Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Pebbles, balen van je oog. Hopelijk is het snel weer beter.

Summer, misschien helpt deze knuffel een beetje.
summer knuffel voor jou! Valt ook allemaal nog niet mee.

o moet weer effe weg bij pc kom straks nog wle weer effe langs
Ik doe ook temperaturen sinds deze cyclus. Ben nu bijna 2 weken bezig. Ik vul alles in bij fertility friend dan kan je ook allerlei andere symptomen invullen. Dan komt er ook uit of je in je vruchtbare periode zit. Heb ook nog geen stijging. Ik heb wel het idee dat ik er veel rustiger van word, je weet namelijk dat het na de temperatuurstijging nog 2 weken duurt tot ongi en dan kan je je er verder bij neerleggen. Ik ben nu ook van plan om pas testen te kopen als ik eventueel niet ongi ben geworden. Rust in het hoofdje lekker hoor...

Dit weekend met vriendje gewandeld met nichtje van zijn kant van een jaar, wat voelde dat leuk zeg zo samen met de kinderwagen op pad met dat mooie weer. Heerlijk!

Vandaag hypotheekgesprek gehad, ziet er naar uit dat we een huisje kunnen kopen gaat heel heel veel werk inzitten maar ik heb er zin in. Zo benieuwd.
luibi gaat nu wel heel lang duren he!? Wanneer ging je ook alweer naar Rome? Lijkt me wel een hele mooie stad!

mibb bloem blijft spannend bij jullie!

hier weinig nieuws te melden alles zijn gangetje nog een weekej en dan is mijn nod al wil ook ik later gaan testen.

Jullie nog leuke plannen voor deze week?

Wij gaan donderdag uit eten niet speciaal voor valentijn maar meer omdat we dan samen 1 jaar in 1 huis wonen. En ja je moet soms toch effe een reden verzinnen om lekker door de weeks buiten de deur te kunnen eten. Verder is het werken en bijkomen
pluis, goee reden hoor!

o, summer, wat vervelend net nu het weer ietsje beter ging. doe rustig aan, meis!

zus, hopelijk krijg je meer inzicht in je cyclus met temperaturen!
o, wie vroeg het, maar ik ben helemaal dol op dat schattige meisje!
Dames!!

Wat een heerlijk weer he?! Zonnetje blijft maar lekker schijnen..heerlijk voorjaarsgevoel...

Vlinder ] hier gaat het hardstikke goed en ja we gebruiken niets om een zwangerschap te voorkomen dus als alles netjes op gang komt zou ik ook kans hebben op een nieuwe zwangerschap . Ik heb ook nu al weer duidelijk gemerkt dat ik eisprong had. Tenminste dat denk ik. Dus het wordt of ongesteld (weet alleen niet wanneer omdat je opeens langere cyclus kan hebben?) of opnieuw zwanger?

Pebbles blij te horen dat het beter met je oog gaat...Hoe voel je je?

Mibb en Bloem ...spannend!!! Kunnen we weer eens vlag uithangen?

Liubi waarom test je n iet eerder>? Have fun iig in Rome...enne de paus is VOOR het niet gebruiken van voorbehoedsmiddelen dus hahahaah misschien zegent hij je met cadootje

Summer het is heftig he zoiets om mee te maken? heb er veel over gelezen op internet en je moet er echt ff doorheen....Hoop dat je knop om kan zetten

x
Hey Snok, volgens mij is de periode na een eisprong altijd 2 weken, de variatie zit m in de fase ervoor. Kan wel 2 dagen eerder of later zijn maar het is vrij precies. Dus als je m hebt gevoeld nog 2 weken daarna...

Wat een weertje heerlijk zo maar even naar buiten.
Hee zus van summer.....Ja klopt..das waar...nou ja over 2 weken dan maar hopen ongesteld te worden...Dat zou betekenen gelijk weer regelmatig zwanger zoals voor miskraam...We zullen zien

Hoe is het met je zus? Enne vroeg ik me nog af...jullie zijn allebei al tijdje bezig om zwanger te worden?
Even een hele drukke week gehad, af en toe bijgelezen maar geen tijd om te schrijven.

Summer, dikke ,doe je het rustig aan?

Mibb en Bloem, spannende week!

Pebbles, sterkte met je oog, hopelijk gaat het snel beter!

Snok, zou wel super zijn als de regelmaat meteen weer in je cyclus zit, dan weet je goed waar je aan toe bent!

Zus en Plukkie, ik heb ook getemperatuurd en bij mij zag je een sprongetje van 36,3 naar 36,6 / 36,7 graden, dan weer iets omlaag en toen ik ongesteld werd weer 36,3. Achteraf kun je terug tellen en wellicht iets erin zien of interpreteren? Ook andere symptomen zijn goed om bij te houden, slijm, borsten/tepels.

Vlinder, gefeliciteerd met je nichtje!!

Pluis, goede reden om uit eten te gaan. Man en ik hebben ook al een tijdje door alle drukte weinig samen gedaan, denk dat ik binnenkort ook even iets ga bedenken: 9,5 maand getrouwd ofzo?

Liubi, ik vind het echt zo balen voor je, snap dat je er af en toe moedeloos van wordt. Toch weer een keer naar de dokter?

Afgelopen zaterdag was ik jarig en toen hebben we de familie verteld dat we zwanger zijn, super leuke reacties allemaal. Voor mijn moeder en zus was het niet geheel onverwachts, maar wel dat het zo snel al was. Ouders en zussen van man waren wel heel verbaasd en hadden het nog niet verwacht, hadden denk ik verwacht dat ik eerst studie zou afronden.

Vervolgens ben ik zondag hartstikke ziek geworden en lig nu voor de 3e dag met koorts op bed, koorts begint wat te zakken en begin me nu wat beter te voelen, maar nog erg weinig energie. Maak me af en toe wel zorgen dat dit niet goed zou zijn voor het ieniemieniemensje in mij, maar ik lees overal dat het geen kwaad kan. Ik merk dat ik gewoon minder sterk geworden ben. Vroeger was ik nooit ziek, hoogstens een dagje. Moet nu toe gaan geven dat ik niet meer alleen met mezelf te maken heb, maar iemand anders ook van mij afhankelijk is en ik niet meer alles kan doen en laten wat ik wil, dat is voor mij best wel even accepteren...

liefs Freddy
Hee Freddy..hoop dat je je snel beter voelt!! Wanneer ben je getrouwd? Ik 8 juni 2007 dus volgens mij zijn wij ongeveer zelfde tijd getrouwd?
freddy, wat leuk lijkt me dat om het aan familie te vertellen! ik denk inderdaad ook dat mijn moeder het wel verwacht maar dat bij mijn schoonfamilie iedereen denkt dat het nog wel een poosje gaat duren inderdaad in verband met studie. goed om te horen dat iedereen blij voor jullie was! hoop dat je snel weer beter bent, zorg goed voor jezelf en het kleintje in je buik!
Snok, haha het zal de koorts wel zijn, we zijn 10,5 maand getrouwd, datum staat op prive-forum.....
En waar is dta priveforum??????
snok je moet summer mailen op summerbreeze21@live.nl dan krijg je een link waar je je aan moet melden en dan kom je op het prive forum met foto's en echte namen, zou leuk zijn als je daar ook komt kijken.
Vlinder Thx....heb net mailtje gestuurd....Ze zal momenteel wel beetje te druk zijn (lees wat anders aan haar hoofd hebben) maar ik wacht rustig af...leuk om foto's te zien van evt. forummers etc. En kunnen jullie ook de mijne zien ...euh tenminste als het me lukt hahahahahah
het is iedereen gelukt hoor met die foto's soms moet je effe zes keer oefenen maar als je eenmaal weet hoe het moet is het niet zo moeilijk.

summer kennende krijg je waarschijnlijk vandaag of morgen nog een mail terug.

leuk!!
Hi ladies.

Nog steeds niks hier... gek hoor, ik dacht eindelijk een beetje een regelmatige (maar lange) cyclus te hebben... toch niet blijkbaar... irritant, zucht!

Zus en Plukkie, ik heb ook wel eens getemperatuurd, zag ook wel iets verhoging de laatste 2 weken, maar geen extreme verhoging ofzo. Het is wel handig om te zien of er uberhaupt een eisprong is. Ik ga na deze cyclus misschien ook weer temperaturen, als ik dan over een tijdje eens naar de huisarts wil dan heb ik dat maar klaar liggen.

Freddy, beterschap!

Summer, deze is voor jou

Hier begint volgens mij de ongesteldheid...het enige voordeel dat ik heb is dat het ontzettend regelmatig is, weer na 30 dagen...maar toch wat een teleurstelling.

En elke keer kan ik het niet laten om te denken, zie je wel het lukt vast niet, er is wat mis, zou het aan mij liggen, ik kan vast geen kinderen krijgen enz. enz. Buiten dat het feit dat ik ongesteld ga worden me sip maakt, maken deze gedachten me nog sipper

De volgende cyclus ga ik tempraturen denk ik of ovulatietesten gebruiken, want een regelmatige cyclus maakt dus blijkbaar niet dat je weet wanneer de eisprong is of dat we in de juiste dagen 'klussen'...............

Ik ga even lekker zitten kniezen, dan voel ik me vast morgen weer wat beter
bloem wat ontzettend balen zeg! En zo herkenbaar oo kal heb je daar dan niets aan. Balen mag hier altijd.

Heb afgelopen maand ook ovulatietesten gebruikt en had 1 dag een beetje streep. En volgens gebruiksaanwijzing moet het een echte streep zijn maar daar er de dagen ver daarna niets meer gebeurde ga ik er maar vanuit dat dat het was. Wel op de wazige streepdag geklust. Resultaat is nu afwachten.

Zie net dat we even klang bezig zijn.

En bedenk je voor de sippe gedachte dat je pas een half jaartje bezig bent en dan slechts 30 % zwanger is en in een jaar tijd 70% dus de kans dat het komend half jaar wel lukt is groot! Ook al heb je nu niets aan deze dingen.

freddy hopelijk knap je snel op!
Ook een voor jou Bloem. Balen zeg dat je ongesteld aan het worden bent.

Ik denk trouwens, net als Pluis, dat het niet aan jou ligt hoor. Waarschijnlijk klus je wel op de juiste momenten, want je cyclus is vrij regelmatig, maar het is ook gewoon een kwestie van geluk. Misschien is het soms ook maar beter dat niet elke kamikaze-zaad je eitje bevrucht.

Maar je mag best even lekker balen hoor! En temperaturen kan sowieso geen kwaad natuurlijk. Mocht je uiteindelijk naar de huisarts willen dan zijn dat wel belangrijke gegevens voor hem/haar. Misschien geeft het jou, net als Zus, ook wat rust? Ga jezelf niet gek lopen maken hoor! De een heeft nou eenmaal wat meer tijd nodig dan een ander. Ik geloof zelfs dat het gemiddelde een jaar is!
Pebbles dat was schrikken zeg met je oog! Gelukkig gaat het nu weer wat beter... Doe maar rustig aan.

Summer dikke knuffel voor jou... Ik hoop dat je je snel beter voelt...

Liubi nog niet ongesteld las ik? Spannend!!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!! Wanneer ga je naar Rome???

Plukkie ik heb geen verstand van tempen helaas... Het enige wat ik weet is dat rond de eisprong je temp omhoog gaat geloof ik. Veel succes ermee.

zus dat wandellen met lekker weer is idd heerlijk! Ik doe dat ook regelmatig met dochter (alleen zij wil nu zelf lopen). Spannend van het huisje!!! ik ben benieuwd!

Pluis lekker eten Donderdag! Leuk hoor.

Gefeliciteerd tante Vlinder!!! Ik heb de foto's bekeken, mooie kindjes. En zo'n klein babietje blijft toch bijzonder...

Snok ik ben benieuwd naar je foto's summer zal je vast snel terug mailen.

Freddy leuk dat je het familie hebt verteld! Word het steeds echter van hé? Doe rustig aan en ziek goed uit. Beterschap!!

Mibb ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en vooral dat je niet ongesteld word...

Bloem bah... weer ongesteld.... Ik herken het heel goed hoor dat je graag zwanger wilt worden, en je bent het maar niet... Bij de eerste duurde het bij ons 8 maand. Ik was toen ook bang dat er iets niet goed zat. En elke maand duurt dan zooooooooooooooooo lang!!!!

Het is idd zo dat het gemiddelde een jaar is. Maar tempraturen kan natuurlijk altijd. Succes meid. doe rustig aan....

Ik hoop trouwens ook dat er snel meer naar het bovenste rijtje kunnen, eigenlijk dat er niemand meer op de middelste staat.

Verder hier erg moe, vandaag de hele dag beroerd (niet overgeven ofzo) en nog steeds een boel uitslag, ik ben er nu al zat van....

Maar ook leuk nieus! Een vriendin van mij is gisteren bevallen van een dochter, dus binnenkort weer op kraambezoek!!
Hoi Lady, wordt je uitslag al wel een beetje minder? Kun je niet een smeerseltje krijgen tegen de jeuk?

Gefeliciteerd met het kindje van je vriendin. Een vriendin van ons is deze week 37 weken zwanger, dus die staat ook op "springen". Zal ik binnenkort ook wel op bezoek mogen! Leuk vind ik dat!
Hai mibb. De uitslag is nog niet veel beter, wel iets gelukkig... Maar het breid (hoe schrijf je dat?) zich ook nog steeds uit naar mijn armen nu. Ik kan er wel wat voor krijgen, maar dat doen ze liever niet ivm de zwangerschap. Morgen weer controlle dus dan zal ik wel horen hoe verder.

Jij mag dus ook binnenkort op kraambezoek!!! Leuk hoor!!! Ik vind dat ook altijd super!
Ja, ik snap dat je ivm je zwangerschap geen pillen of drankjes kunt nemen, maar je zou toch zeggen dat een smeerseltje niet zoveel kwaad kan? Al is het alleen maar iets met methol erin om de boel een beetje te "koelen" en daardoor minder jeuk te krijgen.

Kun je er wel doorheen slapen? Of houdt het je ook wakker? Lijkt me niet onbelangrijk om goed te kunnen slapen nu je zwanger bent...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven