Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo te bedde. Mochten er nog centimeters zijn hoor ik het graag
leuk die giraf en die aap!!!
O gelukkig maar Amaal
quote:Star schreef op 13 februari 2008 @ 21:00:

Ik ga zo te bedde. Mochten er nog centimeters zijn hoor ik het graag slim, zou ik ook moeten doen, maar ik vind het zo lekker even zonder de kinderen,
ha, ik zie mal online

Deze is leuk!!! Kan Berend zijn spreidbroekje eroverheen doen. Wel duur, 31 euro....:-(
Ik gok op een jongetje en dan heet hij Mats of Seb. Dat vind ik wel bij Ties passen .

Vent hier kijkt The Pink Panter dus ik zal me zo weer eens gezellig bij hem voegen maar ik moest natuurlijk even kijken voor Bridgenieuws.

Star jij gaat lekker vroeg naar bed, zomaar?
Nee, te populair denk ik die namen Juud.

Ja zomaar, druk op het werk, vent is naar school (Nederlands) en verveel me.
Nou Amaal dat wordt dus de deurkruk omhoog. Eng he als ze zomaar ineens bovenstaan, dat gebeurde/gebeurt hier ook nog weleens. Je hebt net zo'n trap als dat wij dat hebben, daar kan idd geen hekje voor, lastig he! Leuk pakje voor Berend! En de t-shirts voor Julian, Sam en Max zijn ook leuk. Ik vind die van Sam de leukste, die aap!
Tssss raar stel...

Nou heb een tijd in bad liggen weken en lezen (en vent achter lap-top, vandaar on-line) Maar er gebeurt nog niets meer. Voel me even heel erg stom, want zal zien dat ik morgen gewoon weer wakker word en er niets aan de hand is. Iedereen in rep en roer voor niks... Dus zo staat het ervoor...

en nee het wordt geen mare of wat dan ook. En ook met de jongensnamen zitten jullie er nog naast...
Hmm jammer vond ze wel goed passen. Het moet ook wel iets anders zijn. Naast een Ties vind ik Jeroen dan een beetje saai.

Gaat hij 1x in de week naar de Nederlandse les?
Wat een anticlimax Bridges
zucht...
Ha ha, moet erg om je lachen Bridges. Ligt gewoon in bad. Ik vertel het aan lief, en die zegt: nou, ik denk dat je erbij had moeten zijn.

Tsss. Leeft lekker mee....
Mmm, lastig Amalia. Vgs mij verschilt het van vrouw tot vrouw hoe de productie reageert op een week kolven en daarna weer opbouwen. Maar mss hebben Star of Cin zinnig advies.
Aaaaah arm Bridgemeisje

Ties en Timme.
Oooh, nu gaat het ZEKER niet gebeuren Bridges, je wil het té graag! Kijk, geniet nou maar, want dit was vast een van de laaste keren dat je even relaxt in bad kon gaan liggen.

Hé, 8 juli Mika in het westerpark. Zaterdag begint de voorverkoop. Maar ik ben helaas op vakantie. Compu, had jij die cd nog gehaald met kerst?
Timme, is dat een meisjesnaam?
Dan ga ik voor Sam.

Vervelend dat het niet doorzet, straks is die arme Ties een week uit logeren (sorry flauw grapje )
Ga maar naar bed zo. Kijken of dat helpt... (en nee vent gaat nog niet mee, voetbal) de afgelopen nachten begon het ook 's nachts te rommelen dus wie weet gaat het nu verder. er is nog wel wat hoor, maar wordt niet erger...

En ja wil idd heeeeeeel graag nu... Ok, ik ga maar uitslapen morgen dan...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mika!
ha ha, arme Ties.
Timme jongensnaam.
Voetbal?? Sex is het codewoord
Waar zie je dat van Mika Amaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven