Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Goedemorgen!

Heb bah Ringel, had het bericht nog niet gehoord. Vreselijk. Ik zag het filmpje bij Pauw en Witteman. Onvoorstelbaar dat zulke dingen gebeuren.

Lief heeft vandaag oefendag, dus weer een hele dag alleen. Sverre heeft sinds gisteren alleen iets met zijn been waardoor hij niet kan/ wil lopen. Hij kruipt of hij ontziet zijn been, Er is niks aan te zien maar je merkt aan alles dat hij veel pijn heeft. Huisarts denkt aan spierpijn, we moeten het in de gaten houden. Als hij er maandag nog last van heeft, ga ik weer bellen. Verder is hij wel in orde, dus ik maak me niet al te veel zorgen. Maar kan dus niet met hem wandelen of zo.
Nounou, het is lekker rustig hier. Iedereen aan het genieten van de vakantie en van het mooie weer zeker?

Pebbs is hier vrijdag geweest met de kinderen en het was weer erg gezellig. Eerst zijn we naar de pannenkoekenboerderij geweest zodat de kids konden spelen en wij even konden kletsen. Daarna nog gewinkeld, erg gezellig. Na een broodmaaltijd is ze weer naar huis gegaan.

Gisteren hebben we een beetje uitgeslapen, koffie gedronken bij mijn ouders en 's middags kwamen vrienden bij ons op de koffie. Om even voor half vijf besloten we naar Ikea te gaan en daar te eten, we hadden wat spullen nodig. Toen trok ik Jasmijns nieuwe zilveren laarzen bij haar aan, trek ik de rits helemaal kapot. En ik deed echt gewoon rustig... ze had verder geen andere schoenen alleen oude Uggs die te klein waren. Dus op die oude dingen naar de schoenenwinkel en een paar laarsjes erbij gehaald die we al hadden gezien met Pebbs, donkerblauwe, erg leuk. Ze hadden al 30% korting op dat paar dus ik was erg blij! Toen gauw naar Ikea waar we wat kleine dingen gekocht hebben, zolas een speelgoedbakkenkastje voor Thijms kamer en keukenspulletjes voor het speelkeukentje van de kinderen.

Vanmorgen gingen we naar de kerk en nu ligt Thijmen te slapen en gaan wij nog lunchen. Vanmiddag bij vrienden langs die terug zijn van vakantie. En dan is de herfstvakantie alweer voorbij helaas...

Jullie nog leuke weekenden gehad/voor de boeg?

@Ringel: Ik ben heel slecht in het volgen van het nieuws, ik had het nog niet gehoord. Wel heel erg vreselijk nieuws dit zeg...

@Annie: Hoe is het met Sverre?

@Pebbs: Weer heelhuids thuis gekomen neem ik aan? Hebben ze nog geslapen in de auto? Wat een heerlijk ventje is Valentijn toch, knap lief kindje, je hoort hem niet. En dat vest stond hem superleuk!!!
Mmmoi, klinkt heerlijk jullie dagen. Ga je nog terug met die laarzen? Zou ik wel doen. Misschien herkennen ze de klacht en komen ze tegemoet.

Sverre sleept nog steeds met zijn been. Heel consequent. Maar hij kan wel buigen en kruipen op zijn knie. Maar lopen doet hij dus raar.

Mijn eigen probleempje (bult in lies) is ook nog niet over, ik hang morgen dus bij de huisarts aan de telefoon.

Hoe gaat het met de rest?
Ik heb het weekend gewerkt (drie late diensten tot 22.30) pffft, morgen vrij, dinsdag een bijeenkomst met alle zoco's en woensdag nog een late dienst en dan is het eigenlijk wel weer klaar.

We zijn vanochtend naar 3 verschillende begraafplaatsen geweest om een mooi plekje voor Lief's moeder uit te zoeken. Die staat nog ergens in een depot te wachten op d'r laatste rustplek. We hebben schoonpa van de week een figuurlijke schop onder zijn kont gegeven dat het een schande is dat hij zijn vrouw nog niet de plek heeft gegeven die ze verdient. Dus dat zijn we vanochtend gaan doen. Hier in het dorp is een prachtige begraafplaats. En de meisjes huppelden er gezellig langs alle graven. Voor 25 november moet alles geregeld zijn, anders hebben we heibel in de familie ben ik bang.

En verder lekker rustig aan gedaan. Ik kon ook niet zoveel, omdat ik in de middag steeds weer weg moest om te gaan werken. Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik morgen oudste gewoon zelf naar school kan brengen en halen.

@Annie, getsie...wat naar van Sverre's been. en van die bult in je lies. Hoe groot is tie dan? (heb nu maatje tennisbal voor ogen)
oeps verkeerd gepost
en een heel goedemiddag alweer!
Pff, Ringel, wat heftig zeg. Hoe kan het dat je schoonvader er zo 'laks' mee bezig is? Kan hij er niet goed mee omgaan? Gaat het verder wel goed met hem. Naar voor je lief ook zeg, fijn als alles achter de rug is, dan kunnen jullie het allemaal een plek geven.

Die bult in mijn lies is toch een liesbreuk waarschijnlijk, onsteking is niet waarschijnlijk. Maar pijn en alles duiden op een breukje. Kunnen ze niets aan doen en heeft gelukkig geen consequenties voor de bevalling. Ben blij dat ik weet wat het is. En een liesbreuk is niet ernstig.

Babba, heb de viva-mama gekocht, mooi joch is het hoor!

Morgen 37 weken alweer.
Ik heb vandaag ook even nieuwe schoenen voor Eva gekocht. Ze hadden niet zo heel veel keuze meer en veel laarzen zijn te breed voor Eva. Uiteindelijk zijn het laarsjes van giga geworden die al 20 euro afgeprijst waren en ze hadden ook nog eens 20% korting dus ik was maar 55 euro kwijt. Het zijn wel laarzen met een gladde zool dus ik hoop dat ze er goed op kan lopen. Anders ga ik er nog wel zolen met profiel onder laten zetten.

Vrijdag was het weer heel gezellig bij Mmmoi. De dag vloog wel weer voorbij. Voor mijn gevoel was ik er net toen de dag alweer voorbij was.

@annie: wat vreemd van dat been van Sverre. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat een kind dat al veel beweegt ineens zoveel spierpijn heeft dat hij niet meer loopt.

En dan jij ook nog met een vreemde bult.

@mmmoi: wat balen van die laarzen. Maar die blauwe waren hartstikke leuk en zat je toch al aan te twijfelen om die te kopen.

Floor heeft vandaag het blauwe jurkje van Nono aan en ze is er heel blij mee. Hij staat ook erg leuk.

De cavia is hier nog steeds een succes.

Nu even het vlees in de pan gooien, dan kunnen we zo gaan eten.

Pebbles cavia???

Wanneer gaan jullie verhuizen? Al interesse in jullie huis? Geeft dat stress of kan het nog wel even?

Mmmoi zo grappig die foto op fb van je engeltje. Hoe vaak mag je stemmen?

Annie: gelukkig weet je nu wat je hebt en Sverre? Grappig he die foto van meneertje met zijn stropdas.

37 weken, nu mag je thuis bevallen, of wil je dat niet? Wel extra spannend omdat wij en jullie niet weten wat het wordt. Ik zet in op een meid. Al heb ik het vaak fout. Ben wel benieuwd hoe een meissie van jullie er uit zou zien. Ook van die mooie donkere ogen Sverre was iets eerder toch itt tot Mats. Benieuwd wat deze doet haha
Volgens mij heeft babba het vaak goed dus dan ga ik ook voor een meisje. Ik stel me echt een knofje voor, een echte bengel maar dan met staartjes;-).

@annie: gelukkig dat de liesbreuk niet ernstig is. Volgens mij kan het je darmen afknellen maar veel weet ik er niet vanaf.

@babba: ik moet ook nog even de viva mama halen, ben heel benieuwd.

De cavia is een furreal speelgoedbeestje die kan rijden en geluidjes maakt. Floor, Jasmijn en Thijmen hebben er alledrie 1 gekregen en ze waren er vrijdag heel druk mee.
Wij zijn heel erg hard aan het kijken en nadenken over wat de goedheiligman de kinderen dit jaar moet geven. Ik weet het niet, er is zo veel! En de meiden vinden natuurlijk alles leuk! squeekies, polly pocket, zoobles, die beestjes idd, lalaloopsie dingen....pffft. Zit er aan te denken om Oudste een kapkop te geven en jongste iets van een electromemo ding. We hebben voor beiden al een spel. (en de spellenkast puilt ondertussen alweer uit....)

@Annie, "gelukkig" is het een liesbreuk, moet je er na de bevalling dan wel aan geholpen dan?

heb de viva mama nog niet gespot hier in de winkel......ben wel nieuwsgierig.
Hoi hoi,

Hahahaha, Pebbs, ik dacht ook al; cavia?

Ringel, pff, nog maar even en dan is het weer zover. Ik heb een paar weken geleden veel leuke dingen in de opruiming van Kruidvat kunnen halen, echt dingen voor de helft van de helft. Playmobil, spelletjes, puzzels. Heb dus al het 1 en ander in de kast liggen. Bedenk me nu alleen wel dat ik dan nog een kind erbij heb en hoe klein ook, die heeft ook recht op cadeautjes, hahahaha, dus toch nog maar wel even shoppen, hihi

Babba, je hebt echt een mooi mannetje. Heb je het origineel van de foto ook gekregen? En zijn er ook viva's naar Z-Afrika verzonden? Hahahaha

Tja, een liesbreuk dus, heb er vandaag niet zo heel veel last van, maar ga vanavond niet naar het dansen. Vanmorgen bij de verloskundige heel kort even over gehad, zij maken zich nergens druk om, dus doe ik dat ook niet. Heb nog steeds een lekkere lage bloeddruk en alles gaat goed.

We hebben alleen nog steeds geen naam voor een jongen. De meeste mensen denken dat we een meisje krijgen, ik weet het echt niet. Tis wel een ander typje, rustiger en bedeesder dan die vorige 2 voetballers. En het is kleiner vergeleken met de jongens. Maar ja, dat zegt allemaal niks.

Hebben jullie op het nieuws gezien dat ze een baby van 2 weken hebben gered uit het puin in Turkije? Zo mooi, zo geweldig. De tranen stroomden over mijn wangen. De mama en de oma zijn ook gered. Helaas nog geen spoor van de vader.
Waarom hoor ik dan alleen het nare nieuws? Vanmiddag op de radio dat (weer!) in China een jongetje van 5 is overreden door een vrachtauto. Dat de chauffeur nog een keer achteruit is gegaan om er voor te zorgen dat het ventje echt dood was. Want dat is goedkoper dan de ziekenhuisrekeningen betalen!!!! daar kun je toch met je hoofd niet bij!

Maar had idd ook het nieuws over dat babietje gehoord (en gezien) wat kan je dan blij zijn!

vandaag een bijeenkomst gehad van het werk...het signaleren van kindermishandeling en misbruik....ook daar gaan je de nekharen recht van overeind staan. Ook weer zo'n leuk onderwerp.

@Annie, nog een paar weekjes.......dan weten we het! spannend hoor.

Gisteravond telefoon dat en bevriend stel ook voor de eerste keer in verwachting is! Zo leuk, eindelijk meer kindjes in de vriendengroep (de eerst volgende komt in december)
annie, wel vervelend die liesbreuk. Zul je er uiteindelijk aan geopereerd moeten worden? En het echte aftellen is begonnen! Spannend hoor. Waren je jongens op tijd? Ik weet het eigenlijk niet meer

@pebbs, hoevaak moet je valentijn voeden? Heb je alles een beetje op een rijtje? Nu ook met de drukte van het huis erbij? En hoe vindt je man het? Hij had toch niet zo heel veel met dat hele kleine spul?

Hier alles oke. School weer begonnen en veel drukte op mijn werk. Kindertjes zijn lekker bezig. Jesper heeft last van obstipatie. Echt ZO zielig. We gebruiken inmiddels al 2 weken lactulose, maar echt beter wordt het niet. Roan heeft een pittige week achter de rug. Dwars, snel boos, brutaal. Ondanks dat ik nu heel anders met zijn gedrag omga, maakt het me toch wel een beetje angstig. Vorig jaar liep het rond deze tijd ook mis. Hadden we een superpositieve tijd, en vanaf oktober werd het minder. Ieder kind heeft weleens een wat dwarsere periode, maar toch vind ik die van mijn kind eng, omdat ik niet wil dat het zo wordt als een half jaar geleden. Gelukkig heb ik ook veel geleerd over mijn eigen manier van reageren.
Zo, nu is het ineens weer heel druk geweest. Ik heb weer lekker gewerkt en ben gisterenavond weer naar de tieners geweest. Nu ben ik weer lekker vrij en dit weekend gaan wij een weekendje weg dus ik ga lekker genieten!

@Annie: Echt naar van die liesbreuk, heb je er pijn aan? Dat kan niet vanzelf weggaan toch, moet je dan onder het mes later?

@Ringel: Die nieuwsberichten die jij noemt had ik allemaal nog niet gezien, ik sta weer versteld over de berichten over Kadhaffi. Niet normaal wat ze met het lichaam van die man hebben uitgespookt...ik word er misselijk van, en dan ook nog al die beelden op het journaal!

@Krokus: Jasmijn had in de vakantie ook een paar dagen dat ze heel dwars en brutaal was. Ze luisterde echt totaal niet en als ik van iets zei dat het niet mocht deed ze het steeds júist. Echt heel vervelend en ze lijkt dan wel niet gevoelig voor welke straf dan ook...

@Pebbles: Hier zijn het konijntje en het poesje ook een groot succes. Floor had toch een wasbeer!? Haha. Jasmijn had maandag dat konijn meegenomen naar school en dat moest ze onder haar stoel bewaren totdat ze in de kring aan de beurt was om te vertellen. Toen was het beest halverwege de kring al gaan lopen en geluidjes maken, volgens haar lagen alle kinderen dubbel van het lachen, maar toen moest ze hem wel op de jufs bureau laten

@Babba: Echt een stoere foto van Zach in de Viva. Wat een lekker ding is het zeg, hij lijkt door die kleding wel heel erg groot ineens! En bedankt voor je complimentje over mijn foto op FB. Je kunt per IP adres 1x stemmen volgens mij, dus stem ook nog even bij je vrienden thuis en op je werk
Mmmoi dan zal ik nog op mijn werk stemmen. En al je leerlingen ook laten stemmen.

Haha en die foto in de VIVA is al van 2 maanden geleden. Toen was hij krap 4 maanden. Helemaal dressed op. Ik ben wel trots op zijn debuut.

Annie nog geen jongensnaam, dan moet het wel een meissie worden. En wat denkt jouw man en heeft hij voorkeur?

Ringel jij pikt alle ellende wel op. Ik had het ook meegekregen. Echt ziek.

Op het werk is het ook lekker raak deze week mbt kindermishandeling. Waarom somige mensen kinderen hebben ;-(

Krokus dus wel een pittige week gehad. Fijn dat het je beter lukt om hier mee om te gaan. Al hoor je wel vaker dat gevoelige kinderen 'last'hebben van de wisselingen van seizoen,

Och arme Jesper.

Hier gebeurt weinig. Blehhh. Nog 7 weken en dan 5 weken vakantie. Daar kijken we maar naar uit.

Grappig zo'n cavia heeft Aimee ook
@Babba: Haha lief van je, ik hoop echt dat ze wint, ze weet er zelf niets vanaf maar er zijn kaarten voor 111 winnaars dus de kans is best redelijk... Ik heb al mijn leerlingen al gevraagd om te stemmen en zo te zien hebben de meeste dat ook gedaan

Heb jij die foto van Zach ook gekregen van Viva? echt eentje om in te lijsten!
Hahaha, Mmmoi. Het is ook wel een hele leuke foto, hebben jullie hem door een fotograaf laten maken? Een vriend van jullie doet dat toch? En hoe oud is Jasmijn daar?

Ringel, leuk he, kindjes die komen. Op dit moment is er bij ons in de omgeving een heuse babyboom gaande; schoonzusje, nicht, 2 vriendinnnen, 2 oud-collega's (zo maf, we lunchen nu wekelijks en dan zijn we van die zwangere werklozen, wel gezellig hoor) en nog wat kennissen. O ja en ik zelf natuurlijk, hahaha

Krook, misschien is het juist een voordeel dat Roan die periode heeft meegemaakt. Nu herken je het en kun je het misschien afbuigen. En net wat je zegt, je hebt ook veel over jezelf geleerd. Wat zegt de HA over de obstipatie van Jesper?

Die liesbreuk gaat niet uitzich zelf over, wel kan het zo zijn dat na de bevalling, als er geen kind meer op loopt te drukken, ik er geen last van heb. Is dat wel zo, dan zou ik geholpen moeten worden. We zullen zien. Het doet wel pijn ja, vooral als ik te druk geweest ben. En met druk bedoel ik eigenlijk normale dingen, dus boodschappen doen is later pijn, vaatwasser leeghalen en inruimen is pijn enz. Maar het is niet onhoudbaar, alleen maar vervelend. Ik ga straks met Sverre naar de stad om nieuwe schoenen te kopen. Mats speelt na school met een vriendinnetje dus die zie ik vanmiddag pas weer.
Hello....

Vanochtend met Oudste en d'r klas naar de kinderboerderij geweest om een kabouterpad te lopen, met allerlei opdrachtjes. Ontzettend leuk (en morgen mag ik weer luispluizen)

maar ik voel me zo lamlendig (en vanmiddag nog werken) Ik kan niet zo goed tegen ei (gekookt, gebakken maakt niet uit) en nu hebben we afgelopen maandag chinees gehaald met foe yong hai. En ben daar knap beroerd van. Plus dat ik vorige week vrijdag met een diclofenac kuur ben begonnen omdat ik ws een ontsteking heb in de aanhechting van mijn borstspier op de rib. (zo ongeveer links ter hoogste van de oksel) maar dit is niet zeker en die diclofenac is om te checken of er idd een ontsteking is (en is meteen een pijnstiller) maar ook daar ben ik goed beroerd van en ben dan ook sinds gisteren gestopt met het innemen van de tabletten. Maar man o man.......die tiet begint alleen maar meer pijn te doen. Dus zo dadelijk maar even een belletje naar de huisarts om een afspraak voor morgen te maken.
Hallo, daar ben ik ook weer. Sta inmiddels op 87 stemmen, ongelooflijk! Maar je kunt nog stemmen tot en met 1 november geloof ik, dus kom maar op! Per IP adres één stem dus stem ook bij vrienden, familie en de buren

*Einde reclameblok*

@Annie: Ja het is echt een leuke foto hè. Twee jaar geleden heeft die vriend van ons die foto gemaakt en mijn man heeft de vleugels er achter geshopt. Die foto hebben we toen gebruikt als kerstkaart Nu ik die wedstrijd zag staan, dacht ik, even kijken of ik een leuke foto heb daarvoor...ja dus! Ben je nog geslaagd voor nieuwe schoenen met Sverre?

@Ringel: Wat leuk dat je zoveel doet voor de school van je oudste. Ik help ook wel eens maar heel vaak kom ik niet aan bod omdat ze dingen bijna altijd op mijn werkdagen organiseren...heel irritant!

Mijn man is sporten en de kids liggen lekker te slapen. Morgen ga ik inpakken en dan als Jasmijn uit school komt gelijk een weekendje weg naar het huisje van mijn oom en tante vlak bij mijn opa en oma in de Achterhoek. Vrijdag willen we met vrijkaartjes naar Slagharen gaan, als het tenminste een beetje droog blijft. Zaterdag even koffie drinken voor mijn oma's verjaardag en 's avonds met de fam. pannenkoeken eten. Zondag aanluieren en weer naar huis. Ik heb er zin in!!!
Hai dames!

Ringel, ik hoop dat het niks is met je borst, toch altijd akelig. Goed in de gaten houden!

Ben jij luizenmoeder? Die komen bij ons altijd op woensdag na de vakantie.

Wij gaan volgende week met de klas een kabouterpad doen. Wordt de eerste keer? We doen wel altijd een herfstwandeling, maar dat is lopen, lopen, lopen. Kids hebben niet eens tijd om iets op te rapen. Nu gaan we met ouders en een ivn gids op pad.

Mijn duo-collega is ziek, blijft zeker tot de kerst thuis. Erg voor haar, maar ik heb wr stress van! Ouderavonden, rapporten, leerlingbesprekingen en dat moet ik nu dus alleen doen.... Naast mijn studie en thuis....blegh!

Sorry ben wat ego.

Annie,jullie krijgen idd een knofje! Zo'n lekker stoer grietje. Balen van je liesbreuk.

Krook,je weet nu waar je op moet letten met roan, dat is kei goed!

Mmmoi,mgeniet van je weekendje!

Ik typ op de ipad, gaat nog niet echt lekker

Xxx
Hai dames!

Ringel, ik hoop dat het niks is met je borst, toch altijd akelig. Goed in de gaten houden!

Ben jij luizenmoeder? Die komen bij ons altijd op woensdag na de vakantie.

Wij gaan volgende week met de klas een kabouterpad doen. Wordt de eerste keer? We doen wel altijd een herfstwandeling, maar dat is lopen, lopen, lopen. Kids hebben niet eens tijd om iets op te rapen. Nu gaan we met ouders en een ivn gids op pad.

Mijn duo-collega is ziek, blijft zeker tot de kerst thuis. Erg voor haar, maar ik heb wr stress van! Ouderavonden, rapporten, leerlingbesprekingen en dat moet ik nu dus alleen doen.... Naast mijn studie en thuis....blegh!

Sorry ben wat ego.

Annie,jullie krijgen idd een knofje! Zo'n lekker stoer grietje. Balen van je liesbreuk.

Krook,je weet nu waar je op moet letten met roan, dat is kei goed!

Mmmoi,mgeniet van je weekendje!

Ik typ op de ipad, gaat nog niet echt lekker

Xxx
Hoi hoi,

Hahahaha, jullie met je Knofje!!! Zou wel leuk zijn hoor!

Ris, jeetje, extra drukte op het werk dus. Waarom komt er geen vervanger?

Mmmoi, Slagharen is inderdaad niet echt geschikt bij slecht weer. Je hebt enkele binnen-atracties maar het meeste is buiten. Ik hoop op mooi weer voor jullie, wij hebben enkele weken geleden heel leuk gehad daar.

We zijn idd geslaagd voor Sverre's schoenen. Ik ga altijd maar na 1 winkel en daar slagen we altijd. Ze hebben daar alleen maar leuke stoere kinderschoenen (en de meest geweldige maar o zo mooie knalrode laarzen voor mij). Ook voor meisjes geen roze, glitter en paars maar knalblauwe boots met rode sticksels...ik hou er wel van.

Voor Sverre is het dit paar geworden;

Ik wilde graag zwarte Develabs die met van dat wol is gevoerd, helaas niet in zijn maat. Maar deze zijn ook stoer.

Ringel, ben je al naar de huisarts geweest? Hoop dat je nu minder pijn hebt!
Ik ben idd luizenmoeder xD Ik vind het gewoon belangrijk om op zo'n manier ook bij een school betrokken te zijn. voor de psz zit ik ook in de activiteiten commissie. (en je krijgt altijd de roddels uit eerste hand ) en als ik kan doen, waarom dan niet? Wat dat betreft is het allemaal redelijk vrijblijvend, je bent bijt het LOT team niet verplicht om elke keer op te komen draven, kun je niet, dan kun je niet. Vandaag waren we met een grote groep dames en dan is het binnen een uurtje gepiept.

De huisarts zit vol vandaag ivm de griepprik. heb een bel afspraak, maar sjiezus wat voel ik me allerbelabberdst, die pillen die ik heb gehad hebben me meer slecht dan goed gedaan. En die borst is gewoon verrekte irritant.

maar verder gaat alles goed! Jongste heeft vanochtend lekker bij Oudste in de klas gespeeld en heeft het daar prima naar d'r zin gehad (lees-> ze wilde niet meer weg) boodschapjes gedaan en nu thuis even een bakje koffie.

@Ris...idd komt er geen vervanger? lijkt me idd erg stressen als al die dingen op je af komen gestormd en thuis is het ook druk met van alles en nog wat.

@mmmoi, veel plezier! lekker er even tussen uit. Het belooft wel redelijk weer te worden komend weekend.

2Annie, toffe schoenen! Ik denk ook dat jullie een daltonette krijgen....Zo leuk (en waarom zou je die enorm roze laarzen niet kopen? roze is tof!)
@Annie: Haha, als je die schoenen mooi vindt, vind je ws. de nieuwe laarzen van Jasmijn (die hals over kop gekocht moesten worden zaterdag, weet je nog) ook leuk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven