The Never Ending Question nr. 83
woensdag 19 oktober 2011 om 17:34
Hey Twis, ik heb dat ook! Ik moet er ook een beetje van huilen!! 't Raakt me! 't Ultieme samengevoel met veel positiviteit. Die van BEP en Oprah is top he?? Tranen met tuiten, ook na de 100ste keer kijken!
Ik eet vanavond Tagliatelle met tomatensaus, hamreepjes en rode ui. En een beetje strooikaas.
Kijk jij bij een crematie/begrafenis naar de overledene?
Ik eet vanavond Tagliatelle met tomatensaus, hamreepjes en rode ui. En een beetje strooikaas.
Kijk jij bij een crematie/begrafenis naar de overledene?
woensdag 19 oktober 2011 om 18:58
quote:Twisted schreef op 19 oktober 2011 @ 17:48:
Soms wel, soms niet.
Hoeveel geld geef jij gemiddeld aan je uiterlijk uit per maand?
Ik denk alles met elkaar wel minimaal honderd euro als het er geen tweehonderd zijn.
Ik zit nog op mijn werk en ik ga zo maar eens naar huis. Kijken of mijn lieve hulp vandaag een beetje goed gepoetst heeft.
Heb jij ook een huishoudelijke hulp?
Soms wel, soms niet.
Hoeveel geld geef jij gemiddeld aan je uiterlijk uit per maand?
Ik denk alles met elkaar wel minimaal honderd euro als het er geen tweehonderd zijn.
Ik zit nog op mijn werk en ik ga zo maar eens naar huis. Kijken of mijn lieve hulp vandaag een beetje goed gepoetst heeft.
Heb jij ook een huishoudelijke hulp?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
woensdag 19 oktober 2011 om 20:08
Kom net van een avondwake terug... Zelden zo'n koude onpersoonlijke dienst gezien... Nog weer even duidelijk waarom ik mijn uitvaartwensen op papier heb staan! Zo wil ik het dus niet!
Nee, ik wou dat ik alles kon eten.. Lijkt me een genot. En misschien word mijn obsessie rond snaaien dan ook meteen minder..
Wat zou jij elke dag wel willen eten?
Nee, ik wou dat ik alles kon eten.. Lijkt me een genot. En misschien word mijn obsessie rond snaaien dan ook meteen minder..
Wat zou jij elke dag wel willen eten?
woensdag 19 oktober 2011 om 21:36
Oprah flashmob: http://www.youtube.com/watch?v=1aSbKvm_mKA
woensdag 19 oktober 2011 om 22:13
Vooral vanaf 2:48, voel ik de tranen opkomen. Dat 't wordt opgebouwd en dan die explosie.. waaaauw!! Supergaaf. Ik heb dat overal. Ik geniet enorm van genietende mensen.
Mijn eerste bhtje kreeg ik van m'n zus.. Maar de eerste die ik zelf kocht, was een setje met een boxershortje. Aqua met donkerblauwe bandjes. Was er zoo blij mee! Samen met 2 andere vriendinnetjes, alle drie hetzelfde setje
Ben jij tevreden met je borsten?
Mijn eerste bhtje kreeg ik van m'n zus.. Maar de eerste die ik zelf kocht, was een setje met een boxershortje. Aqua met donkerblauwe bandjes. Was er zoo blij mee! Samen met 2 andere vriendinnetjes, alle drie hetzelfde setje
Ben jij tevreden met je borsten?
woensdag 19 oktober 2011 om 22:13
Ik denk dat ik veertien was ofzo. Weet nog wel dat het een heel kleintje, met aardbeitjes was. Ik was er verder helemaal niet mee bezig, miste het ook niet dat ik nog niet zoveel had. Dat heb ik later overigens ingehaald (ik sportte heel veel, en was denk ik daardoor vrij laat met allerlei vrouwelijke zaken).
En jij?
En jij?