Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
maandag 17 oktober 2011 om 10:16
Mogguh!
Vandaag op de pc, dus met leestekens
Makeup is afgekeurd, James vond me er ziek uit zien.
Ik moet zeggen dat ik ook schrok toen ze alleen de foundation had gedaan, ik was lijkbleek. Met wat bronzer en poeder was het nog te doen, maar volgens mij had ze gewoon de verkeerde kleur gebruikt.
Ga nog wel voor een make-upje naar een ander, eens kijken of die er wel wat moois van weet te maken.
En anders hou ik het maar bij mijn oude vertrouwde geklieder
Vandaag op de pc, dus met leestekens
Makeup is afgekeurd, James vond me er ziek uit zien.
Ik moet zeggen dat ik ook schrok toen ze alleen de foundation had gedaan, ik was lijkbleek. Met wat bronzer en poeder was het nog te doen, maar volgens mij had ze gewoon de verkeerde kleur gebruikt.
Ga nog wel voor een make-upje naar een ander, eens kijken of die er wel wat moois van weet te maken.
En anders hou ik het maar bij mijn oude vertrouwde geklieder
maandag 17 oktober 2011 om 10:17
maandag 17 oktober 2011 om 10:21
Gistermiddag ben ik ook geveld. Ik stond opeens te rillen van de kou en ben met een dekentje op de bank gekropen. Ik heb geslapen van gistermiddag 3 uur tot vanmorgen negen. Aan een stuk en niet wakker geworden. Absurd gewoon.
Het gekke is dat het nu weer gaat op wat hoesten na. Dus ik ben zo weer weg naar de fysio. Ik lees in de trein wel even bij.
Het gekke is dat het nu weer gaat op wat hoesten na. Dus ik ben zo weer weg naar de fysio. Ik lees in de trein wel even bij.
maandag 17 oktober 2011 om 13:34
Voor alle zieken een
(denk er maar een plaatje van een fruitschaal bij)
MissM,jammer van de make-up.Ik hoop dat die andere die je gaat proberen je wel bevalt.Niks zo erg om je op de grote dag onzeker te voelen wat betreft haar en make-up(spreek uit ervaring)
Middelste praat wel met mij over zijn grote liefde
Ze heeft hier zelfs al gespeeld vorige week.Lief kind!
(denk er maar een plaatje van een fruitschaal bij)
MissM,jammer van de make-up.Ik hoop dat die andere die je gaat proberen je wel bevalt.Niks zo erg om je op de grote dag onzeker te voelen wat betreft haar en make-up(spreek uit ervaring)
Middelste praat wel met mij over zijn grote liefde
Ze heeft hier zelfs al gespeeld vorige week.Lief kind!
maandag 17 oktober 2011 om 14:04
Lijstje:
werken
boodschappen
stoffen en zuigen beneden en boven
wassen,vouwen,strijken
badkamer poetsen morgen
facturen maken voor vriend morgen
Ook nog de wc gepoetst en de keuken gedweild.
Met Oudste en vriendin thee zitten leuten,wat leuk is dat zeg,die pubers die hele verhalen hebben te vertellen,wat kan ik daar van genieten.
Zometeen koken...
Zoeb,hoe was het vandaag?Hopelijk ben je niet echt ziek aan het worden.
Fussie,Shadow,Kitty,Gelfje en alle anderen
werken
boodschappen
stoffen en zuigen beneden en boven
wassen,vouwen,strijken
badkamer poetsen morgen
facturen maken voor vriend morgen
Ook nog de wc gepoetst en de keuken gedweild.
Met Oudste en vriendin thee zitten leuten,wat leuk is dat zeg,die pubers die hele verhalen hebben te vertellen,wat kan ik daar van genieten.
Zometeen koken...
Zoeb,hoe was het vandaag?Hopelijk ben je niet echt ziek aan het worden.
Fussie,Shadow,Kitty,Gelfje en alle anderen
maandag 17 oktober 2011 om 17:08
Wat een heerlijke dag vandaag .
Ik heb dus noppes gebezemd, maar wel koffiegeleut en op terras gehangen.
En ik heb een hele grote pan soep gekookt.
Morgen beginnen we.
Ik ga voor het serieuze werk en de rest van het gezin doet voor spek en bonen mee. Ze eten ook wel soep, maar krijgen daarnaast ook nog wat anders te eten. Ik hou me aan de lijst, dus morgen eet ik alleen soep en fruit.
Coe, het vriendinnetje heeft al bij jullie 'gespeeld'? Hihi, gezellig op zijn slaapkamer tv kijken en computeren?
Leuk als dat allemaal nog zo lekker onschuldig is.
Mijn Troela heeft ook verkering. Die laat ik ook nog wel met een gerust gevoel naar de bovenverdieping vertrekken. Het vriendje is niet zo'n player-type, anders ging dat echt niet door!
Spannend Miss M! Goed dat je aangeeft wat je wil.
Mijn make-up was 22 jaar geleden ook niet echt geslaagd en ik durfde er niks van te zeggen. De make-up had achteraf gezien wel wat meer gemogen en mijn haar (zwaar getoupeerd) wat minder.
Maar ach... hij wilde toch met me trouwen, dus het zal wel niet zo erg geweest zijn als in mijn herinnering. En dat grote haar was toen in de mode .
Zoeb, zo'n rillerig gevoel hadden wij hier in huis gisteren dus ook. Wat lekker, zo lang slapen, je was er duidelijk aan toe!
En Goldman is nog niet thuis. Ik denk dat het nog steeds chaos is op de zaak .
Ik maak lasagne.
maandag 17 oktober 2011 om 19:24
Gold,middelste is 9 dus ik hoop dat ik hem nog een aantal jaar "veilig"met zijn vriendinnetje kan laten bovenspelen.X-D
Pff moet er allemaal niet teveel over nadenken hoor!
Ik hoop dat Goldman ondertussen thuis is.
Uk knapt weer op,hoest alweer een stuk minder en geen koorts vanmiddag.goed gegeten en lekker in bad geweest.Als hij vannacht lekker slaapt kan ie morgen weer naar school.Morgen is de stagiaire jarig,dus feest in de klas.
Ik ga douchen,bankhangen en op tijd naar bed vanavond!
Pff moet er allemaal niet teveel over nadenken hoor!
Ik hoop dat Goldman ondertussen thuis is.
Uk knapt weer op,hoest alweer een stuk minder en geen koorts vanmiddag.goed gegeten en lekker in bad geweest.Als hij vannacht lekker slaapt kan ie morgen weer naar school.Morgen is de stagiaire jarig,dus feest in de klas.
Ik ga douchen,bankhangen en op tijd naar bed vanavond!
maandag 17 oktober 2011 om 20:10
Mogguh
Hier nog een onzeker bruidje... bruidegom had een enorm haarstuk dat bij mij ingeweven moest worden.
Beterschap voor alle zieken/halfzieken Sluit me aan bij de zwaai van Goldie!
Muis is best benauwd van vastzittende hoest, ik ben een sinterklaascadeau gaan inkopen, en verder heb ik nulkommaniks gedaan. Nu kleintjes naar bed sjouwen.
Hier nog een onzeker bruidje... bruidegom had een enorm haarstuk dat bij mij ingeweven moest worden.
Beterschap voor alle zieken/halfzieken Sluit me aan bij de zwaai van Goldie!
Muis is best benauwd van vastzittende hoest, ik ben een sinterklaascadeau gaan inkopen, en verder heb ik nulkommaniks gedaan. Nu kleintjes naar bed sjouwen.
maandag 17 oktober 2011 om 20:18
Een Sinterklaascadeau Mamzie?
(voorraadje aan het aanleggen?)
Oudste en ik zijn na het eten nog even naar de AH gegaan om wat verse sappen, want die mogen we morgen drinken.
En omdat we de hele week niet meer mogen: Een koffiekoek voor bij de thee
De soep is goed gelukt. Goldman vind 'em zelfs lekker!
Goldman doet ook een beetje mee met de kuur. Dwz, hij eet soep mee, maar hij neemt er wel wat brood oid bij, anders gaat ie van z'n graatje. Zegt ie.. En ook hij gaat de hele week niet snoepen en snacken . Zegt ie... Zal mij benieuwen
(voorraadje aan het aanleggen?)
Oudste en ik zijn na het eten nog even naar de AH gegaan om wat verse sappen, want die mogen we morgen drinken.
En omdat we de hele week niet meer mogen: Een koffiekoek voor bij de thee
De soep is goed gelukt. Goldman vind 'em zelfs lekker!
Goldman doet ook een beetje mee met de kuur. Dwz, hij eet soep mee, maar hij neemt er wel wat brood oid bij, anders gaat ie van z'n graatje. Zegt ie.. En ook hij gaat de hele week niet snoepen en snacken . Zegt ie... Zal mij benieuwen
maandag 17 oktober 2011 om 20:51
Ik ben trouwens ook al aan het verzamelen voor Sinterklaas,Oudste wil een Blackberry en Middelste een Playstation 3.Goh,verder niks??
Uk wil de Ark van Nark (Noach)
En de schoenen worden hier natuurlijk nog gezet want anders is het niet leuk voor Uk.(lang leve de Action)
Ik heb de volgende deal gemaakt,als Oudste kan doorstromen naar Havo krijgt ze de phone(vrijdag 114 euro bij Mediamarkt) Middelste is de 8e jarig dus die krijgt met zijn verjaardag niks.
Uk wil de Ark van Nark (Noach)
En de schoenen worden hier natuurlijk nog gezet want anders is het niet leuk voor Uk.(lang leve de Action)
Ik heb de volgende deal gemaakt,als Oudste kan doorstromen naar Havo krijgt ze de phone(vrijdag 114 euro bij Mediamarkt) Middelste is de 8e jarig dus die krijgt met zijn verjaardag niks.
maandag 17 oktober 2011 om 21:29
Uhm,ja..staat er een beetje onduidelijk...Oudste krijgt de phone pas met Kerst en middelste en Uk dan iets kleins.
Maar a.s. vrijdag is ie zo goedkoop dus ik ga hem dan alvast maar halen(en krijgt ze hem dus sowieso maar dat weet zij niet
Ze heeft haar onvoldoendes wel opgehaald,alleen voor gym een 5.
Hoezo kind van haar moeder
Nou zeg,precies naast de speeltuin....antikraak-woning dus ik hoop dat ze zo weer weg is!
Maar a.s. vrijdag is ie zo goedkoop dus ik ga hem dan alvast maar halen(en krijgt ze hem dus sowieso maar dat weet zij niet
Ze heeft haar onvoldoendes wel opgehaald,alleen voor gym een 5.
Hoezo kind van haar moeder
Nou zeg,precies naast de speeltuin....antikraak-woning dus ik hoop dat ze zo weer weg is!
dinsdag 18 oktober 2011 om 13:19
Hoiii, ik loop natuurlijk enorm achter met reageren dus ga maar niet proberen dat helemaal bij te werken.
Het blijft hier allemaal een beetje een gestresste boel, komt ook omdat zowel vriend als ik op het moment aardig wat op ons bordje hebben. Gelukkig geen nare dingen maar alleen allebei veel praktische dingen die veel tijd kosten zoals studeren
Afgelopen week een goed gesprek gehad met een docent, ben er wel achter dat ik o.a. in deze situatie zit door verkeerde voorlichting van de opleiding. Lekker dan.. maar goed niks meer aan te doen, moet nu zien hoe ik het ga oplossen. Met hem even op een rij gezet hoe ik het het beste aan kan pakken en dat ga ik nu proberen. Hij gaf aan dat het behoorlijk pittig zal worden maar dat het niet perse onmogelijk is. Ik ben benieuwd...
Het zou lekker zijn als bezemen even niet hoefde de komende tijd maar met 2 katjes die (nog steeds... ) aan de diarree zijn moet ik eerder meer dan minder bezemen..
Zo en nu jullie...
Zoeb, ik las gisteren al dat je je niet lekker voelde en nu ben je de hele dag nog niet te lezen dus ik vermoed dat je het nu echt te pakken hebt.. Heel veel beterschap!!!
Coe, bij jou is het ook een aardige ziekenboeg. Hoop dat jij niet ook weer verkouden wordt want jij hebt nu wel genoeg gehad vind ik. Hoe is het nu met het diabetes verhaal? Met medicatie en eten gaat het goed? Merk je dan eigenlijk ook dat je je misschien beter voelt als eerst?
(enne.. hoe is het met roken?)
Minder fijn trouwens.. zo'n ex in de buurt.. zit je vast niet op te wachten.
MissM, gaat het nog met alle voorbereidingen?? Ik hoop echt heeeeel erg dat Mmetje niet ziek gaat worden. Ga heel hard voor je duimen dat jullie gewoon een heerlijke, onbezorgde dag gaan hebben! Als het even kan ook nog met veel
Gold, succes met je soep-dieet! Vind het best stoer van je want zodra iets niet 'mag' krijg je er altijd trek in vind ik. Maaarrrr: you can do it!!
Ik ga weer aan t werk, vandaag is mijn lijstje zoals (bijna) altijd:
werken
leren
slapen
Fijne dag allemaal!
Het blijft hier allemaal een beetje een gestresste boel, komt ook omdat zowel vriend als ik op het moment aardig wat op ons bordje hebben. Gelukkig geen nare dingen maar alleen allebei veel praktische dingen die veel tijd kosten zoals studeren
Afgelopen week een goed gesprek gehad met een docent, ben er wel achter dat ik o.a. in deze situatie zit door verkeerde voorlichting van de opleiding. Lekker dan.. maar goed niks meer aan te doen, moet nu zien hoe ik het ga oplossen. Met hem even op een rij gezet hoe ik het het beste aan kan pakken en dat ga ik nu proberen. Hij gaf aan dat het behoorlijk pittig zal worden maar dat het niet perse onmogelijk is. Ik ben benieuwd...
Het zou lekker zijn als bezemen even niet hoefde de komende tijd maar met 2 katjes die (nog steeds... ) aan de diarree zijn moet ik eerder meer dan minder bezemen..
Zo en nu jullie...
Zoeb, ik las gisteren al dat je je niet lekker voelde en nu ben je de hele dag nog niet te lezen dus ik vermoed dat je het nu echt te pakken hebt.. Heel veel beterschap!!!
Coe, bij jou is het ook een aardige ziekenboeg. Hoop dat jij niet ook weer verkouden wordt want jij hebt nu wel genoeg gehad vind ik. Hoe is het nu met het diabetes verhaal? Met medicatie en eten gaat het goed? Merk je dan eigenlijk ook dat je je misschien beter voelt als eerst?
(enne.. hoe is het met roken?)
Minder fijn trouwens.. zo'n ex in de buurt.. zit je vast niet op te wachten.
MissM, gaat het nog met alle voorbereidingen?? Ik hoop echt heeeeel erg dat Mmetje niet ziek gaat worden. Ga heel hard voor je duimen dat jullie gewoon een heerlijke, onbezorgde dag gaan hebben! Als het even kan ook nog met veel
Gold, succes met je soep-dieet! Vind het best stoer van je want zodra iets niet 'mag' krijg je er altijd trek in vind ik. Maaarrrr: you can do it!!
Ik ga weer aan t werk, vandaag is mijn lijstje zoals (bijna) altijd:
werken
leren
slapen
Fijne dag allemaal!
dinsdag 18 oktober 2011 om 13:36
Mogguh
Watvooreen Blackberry is dat Coe, één met abbo?
Ik ben verbaasd om te lezen dat er na de kerstvakantie al doorgestroomd wordt. Volgens mij was dat pas aan het einde van zo'n brugklas. Als dat bij ons niet zo is heb ik iets gemist.
Ark van Nark dat is er eentje om te onthouden.
Gelfje, hoe ga je 'pittig' rondkrijgen als je het nu al moeilijk hebt. Maar goed, doe je best, je komt er wel dame!
Godlie, succes met het soepdieet. Zou het ook zonder die soep kunnen want ik zie me dus helemaal niet een pan vol speciale soep maken en ik zou best mijn buik er af willen crashen (maar heb nog steeds geen zin om nooit meer te snoepen).
Ik moet nog steeds mijn hele huis opruimen. Tis een bende, niet te overzien. Mag toch nog een bak koffie en wat forummen van mezelf en goed boek is uit.
Watvooreen Blackberry is dat Coe, één met abbo?
Ik ben verbaasd om te lezen dat er na de kerstvakantie al doorgestroomd wordt. Volgens mij was dat pas aan het einde van zo'n brugklas. Als dat bij ons niet zo is heb ik iets gemist.
Ark van Nark dat is er eentje om te onthouden.
Gelfje, hoe ga je 'pittig' rondkrijgen als je het nu al moeilijk hebt. Maar goed, doe je best, je komt er wel dame!
Godlie, succes met het soepdieet. Zou het ook zonder die soep kunnen want ik zie me dus helemaal niet een pan vol speciale soep maken en ik zou best mijn buik er af willen crashen (maar heb nog steeds geen zin om nooit meer te snoepen).
Ik moet nog steeds mijn hele huis opruimen. Tis een bende, niet te overzien. Mag toch nog een bak koffie en wat forummen van mezelf en goed boek is uit.
dinsdag 18 oktober 2011 om 14:49
Mamz, stiekem denk ik dat ook hoor bij mezelf.. hoe ga ik dat dan doen als het nu eigenlijk al haast niet lukt?! Maar goed, er is geen andere optie, ik ga dus een poging doen tot: niet te veel nadenken en gewoon proberen. Ben benieuwd.. past helemaal bij mij die houding, NOT
Jij succes met opruimen etc. irritant toch he, dat rommel enzo gewoon altijd weer terugkomt...
Jij succes met opruimen etc. irritant toch he, dat rommel enzo gewoon altijd weer terugkomt...
dinsdag 18 oktober 2011 om 15:41
Ben niet echt lekker, maar ook niet echt ziek. De nieuwe medicijnen zijn wel erg heftig. Moet er nog aan wennen. Gisteren en vandaag gesprekken gehad op mijn werk die er ook nog eens inhakten. Nu gaan we voorlopig volgens mijn schema mijn rooster inplannen. Drie uur voorlopig. Er is nog geen uitslag van het uwv. Dat het maar komt. Duurt veel te lang. Ze voelen op mijn werk de bui hangen en willen het goedpraten en dat kan niet meer. Ik ga die eerste vier maanden van hun stilzwijgen niet omgooien naar wekelijkse evaluaties. Want die zijn er niet geweest. Eerst begonnen ze te dreigen dat ze mijn salaris stop kunnen zetten, maar dat ze dat niet doen, omdat ik al genoeg heb gehad. Ja duh. Als ze die kans hadden, dan hadden ze die ook wel genomen. Ik ben er niet ingetrapt. Nu zijn ze opeens erg aardig en willen ze eens in de twee weken wel evalueren hoe het gaat. Niet met de TL balk, maar met de floormanager. Het nadeel is dat er op het ogenblik maar één TL is en dat is de TLbalk. Vandaag was ze bij het gesprek en ze kwam erg kil over. Ze zal wel kwaad zijn, dat ze op het matje is geroepen. Nou ja, ze doet maar, ik heb nu meer te doen met de floormanager dan met haar. Gelukkig wel.
Ik ga morgen weer drie uur werken want dat thuiszitten is niets voor mij. Maar wel volgens mijn schema en niet volgens het hunne. Nu kan het opeens wel allemaal in goed overleg en drie uur. Ben benieuwd hoe het verder gaat als de uitslag van het uwv binnen is. Dus al met al een heel gedoe en ik voel me al niet helemaal lekker, dus dit heeft er nog even extra bij me ingehakt. Wat een gedoe hé. Bah.
Ik ga morgen weer drie uur werken want dat thuiszitten is niets voor mij. Maar wel volgens mijn schema en niet volgens het hunne. Nu kan het opeens wel allemaal in goed overleg en drie uur. Ben benieuwd hoe het verder gaat als de uitslag van het uwv binnen is. Dus al met al een heel gedoe en ik voel me al niet helemaal lekker, dus dit heeft er nog even extra bij me ingehakt. Wat een gedoe hé. Bah.
dinsdag 18 oktober 2011 om 18:36
He Zoeb toch, wat een gedoe...
Succes morgen!
Ook een voor Gelfje.
Ik hoop dat de poging lukt.
Ook voor jou geldt: You can do it!!!
Ik kan al bijna geen soep meer zien (3 koppen op vandaag), ik zit nu aan een fruitsapje .
Vanavond heb ik bardienst op de tennisclub en daar heb ik echt een vreeeeselijke hekel aan. Hopelijk gaat het straks enorm regenen of zo, dan is het snel klaar. Als ik niet ga kost het me 40 euro boete, dus ik moet er even doorheen. Gelukkig moet dit maar 1 keer per jaar.
Succes morgen!
Ook een voor Gelfje.
Ik hoop dat de poging lukt.
Ook voor jou geldt: You can do it!!!
Ik kan al bijna geen soep meer zien (3 koppen op vandaag), ik zit nu aan een fruitsapje .
Vanavond heb ik bardienst op de tennisclub en daar heb ik echt een vreeeeselijke hekel aan. Hopelijk gaat het straks enorm regenen of zo, dan is het snel klaar. Als ik niet ga kost het me 40 euro boete, dus ik moet er even doorheen. Gelukkig moet dit maar 1 keer per jaar.
dinsdag 18 oktober 2011 om 18:42
Nou zeg Zoeb,een hele grote bah!!
Ik hoop dat de uitslag van uwv snel binnen is,dan weet je waar je aan toe bent.Ik weet dat je gelukkig leuke collega's hebt dus jij komt die 3 uur vast wel door,maar leuk is anders als je steeds tegen dat smoelwerk gezicht van TL moet aankijken
Gold,hoe was je 1e dagje "soeppen"?
Gelfje,fijn dat de docent met je meedenkt.Enne,je kan niet meer doen dan je best he!!Zet hem op.
En die katjes,kan dat geen kwaad dat ze zolang aan de slingerschijt staan?
Mamz,is een bb curve,geloof ik,zonder abbo,zal het straks nog eens vragen.
Ik heb hard gewerkt vandaag en ben weer bij...
Vanavond lekker zonnebank,badderen en op tijd naar bed.
Ik hoop dat de uitslag van uwv snel binnen is,dan weet je waar je aan toe bent.Ik weet dat je gelukkig leuke collega's hebt dus jij komt die 3 uur vast wel door,maar leuk is anders als je steeds tegen dat smoelwerk gezicht van TL moet aankijken
Gold,hoe was je 1e dagje "soeppen"?
Gelfje,fijn dat de docent met je meedenkt.Enne,je kan niet meer doen dan je best he!!Zet hem op.
En die katjes,kan dat geen kwaad dat ze zolang aan de slingerschijt staan?
Mamz,is een bb curve,geloof ik,zonder abbo,zal het straks nog eens vragen.
Ik heb hard gewerkt vandaag en ben weer bij...
Vanavond lekker zonnebank,badderen en op tijd naar bed.
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:13