maatje (kat) dood

20-10-2011 14:22 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen is mijn kat overleden en dat doet pijn.

Hij is 20 jaar geworden.

Ik heb veel lief en leed met hem gedeeld en nu is hij niet meer.

Het was een heel trouw beestje, maar helaas zijn lichaampje was op.

Ik ga een kaarsje branden en hem vanmiddag begraven in de tuin.

Ik zag het wel aankomen dat zijn dood naderde en het is ook goed zo, maar ik zal hem vreselijk missen.
Gecondoleerd. 20 jaar is wel een prestatie voor zo'n beestje. Dan heb je hem/haar vast heel veel liefde gegeven.

Sterkte
Life is a fairytale told by an idiot
lijkt me heel moeilijk.
Jemig, wat prachtig dat hij zo oud geworden is. Hij wilde ook vast geen afscheid van jou nemen. Ik weet uit het verleden hoeveel pijn het kan doen om afscheid te nemen van een oude kat, al zoveel jaar je maatje.

Sterkte.
Butterfly,ik begrijp heel goed hoe je je nu voelt,als je een dier zo lang om je heen had dan doet het pijn en voel je verdriet.

Heel veel sterkte de komende tijd.
hij is nu in de kattenhemel
Och wat erg. Maar wat goed dat hij zo'n mooie leeftijd heeft mogen worden bij jou. Zal wel een groot gat zijn na 20 jaar samen zijn.

Heel veel sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sterkte!

Ik heb ook een aantal keren afscheid moeten nemen van katten.

Ook al hebben ze een mooie leeftijd, het gemis is toch groot.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat verschrikkelijk voor je, weet precies hoe je je voelt, mijn kat is ook overleden in juli dit jaar, is 19 jaar geworden. Doet echt heel veel pijn, nog steeds moet ik er veel aan denken maar ze zijn niet voor niets zo oud geworden, ze hebben een mooi leven en veel liefde gehad
Wat zul je hem missen, mijn allerliefste kat is al meer dan twintig jaar geleden overleden maar ik zie haar nog zo voor me, heel veel sterkte. Dat je kat zo oud is geworden betekent dat hij een heel goed leven bij je had, misschien kan die gedachte je een beetje troosten.
verba volant, scripta manent.
Ach, dat blijft moeilijk. Sterkte.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat je kat bij jou een prachtig leven heeft gehad.

Heel veel sterkte gewenst.
Wat ontzettend naar voor je, sterkte ermee!
heel veel sterkte
Heel veel sterkte

Wat fijn dat je zo lang van je kat hebt kunnen genieten.

Je zal hem vast enorm missen.

Mijn lieve kater is een maandje geleden na 4 jaar overleden. Ik mis hem nog iedere dag. Dus ik snap hoe je je voelt.

Wees vandaag extra lief voor jezelf. Haal chocola in huis, ga onder die dekens op de bank zitten en gewoon heerlijk nietszeggende je favo serie kijken.
Lieve Butterfly,

Ik weet hoe het is als je liefste maatje dood gaat...Van een lieve vriendin kreeg ik toen onderstaande tekst..ik hoop dat jij er ook een beetje steun uithaalt..Sterkte~

Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug.

Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, daar kunnen ze rennen en met elkaar spelen. Er is genoeg te eten, er is water en zonneschijn, en ze voelen zich daar warm en prettig.

Alle dieren die ziek waren worden daar weer beter, alle oude dieren worden weer jong. Alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam.

Precies zoals wij ze herinneren in onze dromen over de dagen van weleer...

De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje:

ze vinden het jammer dat ze jou achter hebben moeten laten...

Ze brengen hun dagen door met rennen en spelen met elkaar, maar dan op een dag kan het gebeuren

dat eentje plotseling stopt met spelen, en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en jullie zijn voor altijd bij elkaar.

Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen zijn kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven.

En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG

Wauw, 20 jaar! Daar kun je tenminste vrede mee hebben. Al zal het gemis er zeker niet minder om worden.

Ik heb zelf honden en als je in het begin denkt dat je veel van zo'n beest houdt, dan is dat nog niets in vergelijking met wat het gaat worden bij het ouder worden. Want dan ga ik er nog meer van houden, steeds meer.

Ik zou willen dat het andersom was.....

Heel veel sterkte met het verlies.
Ocherme..

*knuffel*
Butterfly, veel sterkte met het overlijden van je trouwe maatje.

Wat ontzettend verdrietig.

Ik weet wat je voelt en dat het pijn doet.

Ik heb nu bijna 2 jaar geleden (in januari) mijn allerliefste kater van bijna 21 moeten laten gaan. Ik was er ook kapot van.

Uiteindelijk heb ik er vrede mee, hij heeft een prachtig mooi en lang leven gehad maar het gemis blijft.

Maar er komt een dag dat je met een glimlach aan je kat kunt terugdenken, in plaats van met een traan. Koester de mooie herinneringen.

Wat lief dat je een kaarsje brandt voor je kat

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Butterfly: heel veel sterkte gewenst na het sterven van jouw maatje!!
Sterkte! Je zou willen dat je ze voor altijd bij je kon houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven