Gezondheid alle pijlers

Nieuwe heup

25-10-2011 19:16 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een vraag. Mijn moeder had (heeft) vreselijk veel pijn aan haar heup nu hebben ze gisteren een nieuwe heup erin gezet.

Na veel vragen aan andere mensen die dat ook gehad hebben dacht ze dat ze geen pijn meer zou hebben (natuurlijk wel wond pijn) maar ze heeft nog steeds dezelfde helse pijn!

de chirurg vond het erg vreemd maar wil een aantal dagen afwachten.

Nu is mijn vraag heeft er soms iemand van jullie ervaring zelf of in zijn omgeving met die pijn na de operatie??

Alvast bedankt.
Ik heb geen pijn ervaren na mijn ok (een totall hip toen ik 27 was). Was juist blij dat ik van de pijn af was. Maar iedereen ervaart pijn anders. Ze doen ook niet niks met je tijdens die ok.

Geef het de tijd , het komt echt wel goed.

Ik ben nu 39 en loop nog steeds met dezelfde heup rond.
geboren met heupafwijking, na operatie met 9 maanden geen kraakbeen meer in de kom en nu een versleten heup en een heupkom die een aantal cm te hoog zit. Het wordt dus ook geen standaardoperatie, maar ze maken ook een nieuwe kom
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zoude mensen, als ze zelf willen, voor de beeldvorming hun leeftijden willen neerzetten?
@ Rosanne08, het kan alleen maar beter worden, dus maak je er niet druk over, laat het over je heenkomen, het jaar is zo voorbij! En dan kun je echt weer genieten van dingen die je misschien al zo lang wilt maar niet meer hebt gekund, en dan zal het alles waard zijn.
quote:suzuki schreef op 25 oktober 2011 @ 20:38:

Ik heb al aan beide kanten een nieuwe heup de laatste is 22 augustes gebeurd en beide keren geen napijn maar dat is per persoon verschillend veel sterkte gewenst en beterschap.ik ben 57 jaar
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven