Heden versus verleden

08-10-2011 22:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, 

Weet even niet of op relaties of hier maar doe maar hier.

Niet zo lang geleden een aantal mndn iets gehad met een gast, gewoon leuk.. ( goede sex) ..  Nadat het een week ofzo uit was (  hij liet een foto zien met z'n gezin waar die eerst nog woonde maar dat hoorde ik pas later. hij is toen wel meteen verhuist.... en woont nu in de buurt zwaar minder..) met zijn ex vrienden gepraat en die vertelde mij oa. dat hij, in het begin,  terwijl wij wat hadden nog bij z'n vriendin met kindjes woonde.. en in bed lag-  lang verhaal.

Nu is mijn vader vroeger vreemd gegaan en daar heb ik wel eens over gepraat en dan verteld hij; dat gebeurde gewoon; dat was ik nooit van plan verder...  

Vast heel complex allemaal en niet mijn zaak enz,

Maar toen ik dit met die jongen had meegemaakt kwam dat allemaal naar boven en voelde ik me ook gelijk boos op m'n vader ( waar ik sowieso boos op ben maar door andere dingen van vroeger...  agressie) 

Wie herkent dit..... ( ergens )

Het helpt dat ik hem sowieso toch niet leuk vond voor mij   echt, ook niet zonder het gedraai en gelieg..  Maar dat een 'man' het in z'n hoofd haalt zulke dingen te flikken roept bij mij veel veel boosheid op.....
Ik krijg de neiging dingen op de puntjes ... in je verhaal in te vullen.

OT: Hoofd hoog vrouw, en vergeten deze gast. Op naar een leuke man!
Ik denk dat dit bij veel vrouwen boosheid oplevert. Misschien dat het jou extra raakt, omdat je vader vroeger ook zo was en je misschien weet hoeveel leed het je moeder heeft bezorgd?

Maar daarnaast, je voelt je toch ook genaaid als iemand jou gebruikt terwijl hij nog een relatie heeft. Reden genoeg om even flink boos te zijn hoor.
.......
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Is dat...de...nieuwe mode....al die misplaatste....?
Vreemd.... moet zijn vreemd ging.
Jezusssssssssss als dit nu iemand zijn schrijfstijl is waarom er dan op ingaan? Ik snap dat niet he, geef dan gewoon geen reactie ik bedoel wat kan zij hier nou mee?. Het is toch duidelijk wat zij bedoelt !?
quote:babbelbet schreef op 08 oktober 2011 @ 23:19:

Vreemd.... moet zijn vreemd ging.ik vond het ook al ....vreemd....
Ehhhh, vlindervrij; jij gaat anders óók.....niet inhoudelijk in op TO's ver.....haaltje, hoor:)

....
Nee idd, omdat ik haar niet kan helpen, maar ik moest gewoon even reageren op de overige reacties... sorry dat ik even offtopic ging excuses.
Hmmmmmm
ik merk bv. Ook dat geografische afstand dingen makkelijker lijkt te maken tov iemand in de buurt
Gezellig hè, zo op zaterdag avond
Mijn vader is vroeger wel vreemdgegaan (...) en als ik daarnaar vraagt zegt hij; dat gebeurde mij gewoon.

Ik was daar nooit op uit...

Wat zal hij dan bedoelen, of moet ik me dat niet afvragen...
quote:babbelbet schreef op 26 oktober 2011 @ 01:05:

Mijn vader is vroeger wel vreemdgegaan (...) en als ik daarnaar vraagt zegt hij; dat gebeurde mij gewoon.

Wat zal hij dan bedoelen, of moet ik me dat niet afvragen...Je moet je niet zo verdiepen in het sexleven van je ouders; dat gaat je niets aan en staat ook helemaal buiten jou.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Wat zal hij dan bedoelen, of moet ik me dat niet afvragen...Hij zegt heel netjes dat hij gewoon geil was en daaraan toegaf.

Wat zal hij dan bedoelen, of moet ik me dat niet afvragen...

Ik heb er zelf geen ervaring mee *klopt af* maar ik vermoed dat hij nogal een impulsief handelend persoon is (omdat je ook iets schreef over geweld). Iemand die van tevoren niet zo nadenkt over wat hij gaat doen, maar zich vrij snel mee laat slepen door de emoties van het moment. Dus hij wilde niet vreemdgaan, maar de vrouw en de situatie om vreemd te gaan boden zich (in zijn ogen) zomaar aan en toen ging hij erop in, zonder erover na te denken wat de gevolgen konden zijn (voor zijn gezin bijvoorbeeld).

Het lijkt me heel begrijpelijk dat je hier veel aan moet denken nu je in een soortgelijke situatie zit als jouw moeder destijds. Juist daarom lijkt het me goed dat je de signalen (deze man is net als mijn vader) tijdig herkent en de benen neemt. Ik sluit me dus helemaal aan bij de post van Nastik verder.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:helene31 schreef op 26 oktober 2011 @ 01:14:

[...]

Hij zegt heel netjes dat hij gewoon geil was en daaraan toegaf.

Oh ja, zo kan je het ook zeggen.

Eens met Helene31.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven