Bij women, lookbook, de 2 rechtse plaatjes vind ik wel leuk. Zou bij het 3de plaatje andere pumps doen. En het rechtse plaatje heeft een jas aan ipv een trui/jasje, maar 't gaat om 't idee...
Bij women, lookbook, de 2 rechtse plaatjes vind ik wel leuk. Zou bij het 3de plaatje andere pumps doen. En het rechtse plaatje heeft een jas aan ipv een trui/jasje, maar 't gaat om 't idee...
Ik kan me wel vinden in jouw smaak
Mijn smaak loopt heel erg uiteen eigenlijk. Jurkjes met enkellaarsjes, skinnyjeans met stoere motorlaarzen en een leren jasje, het is maar net hoe mijn pet staat.
Aaaaahh, wil iemand een serieus plaatje plakken? Ben zo benieuwd naar jullie kledingsmaak Ben wel iets gevulder dan het model, maar dit is wel mijn smaak jurk
Die eerste van twis vind ik ook leuk! Maar daar ben ik iets te stevig voor. Ben vooral van de zwarte shirtjes (alle varianten) en aparte funky rokjes. Leuke laarsjes/hoge gympen eronder en m'n haar n beetje wild.. Kan er alleen 't juiste complete plaatje niet bij vinden!
Ik zou bijvoorbeeld een zwart aangesloten shirtje dragen (met dubbele v hals, voor en achter) op dit of dit rokje met mooie zwarte laarsjes.. .
Anoniem_110773
dinsdag 18 oktober 2011 om 20:47
Echt he. Ik kan 'jouw' jurkje trouwens niet zien op m'n mobiel Jonari. Straks even op de computer kijken.