dwaalspoor

22-10-2011 23:45 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor dit rare gedoe, maar ik wil dit onderwerp graag met een aantal mensen bespreken (degenen om wie het gaat weten om wie het gaat) die weten waar het over gaat, een soort privegesprekje dus. Voel je aub niet aangesproken als je niet weet waar ik het over heb.
Ben er.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik ook
Ik kom niet meeschrijven, maar wens TO sterkte en hoop dat ze op deze manier haar hart kan luchten zonder nóg meer vage topics.

Succes.
En als je prive-gesprekjes wilt voeten is een openbaar forum nou niet echt de beste plek?

Maar succes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Voeten=voeren
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je hecht aan je privacy zou ik via chat je onderwerp bespreken.

Of mensen via mail spreken.
quote:himalaya schreef op 22 oktober 2011 @ 23:51:

En als je prive-gesprekjes wilt voeten is een openbaar forum nou niet echt de beste plek?

Maar succes.Dat ook
oeps
Ik zie dat ik wat mensen irriteer. Ik kan het me voorstellen, maar ik had het vanmiddag over iets heel anders met een vriendin en toen kwamen we op het viva-forum, die zij ook heel leuk bleek te vinden. Aangezien zij mij internetnick kent...
Ik heb overigens de Mod gevraagd om het vorige topic te verwijderen.
Maar ik ben in elk geval de dag door gerold zonder zelf te mailen naar X.
Niet slim om je nieuwe nick in dat andere topic te zetten.
Ah know`t, tha shunt
brokenwings haal dan even de info weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat andere topic wordt zsm verwijderd. Vriendin zit niet vaak op Viva.
Ben bang dat die vriendin als ze het laatste uur hier was je nu ook herkent, zou toch maar eenmailcontact opzetten als ik jou was.

Ik heb alleen maar meegelezen(soms) maar ik krijg de stukken ook nog bij elkaar (goed geheurgen)

als je wilt dat ik dit wis, geef maar een gil(letje)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Enn, ik wilde gewoon even dat jullie me konden vinden, haal het NU weg.
Maar je vriendin kan dit ook lezen en dan herkent ze je, omdat je vertelt over vanmiddag.

Irriteren is het niet hoor. Ik vind het hooguit niet beleefd een topic te openen alleen bestemd voor een select groepje en dan niet vertellen wat het onderwerp is.
Boodschap aangekomen, mag ik dan nu gewoon doorgaan? Nogmaals mijn oprechte excuses, maar mijn andere optie was om hier helemaal niet meer over te schrijven en ik vond het zo fijn om het kwijt te kunnen en neem de goede adviezen met me mee.
Nou, vertel.
quote:campari schreef op 23 oktober 2011 @ 00:13:

Nou, vertel.
quote:campari schreef op 23 oktober 2011 @ 00:13:

Nou, vertel.
Ik merk dat ik er vandaag wat rustiger in sta lijkt het wel.
Het voelt zelfs een beetje raar om over te praten, af en toe lijkt het zo onwerkelijk dat dit echt gebeurt.
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 00:16:

Ik merk dat ik er vandaag wat rustiger in sta lijkt het wel.Dat is altijd GOED nieuws.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven