Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia, beetje domme vraag misschien maar ik weet er helemaal niks vanaf, mag jij zelf dat spreidbroekje aan en uit doen? Want hoe moet het anders met het badje en verschonen en verkleden etc?

Compu, dat klinkt wel gezellig het opvoedcafe. Oei doorgezakte voetjes, dan zal ze wel naar de orthopeed moeten voor schoentjes denk ik? Ik geniet ook wel van het lopen hoor. We waren in het overdekte winkelcentrum en het was heel rustig en Jonathan vond het helemaal het einde, liep de hele tijd te schateren en alles te bekijken. Wij moeten ook weer naar fysio ipv logo, omdat Jonathan helemaal niet bezig is met taal, willen ze de nadruk weer op de motoriek leggen.

Mamax, wat een leuke bedjes op die site! Hmmm hebberig. Bedankt voor de link met dat oud-hollandse, daar ga ik wel wat bestellen denk ik (schilderijtje met molen vond ik leuk en kussens). Alhoewel M het weer niet zo eens was met mijn ideeen. Ach, ik ben van de verf en behang, dus als het erop zit kan hij niet meer protesteren.

Jinny, ben je nu op Kintergarten geweest om te kijken? Was het wat?

Enka, hoe ver staat het nu met jullie nieuwe hondje? Gaan jullie dan ook een andere naam bedenken? (ik vond het zo'n mooie naam voor dat type hond)
maleficent wijzigde dit bericht op 13-02-2008 13:44
Reden: ik schreef voedjes, dat is wel heeel erg
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
He wat vervelend voor Berend. Maar gelukkig maar een paar maandjes en dan kan die van het zomer weer lekker spartelen in de tuin.

Leuk idee voor zijn kamertje Mal!
permanent Mamax? Dat wil ik weleens zien. Ik heb dan altijd zo'n poedelhoofd voor me maar daar zul je vast niet mee lopen . fotootje?

Fijn dat ze al plek hebben op een kdv Hel! En rode rozen op zijn werk, dat is een goeie! Vent doet er hier niet aan omdat het alleen maar commercieel is, maar die van jou vind ik wel een goeie! En het poppenhuis is leuk!

Jin fijn dat het nits ernstigs is! En halve dagen kindergarten is precies goed. Zal hij wel erg leuk vinden! Snapt hij de duitse taal een beetje?
Hoi meiden, sorry dat ik niet meer geweest ben, maar ik ben echt zo misselijk en moe! Echt verschrikkelijk.

Vandaag gaat het alweer een stuk beter, dus ik hoop dat we de goede kant op gaan!

Ik kom snel weer meelezen/kletsen

Welke foto had jij gezien daar? Max is erg van dieren, nou had ik ook een foto van een koe gezien, die vind ik ook erg leuk. Ook om met oudhollands te combineren.

Dat schilderij had ik toevallig naar een vriendin gemaild, die heeft de babykamer helemaal oudhollands ingericht! Volgens mij kun je die ook vrij makkelijk zelf maken.

Bedoel je deze voor Jonathan's kamer?

Hoi!

Ik ben net gebeld door de contactpersoon van de psz. Ze hebben plaats voor Lianne. Ik snap d'r geen bal van, maar blijkbaar heeft ze het 1 en ander geregeld. Prima! Wanneer precies weet ik nog niet, ze ging 'de papieren klaar maken' en die zou ze opsturen. Ik heb het telefoonnummer van de psz, ik mocht de leidster bellen voor overige vragen. Dat doen we dan maar :-)

Bridge, dikke

Cin, jij kan er ook wel 1 gebruiken:

Amalia, is het goed gegaan vannacht? Ik zal zo op de groep kijken.

Ha die Mal, ja, dat wordt erachter aan rennen of stil staan en zeggen:"Kom nou, mama moet nog heel veel doen (terwijl je kind van alles aan het ontdekken is ). Maar wat heerlijk dat 'ie zo goed loopt.

Compu, oh da's dan lekker van dat gehoorapparaatje. Nu moet ze weer wennen inderdaad.

Naatie, fijn dat misselijkheid iets minder wordt.
Mamax, die foto met boot had ik eerst in gedachten, maar nu ga ik deze doen denk ik want je kan ook zelf afbeeldingen uploaden:

want ik had ook deze gezien (dit is een lamp):

en dan delftsblauw behang in combi met roomwit of donkerblauw

en mijn moeder belde net, die had een delftsblauw vogelhuisje gekregen, en daar wil ik ook wat leuks mee doen.

ooh ik heb er al helemaal zin in en nu moet ik nog wachten. Het wordt vast een heel mooi kamertje!
Hai Mal!
Ieks, van die koe zo groot op mijn kamer zou ik nachtmerries krijgen Mamax!

Ben ook benieuwd naar je permanent. Net als Juud waag ik me er niet aan, ik ben idd net een poedel dan.

Mal, het broekje kan je heel makkelijk afdoen, zit met klitteband vast. Dus je kan verschonen en in bad doen enzo. Hij moet 23 uur per dag om, dus je hebt een uur voor verschonen e.d. Hij mag ook gewoon zwemmen. dan is ie wel wat langer af die dag, maargoed, het zal vast wel meevallen allemaal. 3 maanden vind ik ook lang, maar als de afwijking erger is, moeten ze veel langer om .Ik moet nog even wat dingen opzoeken hoor, weet er erg weinig van en de arts was ook helemaal niet spraakzaam. Ik moest maar even op wat forums gaan kijken. Lekker advies.... sukkel.

Naatie, rustig aan hoor!

De nacht ging niet zo goed, 12.15, 3.30 en 6.15, zucht. Ik heb hem maar alle keren gepakt, want ik vond het zo sneu. Die van 12 uur probeer ik te skippen door hem even te laten huilen. Ging al 3 nachten goed, maar nu dus niet. En om 6.15 is ie gewoon wakker, zucht. Gaat ie na een half uur weer slapen, maar dan gaat lief's wekker bijna, dus balen.

Jinny, voed jij nooit liggend? Ik vind het ideaal. Het is toch gelukt vannacht. Ik zat om 1215 zittend te voeden en viel steeds bijna in slaap. De 2e keer heb ik 'm naast me gelegd en mijn been opgetrokken en in zijn zij gelegd zodat zijn benen wat ruimte hadden (heupen) en dat ging redelijk. Hij viel zelfs weer in slaap. Maar omdat ik hem natuurlijk helemaal moet draaien om hem weer op te pakken voor zijn eigen bed, werd ie weer wakker en moest huilen. Normaal slaapt ie dan gewoon door als ik m overleg. Maar nu dus niet. Veel en lang wakker geweest dus vannacht.

Ik wil nu wel een keer niet meer moe zijn, vind het zo vervelend. Mijn dag bestaat uit de vraag wanneer ik weer eens kan slapen (nu slaapt Berend bijv aan mijn borst, maar Laurens is al een uur in bed aan het keten). En ;s avonds vind ik het zo ongezellig om om half 9 al naar bed te gaan. en dan krijg ik ook steeds weer een opleving.

Nou, sorry voor mij gezeur, maar verder gaat het best goed hoor. Berend kan nu niet meer in de kinderwagen, maar zit prima in de wandelwagen. helaas is de dubbele wagen hier te smal voor, dus kan ik niet meer met 2 kinderen een eind lopen. Hij kan ook niet meer in de maxicosi, maar wel in een gewone autostoel. We moeten dus ritjes dus maar kort houden. en hij zit nu wel ineens heel goed in de triptrap! Gezellig hoor aan tafel. Maar ineens is hij geen baby meer zeg maar.

Even kijken of hier een forumpje over spreidbroekjes te vinden is.
Hé Amaal, zeuren mag. Gebroken nachten zijn niet grappig als ze vaker voorkomen. Vriendin van mij heeft een kiddyboard aan de kinderwagen. Daar kan oudste op staan en jongste zit dan in de kinderwagen.
Nou dames wie weet wordt het hier toch echt een keer spannend... Ik laat Ties straks ophalen, want toch hele dag beetje raar gevoel, en heb het idee dat ik gedeelte van slijmprop verlies (slijmerige, gekleurde afscheiding, sorry voor de details... X-P) en hopelijk geeft dat net het beetje rust wat ik nodig heb. Denk namelijk dat ik onbewust toch nog inhoud en het mede daardoor nog niet doorzet...

Word nu opeens ook erg nerveus dus wie weet...
Ooooooh Bridge, wel spannend hoor!!!
Dat gaat goed, Bridges! Dat rare gevoel hoor je vaak. En ook van dat onrust etc. Dus dat doe je goed met Ties. Zet 'm op, meid, je kunt 't!!!
joe go Bridge!!!!!!!

Ik ben vanavond thuis en zit dus op de tribune. Zet hem op meid!
Jaaaaaaaaaaaa een valentijnskindje!!!!!!!!! you go girl!!!!!
Oe spannund Bridge! Ja wie weet een Valentijnskindje, maar ik hoop toch dat het lekker vandaag geboren wordt!

Dank voor het berichtje Kokos.

Ik ga op verjaardag!

Doei!
ja erg spannend. maar geen garantie opkindje hoor, wie weet gewoon nachtje goed slapen...
Oehoe Bridges, daar ga je!!!! Sterkte!

Kokos, ik dacht ook al aan een kiddyboard, maar volgens mij bestaat dat nietr aan mijn wagen. Ik ga toch maar even zoeken, wel een goeie.
Go Bridge Go Bridge Go Bridge.... Ik zit vanavond ook op de tribune (heb al een zak chips gekocht . Ohhh meis, wat spannend. Nou, hou je taai hoor!
Ha, ha, Amaal, ik had je een sms gestuurd, maar kreeg een antwoord terug:"Wie is dit?"

Gelijk duidelijk dat dit nummer niet van jou is, alhoewel het wel op de groep staat vermeld. Wel lachen, want die persoon wenste me een prettige dag verder.

Bridges, de tribune wordt gevuld! En natuurlijk gaat dit niet langer duren, we zijn nu allemaal op de hoogte dus gaan je instralen

Lianne staat beneden bij het traphekje te roepen, ik ga maar weer. Aardappeltjes bakken en ik heb spare-ribs gekocht, dus mjammie!

Bridges, zet ém op!!!
Kokos, wat lief dat je me sms-te. (althans, ik ga uit van een leuk smsje, niet iets lulligs )Ik heb wel eens een sms van je ontvangen hoor, dus mijn nr stond goed op de groep. Ik zal even kijken wat er niet goed staat.

Mag ik bij jou eten, jumm!! Eet smakelijk!
Het staat goed op de groep hoor Kokos, mss heb je een nr verkeerd overgenomen?
Oh Amalia, ik vergat te reageren op het broekje. Lastig voor hem, maar het is gelukkig maar kort he. Heb je al meer info gevonden?

Beetje botte arts?

Bridges, hoop dat het doorzet, anders een bijzondere avond saampjes?

Good luck!!!
nou kleine man is weg, dus nu rust... we gaan maar even eten en dan straks even in bad. jullie mogen stralen inderdaad... Mis mijn kleine mannetje wel. misschien is hij de volgende keer dat ik hem zie wel grote man...

Verder gebeurt er nog weinig maar dat had ik ook niet verwacht...
Spannend Bridge, misschien wordt het toch nog een Valentijnsdagkindje?! Ik heb beloofd Marlisa per sms op de hoogte te houden, dus het eerste sms-je is net vertrokken. Ga je haar zelf bellen als de kleine er is? Dan stuur ik alleen een berichtje dat je bevallen bent en dan laat ik de details aan jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven