Wat is jou favoriete thee ?

11-09-2007 10:19 227 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aloha

Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???

Ik zal beginnen:

Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)

Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.

Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.

nu jullie
Pickwick earth.... mmmmm. Is op basis van rooibos.

Verder ben ik sowieso een rooibos fan. Lekkerder dan zwarte thee.
quote:Pluizebol schreef op 19 oktober 2007 @ 16:12:

Lapsang souchong, Lady Grey, English breakfast, goodnight thee, turkse appel, groene thee en witte thee zijn hier favoriet.

In de tussentijd is er ietsjes verandering geweest:

De eerste 4 vind ik nog steeds erg lekker maar sinds kort ben ik weer helemaal (opnieuw) verslingerd aan kamillethee. Prince of Wales tee vind ik ook zalig en ik heb vanmorgen Darjeeling gekocht (ook van Twinnings) en die is ook zalig!

Verder blijft groene thee met citroen een favoriete dorstlesser van me.
Die groene vind ik heel erg lekker, ik heb niet eens andere thee in huis...

Lemon Zinger en Tension Tamer van Celestial Seasonings

Verse muntthee

Chinese thee van de toko (vooral Jasmijn)
quote:Amber83 schreef op 02 februari 2008 @ 00:06:

[...]

Laat maar ff weten of je het met me eens bent als echte hersttheeliefhebber! ;) Ik heb de thee nog steeds niet gekocht. Vergeet het steeds
quote:Chardonnay schreef op 13 februari 2008 @ 20:55:

[...]

Ik heb de thee nog steeds niet gekocht. Vergeet het steeds Nou schiet es op dan! Ik kan niet slapen van de spanning
yogi thee uit de natuurwinkel, het is geen thee, moet uren trekken, met veel suiker het lekkerst, en ook niet onbelangrijk een prima slaapmuts
Ik ben gek op heel veel soorten thee,net waar mn kop naar staat.

Maar rooibos, jasmijn en muntthee zijn echt wel favo.

Favo merken zijn twinings en rituals

Eigenlijk vind ik alleen kerstthee niet te haggelen en aantal merken kaneel/appelsmaak
Lipton Tahiti is ook echt geweldig. Vanille/ Ananas, een soort Pina Colada achtige (kruiden)thee. Een aanrader!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En echte Turkse thee natuurlijk

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Leuk

Alle groene thee's(??)

Rooibos, alle varieanten!
Ik vind serieus alle thee lekker, zelfs gewoon puur groene thee (zonder smaakje toegevoegd). Maar tot de top hoort bij mij wel de honingthee. (helaas voor de mensen die niet van de geur houden want het hele huis ruikt er vervolgens naar :-D)
Hallo theeleuten!

Even voorstellen, na jarenlang sloten thee te hebben gedronken van alles en iedereen, ben ik dan uiteindelijk mijn eigen theewinkel begonnen. Ideaal te combineren met 3 kids en ook nog de lekkerste thee erbij ! Echter heel moeilijk om mooie, originele en goede thee te vinden, uiteindelijk importeer ik nu (bijna) alles zelf. De hobby is nu definitief uit de hand gelopen... Ik nodig alle thee fanatici uit om eens rond te snuffelen in mijn thee paradijs, ik sta open voor nieuwe ideeën en suggesties ! Vriendelijke groeten Eugenie, www.fleurdethee.nl
sterrenmix van zonnatura, jummm!

MAAR

ik ontdek er steeds meer!

rooibos vanille vind ik ook geweldig, net als de citrusversie van de groene thee.

eigenlijk ben ik meer een koffiefan.. maar voor de afwisseling is het wel gezellig.

mooie theedingetjes verkoop je, fleur!

als ik een suggestie mag geven voor de layout van je website, ik zou hem iets vrolijker maken. gooi er eens wat kleurtjes door!

gaaf dat je je hobby zo door hebt kunnen zetten.
Sterremix en Minty Marocco beide van Pickwick

en lipton andalusia

Deze drink ik al jaren, vind ik zelf de lekkerste naturel rooibos.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Rooibos honing, héérlijk, ik drink er liters per dag van!
en deze...Rooibos aardbeien met slagroom! Súper!

Ik vind deze thee van Pickwick superlekker!

En groene thee (alle varianten) en rooibos!

Maar lekker old school Earl Grey blijft ook lekker!
quote:xxgelukxx schreef op 11 september 2007 @ 18:37:

Weet iemand of er ergens bananen thee bestaat?

Ik zou dat wel eens willen proberen! Maar heb het nog nooit gezien, terwijl er zoveel soorten fruit thee zijn..Ja bij de Xenos hebben ze bananenthee, tenminste vroeger wel..
Ik heb al verschillende theesoorten van de Xenos geprobeerd maar ik vind ze allemaal niks. Er zit heel weinig smaak aan en de smaak die er aan zit lijkt allemaal t zelfde!

Ben ik nou de enige die dat vindt want ik hoor d'r nooit iemand over
quote:Fleurdethee schreef op 20 mei 2008 @ 22:41:

Hallo theeleuten!

Even voorstellen, na jarenlang sloten thee te hebben gedronken van alles en iedereen, ben ik dan uiteindelijk mijn eigen theewinkel begonnen. Ideaal te combineren met 3 kids en ook nog de lekkerste thee erbij ! Echter heel moeilijk om mooie, originele en goede thee te vinden, uiteindelijk importeer ik nu (bijna) alles zelf. De hobby is nu definitief uit de hand gelopen... Ik nodig alle thee fanatici uit om eens rond te snuffelen in mijn thee paradijs, ik sta open voor nieuwe ideeën en suggesties ! Vriendelijke groeten Eugenie, www.fleurdethee.nl

Die chai thee is lekker!

Of muntthee, met verse takjes...De munt groei ik zelf (plantje in keuken) maar deze is ook heel goed!
Orange sunny van jacob hooi heel erg lekker de cherry variant ook heerlijke kruidentheetjes. Een lekkere pittige thee is de heartwarming van yogi thea daar zit bascillicum, perper, chilli en nog meer van die kruiden waar je niet aan denkt voor in de thee
oooooooooo thee..!

Altijd in huis heb ik:

celestial seasonings:

- Sleepy Time ('s avonds)

- mandarin spice (mmm bij eten)

- tension tamer (kan altijd)

- lemon zinger (bij hitte/kater)

- Pickwick white tea: beatee/jasmin (of zoiets, is op zie ik net tot grote schrik... jasmijn thee maar minder bitter dan zwarte thee variant)

Verder gek op

- verse muntthee (en moest HEEL hard lachen om het muntthee-overbeharing verhaal een paar pagina's terug)

- lapsang souchong (lekker en wat pittiger voor 's avonds, bv van Simon Lévelt en heb van de week ontdekt dat de Rituals Oriental Mist ook een heerlijke lapsang is)

- zonnatura venkel (lekkere doordrinker)
Ik ben echt een theefanaat. Ik drink het op elk moment van de dag (jaja, zelfs als het 30graden is Ik heb altijd ' smaakjes-fases', een tijdje geleden was het rooibos, maar nu heb ik een nieuwe ontdekt die echt super super super lekker is....Groene thee Cranberry van Pickwick...!!! Mijn vraag: wat is jullie favoriete smaakje thee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven