Facebook vraag
zaterdag 15 oktober 2011 om 11:02
Als ik een foto of video op facebook zet komt het bij mij niet meer op de nieuwspagina te staan zodat iedereen kan zien wat ik er zojuist op het gezet. Als ik bij mijn profieloverzicht kijk staat het er wel op. Hoe kan dit? Heb al gekeken bij instellingen maar kan zo niet vinden of ik het uit gezet heb. Als ik er gewoon iets op zet zonder foto dan komt het er wel bij te staan...
zaterdag 15 oktober 2011 om 11:06
zaterdag 15 oktober 2011 om 11:27
Heb ff uitgetest met de pc. Als ik daar een bericht plaats met foto komt hij er wel bij te staan. Onder prikbord berichten en op de nieuwspagina. En als ik met mijn mob een foto er opzet met tekst er bij komt hij er niet te staan.
Heb gekeken naar dat tandwieltje, maar die komt er niet bij te staan. Kan alleen kiezen uit wie het mag zien en dat staat bij mij overal aangevinkt voor vrienden.
Heb gekeken naar dat tandwieltje, maar die komt er niet bij te staan. Kan alleen kiezen uit wie het mag zien en dat staat bij mij overal aangevinkt voor vrienden.
zondag 16 oktober 2011 om 22:15
Eh, is dit een topic voor algemene FB vragen of specifiek die van TO?
Ik gooi 'm er toch in: FB 'claimt' dat je niet kunt zien wie jouw profiel heeft bekeken. Hoe kan het dat er dan toch personen in je lijst van 'mensen die je misschien kent' staan met wie je helemaal niets of niemand gemeenschappelijks hebt? Toch dat diegene op jouw profiel gekeken heeft?
Niet dat het mij wat uitmaakt verder, gewoon nieuwsgierig ernaar.
Ik gooi 'm er toch in: FB 'claimt' dat je niet kunt zien wie jouw profiel heeft bekeken. Hoe kan het dat er dan toch personen in je lijst van 'mensen die je misschien kent' staan met wie je helemaal niets of niemand gemeenschappelijks hebt? Toch dat diegene op jouw profiel gekeken heeft?
Niet dat het mij wat uitmaakt verder, gewoon nieuwsgierig ernaar.
maandag 17 oktober 2011 om 08:39
maandag 17 oktober 2011 om 21:21
quote:Aubrey schreef op 17 oktober 2011 @ 04:15:
Misschien omdat je gemeenschappelijke vrienden hebt. En ik heb het ook wel eens met zakelijke contacten met wie ik ooit gemaild heb, die komen ook voor in dat lijstje.
Aubrey, dus niet. Niets gemeenschappelijks, ook niets zakelijks want ik mail in principe niet zakelijk met mijn prive mailadres. Behalve heel soms naar collega's.
quote:himalaya schreef op 17 oktober 2011 @ 08:39:
@dibbes: mijn facebook is alleen zichtbaar voor vrienden, dus die vriendensuggesties zijn gewoon ad random gekozen vrienden-van-vrienden: die hebben mijn pagina of profiel nooit kunnen bekijken.
Himalya, ook al is het een vriend van een vriend, dan staat bij diegene een melding wie een gemeenschappelijke vriend(in) is. In dit geval staat er dus helemaal niets.
Maar nogmaals, het maakt mij ook niet uit verder, was er gewoon nieuwsgierig naar.
Bedankt iig beiden .
Misschien omdat je gemeenschappelijke vrienden hebt. En ik heb het ook wel eens met zakelijke contacten met wie ik ooit gemaild heb, die komen ook voor in dat lijstje.
Aubrey, dus niet. Niets gemeenschappelijks, ook niets zakelijks want ik mail in principe niet zakelijk met mijn prive mailadres. Behalve heel soms naar collega's.
quote:himalaya schreef op 17 oktober 2011 @ 08:39:
@dibbes: mijn facebook is alleen zichtbaar voor vrienden, dus die vriendensuggesties zijn gewoon ad random gekozen vrienden-van-vrienden: die hebben mijn pagina of profiel nooit kunnen bekijken.
Himalya, ook al is het een vriend van een vriend, dan staat bij diegene een melding wie een gemeenschappelijke vriend(in) is. In dit geval staat er dus helemaal niets.
Maar nogmaals, het maakt mij ook niet uit verder, was er gewoon nieuwsgierig naar.
Bedankt iig beiden .