Discofeestje jongen 9 jaar.
woensdag 26 oktober 2011 om 15:10
Iemand nog tips ? Er komen alleen jongetjes, meisjes zijn :puke:
Vrijstaand huis, dus de buren hebben weinig te lijden.
Ongeveer van 19:00 tot 21:00 uur.
Eerst cadeautjes uitpakken en een taartje o.i.d., daarna de lichten uit.
Discolamp die reageert op geluid hebben we, cd's is de bibliotheek geschikt voor, kerstlampjes / gekleurde lampjes om een deel van het huis wat te verlichten. (Griezel)-lampions ??
Emmer popcorn, zakken chips, bak M&M's. Cola, ranja.
Zie ik nog iets finaal over het hoofd ?
Tips en goede raad zijn welkom, met name voor dansbare muziek die "grote jongens" leuk vinden.
Vrijstaand huis, dus de buren hebben weinig te lijden.
Ongeveer van 19:00 tot 21:00 uur.
Eerst cadeautjes uitpakken en een taartje o.i.d., daarna de lichten uit.
Discolamp die reageert op geluid hebben we, cd's is de bibliotheek geschikt voor, kerstlampjes / gekleurde lampjes om een deel van het huis wat te verlichten. (Griezel)-lampions ??
Emmer popcorn, zakken chips, bak M&M's. Cola, ranja.
Zie ik nog iets finaal over het hoofd ?
Tips en goede raad zijn welkom, met name voor dansbare muziek die "grote jongens" leuk vinden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 26 oktober 2011 om 15:17
Ik zit te denken aan een bar (eettafel?) met barman/vrouw met daarop lege doorzichtige drankflessen gevuld met gekleurde limo (ranja?) als coctails? Een pinata misschien, altijd leuk! Lege of oude cd's als onderzettertjes gebruiken. Oude lp 's aan de muur hangen. Entreekaartjes maken voor bij de uitnodiging lijkt me ook leuk. Portier bij de deur die de kaartjes afscheurt. Limbodansen? Nou, ben even uitgedacht;)
woensdag 26 oktober 2011 om 15:18
woensdag 26 oktober 2011 om 15:24
woensdag 26 oktober 2011 om 15:32
quote:helene31 schreef op 26 oktober 2011 @ 15:28:
Er was bij SYTYCD een meneer die themafeestjes gaf. Hij was dan Dan Karaty.
Als zoon het wat lijkt, ook een uurtje audities doen? Grote tafel neerzetten, kinderen om en om jurylid laten zijn. Desnoods laat je ze met zijn tweeën dansen.Ik denk dat geen enkele van de genodigden zich geroepen voelt om met de voetjes van de vloer te gaan. En al helemaal niet 2 jongetjes tegelijk.
Er was bij SYTYCD een meneer die themafeestjes gaf. Hij was dan Dan Karaty.
Als zoon het wat lijkt, ook een uurtje audities doen? Grote tafel neerzetten, kinderen om en om jurylid laten zijn. Desnoods laat je ze met zijn tweeën dansen.Ik denk dat geen enkele van de genodigden zich geroepen voelt om met de voetjes van de vloer te gaan. En al helemaal niet 2 jongetjes tegelijk.
woensdag 26 oktober 2011 om 15:33
woensdag 26 oktober 2011 om 15:35
Op de uitnodiging zetten dat elk kind verkleed komt als zijn favo artiest. Dan kunnen jullie daar eventueel nog iets mee doen.
Een raadspelletje, wie is wie.
Elk kind zijn favoriete nummer laten noemen en deze via youtube afspelen om op te dansen.
Prijzen uitdelen voor beste danser, beste zanger, meest extravagant, meest stijlvol etc. Wel zorgen dat elk kind prijs heeft. Prijzen in de vorm van een oorkonde met iets lekkers. Kun je aan het einde doen. Als je het echt leuk wilt maken, op de oorkonde plek vrijhouden voor een foto. Van elk kind bij binnenkomst een foto maken en deze printen en op de oorkonde plakken.
Een raadspelletje, wie is wie.
Elk kind zijn favoriete nummer laten noemen en deze via youtube afspelen om op te dansen.
Prijzen uitdelen voor beste danser, beste zanger, meest extravagant, meest stijlvol etc. Wel zorgen dat elk kind prijs heeft. Prijzen in de vorm van een oorkonde met iets lekkers. Kun je aan het einde doen. Als je het echt leuk wilt maken, op de oorkonde plek vrijhouden voor een foto. Van elk kind bij binnenkomst een foto maken en deze printen en op de oorkonde plakken.
woensdag 26 oktober 2011 om 15:36
woensdag 26 oktober 2011 om 15:38
Qua muziek voorkeur zou ik je zoon zelf vragen, hier luisteren onze drie jongens van alles.
Wat dat dansen betreft, onze jongste zit op breakdance dus die zou echt wel een dansje doen, daar heeft hij geen meisjes bij nodig.
Als de genodigden het durven zou je een dans battle kunnen doen, doen ze hier op breakdance ook, twee tegen (over) elkaar en dan mogen ze om de beurt 3 dance moves laten zien.
Verder denk ik dat een beetje springen op muziek voor die jongens ook al heel erg leuk kan zijn. Ik kan me nu al verheugen op ons eerste disco feest, ongetwijfeld van onze jongste zoon
En met alle suggesties die er gegeven worden kan je het feest nog wel een uurtje langer laten duren
Wat dat dansen betreft, onze jongste zit op breakdance dus die zou echt wel een dansje doen, daar heeft hij geen meisjes bij nodig.
Als de genodigden het durven zou je een dans battle kunnen doen, doen ze hier op breakdance ook, twee tegen (over) elkaar en dan mogen ze om de beurt 3 dance moves laten zien.
Verder denk ik dat een beetje springen op muziek voor die jongens ook al heel erg leuk kan zijn. Ik kan me nu al verheugen op ons eerste disco feest, ongetwijfeld van onze jongste zoon
En met alle suggesties die er gegeven worden kan je het feest nog wel een uurtje langer laten duren
woensdag 26 oktober 2011 om 15:41
Ik heb inmiddels genoeg ervaring met deze knullen, en weet dat ik zelfs de allerkoppigsten meekrijg (állemaal) bij een dansworkshop. Ben zelf wel eens de juf geweest.
Limbodansen is een leuke tip. Moet natuurlijk wel reggaemuziek bij.
Ik zat ook te denken aan bekers met een randje van gekleurde suiker, parapluutjes is ook een goed idee, eventueel cocktaillepels met druifjes ofzo eraan.
Meer tips nog steeds welkom.
Limbodansen is een leuke tip. Moet natuurlijk wel reggaemuziek bij.
Ik zat ook te denken aan bekers met een randje van gekleurde suiker, parapluutjes is ook een goed idee, eventueel cocktaillepels met druifjes ofzo eraan.
Meer tips nog steeds welkom.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 26 oktober 2011 om 15:43
woensdag 26 oktober 2011 om 15:46
Heb je een buurrjongen met een compputer? Laat hem DJ spelen! Een echte DJ maakt het feest compleet!
Die entree kaartjes viind ik ook een superidee!
En als meisjes stom zijn niet uitnodigen gewoon.
Ik lees van 19.00 tot 21.00 wil niet teveel in die tijd proppen. Cadeau's uitpakken en dansen/opp de muziek deinen is al heel wat in korte tijd.
Die entree kaartjes viind ik ook een superidee!
En als meisjes stom zijn niet uitnodigen gewoon.
Ik lees van 19.00 tot 21.00 wil niet teveel in die tijd proppen. Cadeau's uitpakken en dansen/opp de muziek deinen is al heel wat in korte tijd.