Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Elesse vind het wel vaag hoor, naar huis elke keer en in het weekend nooit tijd? Ben ik de enige die er een kans in ziet dat hij gewoon een ander heeft? Kun je hem wel bijvoorbeeld 's nachts bellen of op gekke tijden? Ook als dat niet het geval is, vind ik dat je het er gewoon met hem over moet kunnen hebben hoor, geef hem aan dat dit voor jou lang genoeg heeft geduurd zo en dat je wel duidelijkheid wilt want hij voor jou voelt en hoe hij verder wil gaan.
Hey ellesse,

Ik ben ook bang dat hij niet meer wil dan dit. Je kan ook voorstellen om wat anders te gaan doen, waarbij je geen seks gaat hebben uiteindelijk, en dan kijken of hij het nog steeds leuk vind om je te zien.
nou dames ik kom als jullie het goed vinden ook even meeschrijven... ik lees al een tijdje jullie avonturen mee, ben zelf ook al een maand of 2 op RP en in het begin dacht ik echt, komen er nog leuke reacties... ik kwam niet eens tot daten. Ik had zelf ook al een paar mails verstuurd maar soms niet eens een antwoord terug gekregen. Maar op dit moment heb ik wel contact met een paar hele leuke mannen en het ziet er naar uit dat er binnenkort een date gaat volgen! Ben benieuwd dus! Het blijft toch apart he dat hele date-gebeuren... als ik dan een date heb, komt de volgende stap weer, wanneer gaat ie sms-en, vind ik hem leuk vindt hij mij leuk. Spannend!
Welkom trouwens, allemaal!

En schrijf gerust lekker mee . We helpen elkaar door die vreselijke datingtijd
Wat een gezelligheid. Gaat nog lastig worden om alles van iedereen bij te houden. Maar erg leuk! Hou ons op de hoogte!

En ik voel me nog een beetje te newbee om mensen welkom te gaan heten. *een verlegen emo, maar heb nog geen idee hoe ik dat zou moeten doen :-D*

Hmm.. ik had iets met mezelf afgesproken, ik moet maar eens wat gaan doen geloof ik.
Elesse, klinkt een beetje als het vrienden+ dat ik voor ogen had... Sorry. Ik geloof er heilig in dat als een man echt verliefd is dat hij juist in het begin zoveel mogelijk tijd met je door wilt brengen. Na een paar maanden heb je echt niet nog meer geduld nodig hoor.
Ja, ik denk eerlijk gezegd ook dat het helaas niet meer gaat worden. Aan de andere kant toont hij wel steeds op eigen initiatief zijn interesse. Nou moet ik voor mezelf maar uitvinden hoe en of ik daar mee om wil blijven gaan. Na een lange relatie van 16 jaar en 2 mislukte RP-relaties (1 van 2 jaa, de ander 9 maanden), is zo'n vrienden+ misschien wel niet zo'n gek idee. Tevreden zijn met wat er is en verder geen gedoe en verwachtingen?
Ik zou eerst vragen of uitproberen om uit te zoeken hoe hij er in staat. Dan kan je er altijd nog een vrienden+ relatie van maken als je je daar prettig bij voelt. Maar dan is het nog belangrijk om dit wel goed af te spreken. Zodat je van beide kanten weet wat je wel en niet kan verwachten. Of jullie bijvoorbeeld dan wel met andere daten.
Ellesse, dat kan inderdaad als je niet verliefd bent. En dat is moeilijk te sturen. Als je wel verliefd bent en je houdt dit vol, ben je toch wel wat masochistisch want dan kwel je jezelf hiermee op den duur....

Als jij meer wilt, zou ik er eens over beginnen. Als jij het écht prima vindt zo (maar dat vraag ik me af, want je vraagt het hier) dan zou ik zeggen: geniet ervan en zie maar hoe het verder loopt.
potverdepotverdepotver.. durf ik eindelijk te bellen, heeft ie 'bezoek'. Dat is weer iets waar je heerlijk paranoïde van kunt raken.
Ja, ik zou het liefst willen dat ie echt voor me ging en dat ie dat ook per mail of sms laat blijken. Omdat ik er zelf geen goed gevoel bij had had ik het in september al stopgezet. Een korte mail met daarin mijn mededeling dat ik er voorlopig mee stop. Daar schrok hij wel van en vond het echt heel jammer. Hij ging daarna voor een week op reis en eigenlijk baalde ik er zelf ook wel van. Dus daarna toch maar weer verder gegaan met afspreken. Tja, en wat is verliefd? Ik denk toch wel dat er bij hem ook gevoelens spelen, anders is hij eerlijk genoeg om er ook mee te stoppen. Ondertussen staat ie ook niet meer op RP. Misschien moet ik er maar van leren genieten en het verder maar loslaten. Ben zelf een controle freak, dus misschien ook wel een uitdaging om te kijken hoe ontspannen mogelijk ik hier om mee kan gaan.
Maar je moet er echt met hem over praten, duidelijk weten waar je jezelf instort. Zo te lezen heb jij wel gevoelens voor hem.

Ik heb een paar pagina's terug een heel boek geschreven over wat er gebeurt als je verwarring zaait, en ik was niet eens verliefd ofzo. Als ik ooit nog eens iemand tegen kom met wie ik niet meer dan een lolletje wil, dan zou ik er wel veel duidelijker mee zijn, en geen verwachtingen hebben. Ik heb nu alleen maar mijn kop gestoten. Ik bedoel alleen maar, wees voorzichtig, zeker als je eigenlijk wel meer wilt.

Slowdance, bedoel je dat je denkt dat hij je afgepoeierd heeft? Kan toch dat hij echt bezoek had? Misschien belt hij je wel terug. Heeft hij eigenlijk al eens wat gevraagd over date 2? Ik hoop dat het snel wat minder vaag wordt bij jou :-)

Ik ben weer aan het mailen met een van de twee, maar ik begin toch het idee te krijgen dat het een heel gevoelig en lief typje is en dat is niet echt mijn ding. Bovendien moet ik steeds het gesprek sturen, hij vraagt niks ook al benaderde hij mij vanavond. Dus ik denk dat ik het mailcontact met hem weer stop.
Hej meiden, ben ik ook weer even. Lig nog in zijn bed, hij is al naar z'n werk. Ohhhh heb t echt zo fijn gehad. Zaterdagavond naar hem toe gegaan, zondag erg lang uitgeslapen. 'S middags naar een nostalgisch stadje in de buurt. Daar ook wat rond gewandeld in de natuur, wat gedronken en als laatste nog even naar zee

Zo genieten gewoon wil meer van dat soort dagen!!!

Ik moet ook opstaan. Jullie hebben een hoop geschreven! Ga later vandaag even bijlezen!
toch te veel herkenbaarheid
anoniem_90356 wijzigde dit bericht op 17-10-2011 11:13
Reden: herkenning
% gewijzigd
hallo allemaal

hoop dat het goed is dat ik hier ook mee kom schrijven

heb sinds een tijdje contact met een jongen via datingsite, hadden het er wel eens over om af te spreken maar nog niet echt concrete plannen, tot hij gister opeens voorstelde om meteen die avond af te spreken, dat hebben we gedaan....en het was leuk!!! haha

gezellig wat gedronken en later ook nog wat gezoend (oow krijg al weer kriebels als ik er aan denk) en nu ook alweer af gesproken om morgenavond naar de bioscoop te gaan...oow ik ben helemaal happy nu haha

probleem is wel dat ik vandaag en morgen vrij ben en geen idee heb hoe ik deze dagen door ga komen, sta gewoon te stuiteren van energie vind het zoooo leuk dat mij dit nu is overkomt

vind het ook helemaal leuk om zoveel succes verhalen hier te lezen! fijn dat er zo ervaringen gedeeld kunnen worden
I always tell the truth, even when I lie
Alle nieuwe mensen, welkom!

Tussen mijn date en mij gaat het vooralsnog goed: hij komt vanavond weer mijn kant op Heb er zin in!

Het lijkt erop dat het nu ineens heel snel gaat allemaal. Beetje traag opgestart Even verzinnen wat ik voor hem ga koken...
OMG! Ik had gister gevraagd aan die mailman of hij toch maar eens iets over zijn karakter wilde vertellen: hij weet niet wat ie wil, heeft geen dromen, en is best opvliegend, en moet oppassen geen gevechten aan te gaan, behandelt een vrouw ook hardhandig op zijn tijd (met toestemming natuurlijk).... Wauw... Dat zeg je toch niet als je jezelf moet verkopen??? Laat maar weer. Hopelijk komt de andere mailman snel online en anders ga ik weer verder profielen kijken.

Welkom nieuwe mensen!

En boebele, veel plezier weer zo!
Ooit tierney, waar haal je ze toch vandaan . Lekker laten gaan deze, inderdaad!

Boebele, veel plezier vanavond! Ben wel nieuwsgierig hoe deze 'ommekeer' tot stand is gekomen bij hem .

Ik heb gisteren dik een uur met m'n date gebeld. Kan er weer tegenaan deze week .
vivaalcohol, toen ik dit weekend bij hem was vroeg ik waarom hij ineens zo voortvarend was. Hij zei toen: ik zag opeens hoe leuk je was
Tierney, pfffff inderdaad zeg, zo maak je ook geen reclame voor jezelf. Het viel me ook op dat sommige profielen heel negatief, bijna vijandig waren. En het dan gek vinden dat je bijna geen reacties krijgt.

Vivalaalcohol, leuk dat jullie gebeld hebben. Hou je het nog wel een beetje uit tot aan het weekend?
Haha, even bijtanken vla!

En ik geef niet op hoor. Sinds ik vrijdag mijn profiel weer een beetje opgeleukt heb is er weer best wel wat activiteit en ik kijk het even aan wat er op me af komt.
Aah, wat lief boebele! Klinkt helemaal goed .

Er zitten wel wat gekken op internet. Heb er een keer een gehad die deed aan black magic. Stuurde heel duistere berichten.... Heb er nooit op gereageerd, maar hij bleef bezig. Blok!!
ai tierney wat een griezel! naja hij is tenminste eerlijk...nu hoef je al die nare eigenschappen tenminste niet zelf te ontdekken

er lopen idd genoeg gekken rond vooral op datingsites, daarvoor blijf ik altijd voorzichtig, hoe leuk iemand ook klinkt...you never know..
boebele: het is dik aan zo te horen. Leuk dat het uitgesproken is dat hij je echt leuk vind. Dat zit dan ook een stuk lekkerder he.

Vla: nog een paar dagen!

Roosje: fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad, klinkt goed zo'n zondag.

tierney: ik zeg het je: het is die bril die ze aantrekt! Haha.. nee hoor, geen idee. Maar het kaf van het koren scheiden, zullen we maar zeggen.

giraf: nog te stuiteren of ga je het wel redden tot morgen?

Jammer dat we nog niets van VEO gehoord hebben :(

Ikzelf laat het er bij zitten. Dat was ik drie dagen geleden ook wel van plan. Tot dat nietszeggende, maar toch gezellige telefoongesprek zaterdag. Maar na de 'ik heb bezoek' mededeling van gister zegt mijn intuïtie: nee nee nee, laat maar waaien.

Blijf natuurlijk wel gewoon meelezen en ouwehoeren. En misschien zelfs wel weer af en toe op de DS kijken. Maar krijg twee drukke weken voor de boeg, dus dan boeit dat allemaal ook wat minder.
slowdance: heb je nog wat gehoord van hem dan na dat "bezoek"telefoontje? of heb je nu het idee dat het een slechte smoes was? jammer dat het zo afloopt

ik sta eigenlijk nog steeds te stuiteren, voordeel si wel dat mn hele huis weer aan alle kanten blinkt haha je moet wat met al die energie...ik voel me echt zo'n puber! hoop dat ik een beetje kan slapen vanacht....pff heb me echt nog nooit zo gevoeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven