Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Zo daar ben ik eventjes, het is pas tien voor 1 's nachts en heb net met een muziekje op alles even bijgelezen. Ik was erg druk met school en stage en werk en verhuizen en sociale afspraken

Niet zoveel bezig met zwanger worden. Klusavondjes zijn er ondanks dat nog genoeg. Zoals vlgs mij al eerder aangegeven doen India-man en ik het even rustig aan met babies maken omdat we nog maar net samen wonen en we af en toe wat stress in de tent hadden. Het gaat gelukkig steeds beter maar nu we ons focussen op 1 ding (samen 1 huis creeeren), is het een stukje rustiger in ons hoofd en lijf. Mocht het toch gebeuren dan is het prima.

Ik heb gezien dat ik Kreta mag feliciteren met een

En dat Summer heel zielig was/is de afgelopen tijd, tjonge...dat was niet zo'n best verhaal en je bent er ook nog niet helemaal van genezen las ik. Wat ontzettend naar voor je maar zoals anderen al gezegd hebben, je slaat je er dapper door heen. Goed hoor

Voor de rest iedereen gefeliciteerd met nichtjes/neefjes/nieuwe huizen/zoveel jarig samenzijn en weet ik veel wat nog meer, het is echt niet bij te houden, maar dan weten jullie iig dat ik echt wel op de hoogte ben

Prive-forum nog niet op aan gemeld, het klinkt spannend wat daar allemaal gebeurt maar ik weet eigenlijk nog niet of ik zin heb om mezelf openbaar te maken. Maar dat kan nog komen natuurlijk.

Mijn NOD is 3 maart, weet niet of dat al in de lijst staat?

En komende week is mijn vruchtbare week, wie weet...

liefs
Goeiemorgen dames....

Jeetje had opeens heel veel bij te lezen

Bloem ik snap je @#$%^&*(....maar zoals de dames zeggen met wat meer ervaring schijnt het inderdaad "normaal" te zijn dat het de meesten pas lukt na half jaar...Moet ik maar niet te veel aan denken...want dan komt het ik wil het en wil het NU weer naar boven maar goed ik moet nog beginnen zeg maar de nieuwe ronde 1 moet bij mij nog gaan komen na mk en deze menstruatie..

Mibb waarom test je niet gewoon? Of wil je teleurstelling voorkomen en zo lang mogelijk wachten? Heb je vage klachten verder? Zoals je borsten, misselijk of moe?

Liubi we duimen hier ......heel benieuwd...

India..t zou zomaar kunnen he? Maak het morgen wat extra romantisch?
Nou daar ben ik weer dames...en inderdaad vandaag voel ik me weer wat beter, alle frustraties zijn weer voor het grootste gedeelte uit mijn systeem. Het is altijd de eerste teleurstelling die het grootste is. En jullie hebben natuurlijk allemaal gelijk, er is vast niks mis en bij veel mensen duurt het een half jaar tot een jaar. Maar op de één of andere manier is mijn normale redeneringsvermogen op zulk soort momenten even stuk

Ik ga wel ovulatietesten bestellen denk ik, gewoon eens even kijken of wat ik elke keer denk dat vruchtbare dagen zijn ook klopt. Tempen kan altijd nog als het over een paar maanden nog steeds niet is gelukt.

Freddy: Beterschap
Hallo Dames,

De afspraak net bij de verloskundige ging goed. Nou ja, ik was eigenlijk helemaal overstuur omdat vriend (zonder goede reden) te laat kwam en mij hormoontjes vinden dat vreselijk. Dus ik heb dat weggeslikt maar gelukkig is het nu weer goed. Hartje en bloeddruk en bloeduitslagen waren keurig. Heel fijn om te horen! (Nu weer zes weken wachten. )

Voor de dames die morgen romantische dingen gaan doen, veel plezier! Ik ben iets minder aanwezig, heb een paar deadlines, en we hebben morgen ook een crematie, dus het is even jongleren met tijd.

India, hoe bevalt je nieuwe huisje in wording? Wat grappig, wat leuk dat het klussen jullie meer samenbrengt. Het is meestal dat mensen ontzettende heibel krijgen me klussen toch.

Mibb, wat lekker dat je zo relaxed bent, goed van je!

@Pebbles, vervelend van je oog. Krijg je dat er ook nog bij. Hoop dat het gauw weer hersteld.

@ Summer, je hebt zo n sterke indruk gemaakt in die week van onzekerheid. Ik kan me goed voorstellen dat nu naast de fysieke pijn het verdriet er even inhakt. Hoop dat je jezelf gewoon even de tijd kan blijven geven.

@lady, leuk, wanneer ga je op kraamvisite?

20 weken echo 21 maart

verloskundige 26 maart
India: Je hoeft je trouwens niet bekend te maken op het priveforum hoor, je kan daar gewoon ook onder een nickname schrijven. Het ging er vooral om dat sommigen van ons (waaronder ik) het prettiger vonden om de wat meer priveberichten ergens te plaatsen waar alleen wij die konden lezen omdat we bang waren dat het anders te herkenbaar was voor anderen. De meeste hebben echter wel meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat meer over zichzelf te vertellen. Ook erg leuk, want bij de meeste meiden kan ik me nu ook echt een beeld vormen.

Het meeste wordt er trouwens nog hier geschreven en gereageerd volgens mij. Dus het is ook weer niet zo dat je heel veel mist als je alleen hier meeschrijft (behalve natuurlijk alle priveberichten en die ontzettend interessante priveinfo over ons )
..en aanvulling van mijn kant (mooi omschreven trouwens bloem), Ik zou het dan weer een beetje raar vinden als een deel op het prive forum anoniem zou zijn terwijl een deel dat niet is. In principe schrijven we inderdaad gewoon hier en is helemaal geen must om ook op die andere te schrijven natuurlijk.

Vooral niet mee zitten india.
Hi ladies. Even stieken forumen vanaf mn werk. Ik zou eigenlijk vandaag een cursus volgen, maar die ging niet door. Ik had me dus ingesteld op een cursus, ipv weer een dag achter mn pc. Heb dus geen zin vandaag... zucht...

Snok, ik test nog niet omdat ik mezelf niet gek wil maken. Ik weet van mezelf dat ik een hele onregelmatige cyclus heb, al was die de laatst 4x wel regelmatiger 32, 35, 35, 36 dagen, dus het kan ook gewoon weer een lange cyclus zijn. Ik voel me niet gek ofzo. Ben wel al sinds vorige week 's avonds heel vroeg behoorlijk moe, maar of ik daar nou uit af kan leiden dat ik zwanger ben, denk het niet, want verder heb ik geen kwaaltjes.

Bloem, ik snap je teleurstelling heel goed hoor. Op zulke momenten kan ik ook heerlijk doemdenken. Als je er maar niet in blijft hangen en dat doe je gelukkig niet!

Dametje, wat heerlijk dat alles weer goed was bij de verloskundige! 6 weken wachten weer, wat lang zeg!

Ik relaxt? Hihi, ja gek is dat. Heb deze maand het idee: Ach ik zie wel, als het zo is dan zou dat echt geweldig zijn, zo niet, dan proberen we het de volgende keer weer. Ik kan er toch niks aan veranderen.

Ik ben het trouwens eens met Dametje, ik zou het ook niet fijn vinden als er op het priveforum anoniem geschreven/gelezen werd.

Nou ik ga maar weer eens wat doen. Oh haha, nou vergeet ik te vertellen dat hier nog steeds niks is. Geen ongesteldheid o.i.d. Wel heel af en toe een licht krampje, maar als het echt doorbreekt is dat vaak een stuk heviger. We zullen wel zien!
Mibb ik duim iig voor je....het is nu kwestie van afwachten he?

Enne Bloem fijn dat je weer beetje alles zonniger ziet...

Heb ook toegang gevraagd tot dat priveforum maar dan puur omdat ik gewoon benieuwd ben naar de dames achter de "nicks" ...foto's dus....schrijven doen we in principe vooral hier....Maar Summer is echt aan het herstellen engelijk heeft ze want heb haar nog niet gehoord....
Hallooooo!

Snok, ik zal je even mailen na dit berichtje. Ik kijk niet zo vaak op dat account, vandaar dat ik het niet doorhad

Mibb.. Ik vind het zo spannend. Wel knap dat je jezelf zo rustig kan houden zeg, kan ik wat van leren, Ik duim nog steeds.

Bloem, wat jammer :(... Ik herken je gebaal. Het is nooit verkeerd om ovulatietesten te gebruiken, dan leer je echt je cyclus goed kennen en weet je wanneer je tussen de lakens moet duiken.

Dametje..een kloppend hartje, wauw. Wat zal dat een bijzonder gevoel geven. En heb je je vriend op zijn kop gegeven?! Hehe :-D

Lady_Bug hoe is het op controle gegaan?!

India..voel je zeker niet verplicht hoor. Als je anoniem wilt blijven, is dat je goed recht.

Hier bij mij: Pijn is minder...alleen...die verveling. Ik kan niet stilzitten.. Ik ben een beetje aan het werk en verder kijk ik tv.. Heb 'duizend schitterende zonnen' van mijn moeder gekregen, maar ik kan me op 1 of andere manier niet concentreren, terwijl ik normaal zo'n leesfreak ben.

Ik word gek van mezelf!

Gister was zus op bezoek, heerlijk in het zonnetje gezeten op het balkon, dat was wel lekker.

Verder moet vriend toch écht weer aan het werk, dus zit steeds alleen met hond en kat. Hond is vreselijk.. het is een echt mannetje en er zijn hier 2 loopse vrouwtjes in de buurt. En dat merken we, piepen, janken, tegen me opspringen. Ohhhh...... Ik word er GEK VAN. Haha..

Als het kan, neemt vriend hem mee, daar is hij wel rustig.. Maarja, hij kan natuurlijk niet altijd een hond op sleeptouw nemen.

Ik verveelde me zo, dat ik liveshop zat te kijken. Ik had bijna een nagelset besteld net. Had optijd de telefoon weer opgehangen, want ik vond het wel idioot wat ik aan het doen was..
Hee summer, ben je er ook weer.

Ik weet niet hoe actief je al kan zijn? Vervelend he, als zelf de tv je strot uikomt.

Als je niet de concentratie hebt voor een boek of film misschien zoiets sufs al je klerenkast/keukenkast/administratie uitmesten? Van die nuttige dingen doen die weinig concentratie vragen maar wel voldoening geven.

( ik heb trouwens even pauze)

Vriend was gewoon te sloom vanmorgen om op tijd te gaan douchen. Ik voelde me zo *** toen ik er alleen naar toe moest lopen. Ben niet boos geworden want dan 'zeur' ik. Ben gewoon flink gaan huilen na ons bezoek en dat kwam wel over.
Ohhh..grrr... mannen snappen soms echt niet hoe belangrijk zo'n afspraak is!

Goedzo, lekker huilen haha!!

Ik mag bijna niets actiefs doen helaas. Wilde gister de bank stofzuigen , maar vriend rukte de stofzuiger meteen uit mijn handen..Hij zorgt goed voor me. Lieverd.

Kledingkast is wel een goed idee, dat kan ik zittend op bed wel doen en is niet zo zwaar. Thanks!
Dank je summer

ga het zo ff regelen....euh je klinkt weer lekker actief Het komt echt je strot uit he dat stilzitten...Maar goed....je moet het toch ff tijd geven....
dametje, wat goed te horen dat alles goed was! en weer zes weken wachten (wat een geduld moet je hebben!)

snok, hoop je snel te zien prive.

pebbles hoe is het nu? met je oog? met het kindje?

arme summer, hoelang moet je nog niksen? kan me voorstellen dat je het inmiddels wel een beetje zat begint te worden zeker als je je niet genoeg kan concentreren voor een boek of film. geniet maar van de momenten dat je lieve vriendje thuis is!

bloem, het is altijd een teleurstelling! volgens mij wen je daar niet aan! maar daarvoor zijn we hier dat je je frustraties er even uit kan mag gooien!

pluis wij staan samen voor volgende week! hoe voel jij je? ik had vorige keer een 26 dagen cyclus mijn NOD is een 28 dagen, mogelijk ben ik dus al van het weekend ongesteld. heb een beetje last van mijn buik, alsof ik ongesteld ga worden dus daar ben ik me al op aan het instellen, jammer maar helaas, we wachten af.

verder hebben we gister een telefoontje gehad van onze potentiele kopers dat het in pincipe financieel rond is!! waarschijnlijk moeten we nu dus eind mei ons huis uit, maar daarover gaan we binnenkort is om de tafel zitten, ze willen mogelijk zelfs de inboedel overnemen! allemaal spullen die ik weg wilde doen, zou wel makkelijk zijn!! ben helemaal blij ermee!!

Hee Vlinder...zie het prive forum..staan al foto's

Stil hier....

ja gezien! haha leuk om een gezicht bij jou te hebben! en een naam!

ik vind het echt leuk dat we hier van die handige dames hebben die om kunnen gaan met schema's en eigen forums op kunnen zetten.

goed bezig he Vlinder? Die mailtjes komen via Summer binnen vandaar Maar goed....

Ja echt erg...ik werk in ICT maar vraag me niet schemaatje in elkaar te zetten hier...wrs ook gewoon geen geduld voor...niet mee gezegend....
Welke mailtjes snok?

Vlinder, wat geweldig dat je je afgeschreven inboedel waarschijnlijk ook kan verkopen!
Hee Summer...hoe is het met je vandaag?
Goed, superdag! Met de dag beter.

Mooie foto's snok, volgens mij een happy stelletje!
dacht ik ook summer!

goed dat het wat beter met je gaat, hoelang moet je nog rustig aan doen?
ja das leuk ja een afgeschreven inboedel verkopen, we hadden de banken 3 jaar geleden gratis gekregen de hoccer en de eetstoelen zijn van de kringloop. bureau dat ik niet meer gebruik dat ik al heb sinds ik 12 ben, ons bed hebben we toen nieuw gekocht, maar wilde ik sowieso gaan verkopen.
Dank je Summer...dacht ik bij jouw foto's ook

Vlinder erg prettig van je huis...
hee Summer even wt anders...zag dat je in Italie was aan je foto's te zien....de stad die je hebt bezocht heb je die in combi met strand gedaan? Willen dit namelijk in juni gaan doen....
Snok, ik open wel even een nieuw topic op het prive forum.
WEEKEND!!! Zo daar was ik wel aan toe zeg!

Rustig hier trouwens vandaag!

Ik heb ook niet zoveel te melden, nog steeds niks aan de hand hier... Gek he?? Misschien komend weekend toch maar eens teste, al geloof ik zelf niet dat ik zwanger ben/zou kunnen zijn...

Hoe is het vandaag met de rest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven