Mode & Beauty alle pijlers

Primark/Alexandrium

19-10-2011 12:25 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn dochter wil in de herfstvakantie graag naar Rotterdam omdat daar de Primark zit. Nu begrijp ik dat het bij het Alexandrium zit. Is het echt de moeite waard om daar helemaal naar toe te rijden?

En is het Alexandrium leuk.
@Scarlet72, Megastores????
Ja Evan, je hebt Alexandrium I, II en III.

Alexandrium I is het gewone winkelcentrum zeg maar. Daar hoort Primark bij. Alexandrium II zijn de megastores, wat neerkomt op bijvoorbeeld een hele grote Blokker, hele grote Prénatal, hele grote Xenos, enz.

Alexandrium III zijn meubelwinkels.

Al die winkels liggen bij elkaar. Bekijk anders de website eens, www.alexandrium.nl

Primark zou ik zelf niet genoeg de moeite waard vinden om voor naar Rotterdam af te reizen, maar ik zie vaak genoeg vrouwen op het station met ladingen Primark tassen, die dat dus wel hebben gedaan (Alexandrium ligt vlakbij station Rotterdam Alexander).
Dank je Java. De woonboulevard en megastores interesseren me niet zo heel erg. Het aanbod in het winkelcentrum spreekt me ook niet zo aan. Dus om nu alleen voor de Primark te gaan rijden daar moet ik toch nog even over nadenken.
Wat is dat voor winkel primark? Nooit van gehoord ( hebben ze ook grotere maten dameskleding? )
aha de website gevonden even neuzen.
Ik woon vlakbij rotterdam alexander en ik vind alexandrium zeker een aanrader om te gaan winkelen, er zijn veel leuke winkels en genoeg vermaak! alleen om speciaal voor de primark te gaan.........

Het is in de primark vaak heel erg druk!!! als je gaat zou ik zoiezo de vakanties en drukke weekenddagen mijden.

Er zijn veel leuke dingen en accessoires voor weinig geld maar ik vind het wel een rommeltje daar.

Maar alexadrium vind ik persoonlijk wel de moeite waard om te winkelen.

Groetjes
Zie dat er ook primark in Hoofddorp is is daar goed te winkelen?
quote:Cateautje schreef op 19 oktober 2011 @ 13:41:

Misschien dat ik het getroffen heb met hetgeen ik heb aangeschaft, maar verhalen over goedkope flodderige stofjes en dat het na een paar keer wassen de lorre in kan, komen mij niet bekend voor.Datzelfde heb ik dus met H&M, schijnt echt troep te zijn dat na 1 keer wassen uit elkaar valt volgens vele 'kenners' ( ) hier. Heb ik nou totaal geen last van.
quote:redband schreef op 19 oktober 2011 @ 14:38:

Zie dat er ook primark in Hoofddorp is is daar goed te winkelen?Dat schreef winkelfanaat idd op pagina 2 ;)
quote:Evan schreef op 19 oktober 2011 @ 14:29:

Dank je Java. De woonboulevard en megastores interesseren me niet zo heel erg. Het aanbod in het winkelcentrum spreekt me ook niet zo aan. Dus om nu alleen voor de Primark te gaan rijden daar moet ik toch nog even over nadenken.Het winkelcentrum is ook gewoon de moeite waard hoor. Winkelcentra zijn niet voor iedereen, maar je komt er natuurlijk alleen maar achter door het te proberen.
Primark Hoofddorp is een stuk kleiner. En afgelopen maandag was het daar erg druk.

Meestal doe ik een legging met rokje, hemdje en vestje aan. Dan kun je veel dingen snel in de winkel passen zonder uren in de rij te hoeven staan.

Sommige dingen zijn van erg goede kwaliteit (voor wat je ervoor betaalt dan), sommige dingen zijn echt bagger.

Ik ben helemaal fan van het ondergoed, een bepaald type BH en de pyama's. Ook kinderkleding is prima.

Ik haal er voornamelijk basic shirtjes en vestjes etc.
Klopt het dat primark niet online te bestellen is?
Voor een meisje van 16 is het een leuke winkel. Zoals hier al vaker gezegd een beetje H&M-achtig. Volgens mij goedkoper dan de H&M. Heb er zelf nooit iets gekocht, maar voor die meiden is het wel leuk.

Hou wel rekening met lange, erg lange wachtrijen voor de paskamers en de kassa's. Ook in de winkel zelf is het een gekkenhuis. Je kan niet op je gemak rondkijken want het is er zeker nu in de herfstvakantie mega druk.

Verder kan je op de site van Alexandrium zien welke winkels er nog meer zitten.
Aangezien ik ruim een uur moet rijden voordat ik er ben wil ik toch graag weten of het shopping centrum ook andere winkels dan de overal aanwezige winkelketens heeft. Met name op accessoire gebied en mode en freubel dingen

Begrijp me niet verkeerd ik houd van overdekte winkelcentra zeker met de buien en onweer die er nu weer zijn. Als het aanbod maar leuk is.
Het aanbod is gevarieerd in het Oosterhof.
quote:Evan schreef op 19 oktober 2011 @ 15:16:

Aangezien ik ruim een uur moet rijden voordat ik er ben wil ik toch graag weten of het shopping centrum ook andere winkels dan de overal aanwezige winkelketens heeft. Met name op accessoire gebied en mode en freubel dingen

Begrijp me niet verkeerd ik houd van overdekte winkelcentra zeker met de buien en onweer die er nu weer zijn. Als het aanbod maar leuk is.Waarom kijk je niet even op de site?
Ik vind de Oosterhof (oude naam van Elxandrium I) een leuk winkelcentrum. Als je je goed kunt vermaken in het gemiddelde centrum in een stad, dan moet het hier ook wel lukken. Het zijn wel voornamelijk ketens, maar toch vind ik het leuk.
Heb ik al gedaan borderwalk. Maar daar zie ik toch echt heel veel dezelfde winkels als die er overal zitten. Het kan natuurlijk zijn dat het kledingaanbod wel anders is.

Misschien moeten we het gewoon maar proberen. Het zal in ieder geval minder druk zijn dan deze week. Wij hebben namelijk pas volgende week vakantie.
Heerlijk om mensen gewoon het oosterhof te zien schrijven dat blijft het voor mij toch altijd.

Vond het er altijd wel leuk shoppen is best veel variatie. De primarkt heeft weinig grote maten kleding maar kinderkleding, tassen/sierraden enz. in overvloed.

Vind het kassa systeem daar ook zo grappig!

Ik denk dat ik er van de week nog maar eens heen ga is al weer even geleden voor me. Vroeger kwam ik er een paar keer per week.
Weet iemand tot welke maten ze hebben?
Tm maat 46
quote:Flashy schreef op 19 oktober 2011 @ 15:58:

Weet iemand tot welke maten ze hebben?Maat 20, dat is maat 46, maar het valt wel klein.
Ik vind het niet klein vallen, ik heb 46-48 en pas daar de 46 zonder probleem.
Dat er soms mensen zijn die HET Oosterhof zeggen, heb ik altijd zo raar gevonden. Het is toch DE Oosterhof? De hof = de tuin, dus als het ware "De Oostertuin".
quote:Java schreef op 19 oktober 2011 @ 16:07:

Dat er soms mensen zijn die HET Oosterhof zeggen, heb ik altijd zo raar gevonden. Het is toch DE Oosterhof? De hof = de tuin, dus als het ware "De Oostertuin".Het hof mag ook, het is ouderwets, maar niet verboden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven