd 7) 9060 en 68.5
Mini met 9 maanden (gecorrigeerd 6) 7170 en 65.
En nu zijn ze even zwaar en is Maxi nog maar een cm langer.
Wat voor feestje had je van je ouders? Was het geslaagd?
Star, ik vond Paul Turner ook niks. Starman al een beetje gewend op z'n nieuwe werkplek?
Hel, het lijkt me ook best een pittige functie die je hebt. Wel uitdagend, maar ik kan me voorstellen dat het ook vermoeiend is.
Jin, hoe is het met Jongste? Al lekker veel soep voor hem gemaakt met je nieuwe soeppan ?
Vanmiddag feestje van m'n opa, hij wordt 88. Elk jaar denken we dat het z'n laatste verjaardag is en elk jaar verrast hij ons weer. Gelukkig maar.
Mamax, ik gok op S.?
Klopt! Haar moeder is een oud-klasgenoot van Pamax van de basisschool en een oud-collega van mij bij supermarkt (bijbaan). Hem kennen we niet.
Mal, ik heb ook even gekeken:
Maxi was met 9 maanden (gecorrigeerd 7) 9060 en 68.5
Mini met 9 maanden (gecorrigeerd 6) 7170 en 65.
En nu zijn ze even zwaar en is Maxi nog maar een cm langer.
Wat voor feestje had je van je ouders? Was het geslaagd?
Star, ik vond Paul Turner ook niks. Starman al een beetje gewend op z'n nieuwe werkplek?
Hel, het lijkt me ook best een pittige functie die je hebt. Wel uitdagend, maar ik kan me voorstellen dat het ook vermoeiend is.
Jin, hoe is het met Jongste? Al lekker veel soep voor hem gemaakt met je nieuwe soeppan ?
Vanmiddag feestje van m'n opa, hij wordt 88. Elk jaar denken we dat het z'n laatste verjaardag is en elk jaar verrast hij ons weer. Gelukkig maar.
zondag 16 oktober 2011 om 11:01
Ja, goed he, die soeppan van de hema . Ik wil graag het servies van Delfts Blond en die past er goed bij .
Compu, ooh kan me dat zo goed voorstellen dat je dat vergeten bent! Werd je "weggestuurd"? Kan iedereen overkomen hoor.
Mamax, veel plezier met feestje. Wat heb je voor cadeutje?
Suze, huis al Op Orde? Vandaag D-day toch?
Jongste gaat wel weer wat beter, maar hoest nog als een dolle, arm kind. Oogdruppels zijn drama om te geven, gelukkig vandaag laatste dag.
zondag 16 oktober 2011 om 12:31
quote:Suze02 schreef op 16 oktober 2011 @ 09:33:
Hieperdepiep voor je opa Mamax! Veel plezier op het feestje!
En ik vind het trouwens ook jammer dat het etentje niet lukt. We zullen je missen!
Hoest met het huis? Alles loopt als een trein geloof ik he? Wanneer verwacht je te kunnen verhuizen?
Ik vind het ook jammer! Maar die zondag na Maxi's verjaardag zijn m'n moeder en zusje op vakantie, kon het mannetje het niet aandoen dat die er niet op z'n feestje zijn.
Huis gaat als een sneltrein nu. Ook voor binnen moeten er nu ineens massa's beslissingen genomen worden, leuk, maar ook vermoeiend. Als alles zo doorloopt, wordt er over 2 maanden opgeleverd.
Hieperdepiep voor je opa Mamax! Veel plezier op het feestje!
En ik vind het trouwens ook jammer dat het etentje niet lukt. We zullen je missen!
Hoest met het huis? Alles loopt als een trein geloof ik he? Wanneer verwacht je te kunnen verhuizen?
Ik vind het ook jammer! Maar die zondag na Maxi's verjaardag zijn m'n moeder en zusje op vakantie, kon het mannetje het niet aandoen dat die er niet op z'n feestje zijn.
Huis gaat als een sneltrein nu. Ook voor binnen moeten er nu ineens massa's beslissingen genomen worden, leuk, maar ook vermoeiend. Als alles zo doorloopt, wordt er over 2 maanden opgeleverd.
zondag 16 oktober 2011 om 18:13
Mamax, wat goed zeg, dat het huis zo snel gaat nu. Wordt vast een prachtig paleis! Wat een leuke cadeaus voor opa (alhoewel ik die broers niet ken).
Vanmiddag met jongste bij zijn vriendin gespeeld (ik dan koffie gedronken he ) en naar de speeltuin geweest. Man en oudste zijn naar een heel gaaf zwembad geweest. Was ook leuk vonden ze.
Vanmiddag met jongste bij zijn vriendin gespeeld (ik dan koffie gedronken he ) en naar de speeltuin geweest. Man en oudste zijn naar een heel gaaf zwembad geweest. Was ook leuk vonden ze.
zondag 16 oktober 2011 om 20:46
Mamax, wat gaat dat snel dat huis! 2 maand nog! En wat een respectabele leeftijd heeft je opa al, bijzonder hoor.
Jinny, mag jongste nu morgen wel weer naar de Kita toe?
Compu, wat goed van CB! Mag ik trouwens dat setje van Tommy H weer versturen naar een andere zwangere forumster die ik ken?
Mijn ouders waren 45 jaar getrouwd, vandaar feestje. En vandaag was kindje van vriendin jarig dus we hadden vanmiddag een druk kinderfeestje, kindjes allebei een beetje moeilijk in slaap.
Jinny, mag jongste nu morgen wel weer naar de Kita toe?
Compu, wat goed van CB! Mag ik trouwens dat setje van Tommy H weer versturen naar een andere zwangere forumster die ik ken?
Mijn ouders waren 45 jaar getrouwd, vandaar feestje. En vandaag was kindje van vriendin jarig dus we hadden vanmiddag een druk kinderfeestje, kindjes allebei een beetje moeilijk in slaap.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 16 oktober 2011 om 21:15
Jahoor, dat mag Mal. Ik had hier nog wat voor je, maar denk dat de maat al te klein is.
Mag ik ook meedoen?
CB 6 mnd 71 cm, 9895 gram. Ze gaan lekker gelijk op dus!
Feestje leuk?
Star, ik was benieuwd omdat je destijds Mika leuk vond, UK kenner bent, op het topic zit en altijd een treffende sterke visie hebt. Tevree?
Komt veel op je af, Mamax. Wat zal het gaaf worden allemaal.
Leuk dat je S. kent. Wat is ze lief he?
Ik kwam er gelukkig zelf achter Jin! Ik lig er gewoon wakker van, stom toch.
Mag ik ook meedoen?
CB 6 mnd 71 cm, 9895 gram. Ze gaan lekker gelijk op dus!
Feestje leuk?
Star, ik was benieuwd omdat je destijds Mika leuk vond, UK kenner bent, op het topic zit en altijd een treffende sterke visie hebt. Tevree?
Komt veel op je af, Mamax. Wat zal het gaaf worden allemaal.
Leuk dat je S. kent. Wat is ze lief he?
Ik kwam er gelukkig zelf achter Jin! Ik lig er gewoon wakker van, stom toch.
zondag 16 oktober 2011 om 21:39
maandag 17 oktober 2011 om 15:05
quote:Maleficent schreef op 16 oktober 2011 @ 21:39:
[...]
jij wint
V heeft nu maat 74, soms 80 aan.
Maar jij op lengte he!
Dacht al die maat, helaas. Het is een winterjasje.
Star, het is zo selectief dat geheugen. Dat hele Mika verhaal, mag eruit, zodat ik niet een prematuur infecteer met waterpokken.
Suus, geniet er lekker van, gezellig!
[...]
jij wint
V heeft nu maat 74, soms 80 aan.
Maar jij op lengte he!
Dacht al die maat, helaas. Het is een winterjasje.
Star, het is zo selectief dat geheugen. Dat hele Mika verhaal, mag eruit, zodat ik niet een prematuur infecteer met waterpokken.
Suus, geniet er lekker van, gezellig!
dinsdag 18 oktober 2011 om 11:44
Zo, lekker druk hier vandaag
Ik eet nu een broodje van de bakker met brie en een kopje thee en ik moet dingend doen op de pc en dan oudste al weer halen uit school.
Mal, vannacht wat beter geslapen?
Compu, zo snel gaat dat niet hoor, dat aansteken. Kop op, je hebt he niet expres gedaan en er is niets gebeurd. . Er doemen vast vreselijke scenario´s op, maar dat is niet nodig!
Suus, heel veel plezier. Klinkt goed even uitwaaien.
Bam, vergeten te mailen, die kaarsen vond ze helemaal geweldig! En ze vond dat het zo mooi gemaakt was, dus compliment aan jou.
dinsdag 18 oktober 2011 om 13:27
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2011 @ 11:44:
Ik eet nu een broodje van de bakker met brie en een kopje thee
Zo jammer dit ! Ik heb net gegeten, maar krijg er alsnog trek van
Suus, hoe is 't aan zee? Vanmorgen weertechnisch iets minder denk ik, maar nu wel weer lekker toch?
Alle zieke kindjes weer opgeknapt?
Ik eet nu een broodje van de bakker met brie en een kopje thee
Zo jammer dit ! Ik heb net gegeten, maar krijg er alsnog trek van
Suus, hoe is 't aan zee? Vanmorgen weertechnisch iets minder denk ik, maar nu wel weer lekker toch?
Alle zieke kindjes weer opgeknapt?