met drie kids op de fiets

14-10-2011 20:35 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Heeft iemand hier ervaring met de pack max duo en het vervoeren van drie kids daarop? Mijn tweeling wordt bijna vier en gaat dan naar de basisschool. Mijn jongste is anderhalf. Nu heb ik een bakfiets en dat bevalt me verder goed maar het is wel een beetje topsport... De afstand naar de basischool is al een stuk groter dan naar de creche. Samen met de peutergroep van de kleinste en mijn werk,+ het vervoer naar de creche wordt het nogal kilometervreten. Helaas voor mij zit alles in een andere hoek van onze stad. Nu ben ik dus op zoek naar een alternatief. De pack max duo ziet er vrij stabiel uit, dus dat lijkt me wel wat. Maar nou ben ik wel heel benieuwd of die fiets ook stabiel is? En is dat nog steeds stabiel met twee kids (2x18 kg) achterop en 1 van 12 kg voorop? Ik hoor heel graag of iemand hier ervaring heeft, of misschien andere ideeen voor vervoer van drie kleintjes?

Bedankt alvast!
Ben ook erg benieuwd wat voor bakfiets je nu hebt??
aanhangfiets vind ik ook een goed idee!

Wij hebben op dit moment 'maar' 2 kinderen maar mocht er nog een 3e komen dan zitten we met het zelfde probleem als TO. Ga deze tips onthouden!
En je bakfiets elektrisch maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven