Bachelorette?
zondag 23 oktober 2011 om 21:52
Ik vind Chris en Roberto ook leuk, maar of ze nou echt bij haar passen?
Ik heb bij Roberto het idee dat ze alleen voor zijn uiterlijk gaat. Ik vraag me af of haar carriere en die van hem wel helemaal passen.
En Chris is echt een schatje, maar of hij nou helemaal bij haar past, ik weet niet.
Ik vond Kirk veel meer bij haar passen.
Ik heb bij Roberto het idee dat ze alleen voor zijn uiterlijk gaat. Ik vraag me af of haar carriere en die van hem wel helemaal passen.
En Chris is echt een schatje, maar of hij nou helemaal bij haar past, ik weet niet.
Ik vond Kirk veel meer bij haar passen.
zondag 23 oktober 2011 om 21:56
quote:schoonheidsspecialiste schreef op 23 oktober 2011 @ 21:53:
[...]
Oh dat heb ik gemist denk ik?Ik bedoelde wat ze net aankondigde. Op het eind een nacht met de overblijvende kandidaten. Ik vind dat en beetje vreemd. Herinner me ook dat iedereen daar bij Ranzige Lars over viel, maar ik vind het ook bij een bachelorette een beetje raar...
[...]
Oh dat heb ik gemist denk ik?Ik bedoelde wat ze net aankondigde. Op het eind een nacht met de overblijvende kandidaten. Ik vind dat en beetje vreemd. Herinner me ook dat iedereen daar bij Ranzige Lars over viel, maar ik vind het ook bij een bachelorette een beetje raar...
zondag 23 oktober 2011 om 22:08
quote:schoonheidsspecialiste schreef op 23 oktober 2011 @ 22:06:
Wat ze zei over Roberto toen ze daar in het water lagen. Dat hij zo zorgzaam was (hoe weet ze dat zo zeker?) en dat ze zeker wist dat een leven met hem vol romantiek zou zitten?
Mja vooral dat laatste is nogal naief. Een leven vol romantiek bestaat niet en zij werkt hard en hij ook, met veel reizen.
Vind die kusgeluiden altijd zo onsmakelijk
Wat ze zei over Roberto toen ze daar in het water lagen. Dat hij zo zorgzaam was (hoe weet ze dat zo zeker?) en dat ze zeker wist dat een leven met hem vol romantiek zou zitten?
Mja vooral dat laatste is nogal naief. Een leven vol romantiek bestaat niet en zij werkt hard en hij ook, met veel reizen.
Vind die kusgeluiden altijd zo onsmakelijk