Discofeestje jongen 9 jaar.
woensdag 26 oktober 2011 om 15:10
Iemand nog tips ? Er komen alleen jongetjes, meisjes zijn :puke:
Vrijstaand huis, dus de buren hebben weinig te lijden.
Ongeveer van 19:00 tot 21:00 uur.
Eerst cadeautjes uitpakken en een taartje o.i.d., daarna de lichten uit.
Discolamp die reageert op geluid hebben we, cd's is de bibliotheek geschikt voor, kerstlampjes / gekleurde lampjes om een deel van het huis wat te verlichten. (Griezel)-lampions ??
Emmer popcorn, zakken chips, bak M&M's. Cola, ranja.
Zie ik nog iets finaal over het hoofd ?
Tips en goede raad zijn welkom, met name voor dansbare muziek die "grote jongens" leuk vinden.
Vrijstaand huis, dus de buren hebben weinig te lijden.
Ongeveer van 19:00 tot 21:00 uur.
Eerst cadeautjes uitpakken en een taartje o.i.d., daarna de lichten uit.
Discolamp die reageert op geluid hebben we, cd's is de bibliotheek geschikt voor, kerstlampjes / gekleurde lampjes om een deel van het huis wat te verlichten. (Griezel)-lampions ??
Emmer popcorn, zakken chips, bak M&M's. Cola, ranja.
Zie ik nog iets finaal over het hoofd ?
Tips en goede raad zijn welkom, met name voor dansbare muziek die "grote jongens" leuk vinden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 26 oktober 2011 om 16:26
woensdag 26 oktober 2011 om 16:42
Kijk bij de feestwinkel of ze blacklight sticks of armbandjes hebben (van die dingen die je door midden knikt en dan gaan branden). Sommige winkels voor visspullen hebben ze ook Volgens mij bestaan er ook blacklight rietjes of versieringen.
Voor muziek zou ik de laatste cd van hitzone downloaden (even kijken welke het meest recent is). Ook heb je cd's zoals kids top 20.
Let wel even op dat er niet zomaar onbeheerd een laptop staat (zonder dat een volwassenen daar zicht op heeft. Ken een feestje waar ze zelf muziek op youtube mochten opzoeken (computer gekoppeld aan speakers). Daar heeft toen iemand (met een oudere broer) heel foute filmpjes laten zien die niet geschikt waren voor de doelgroep (maar wel spannend natuurlijk). Ouders hebben daar later klachten over gehad.
Voor muziek zou ik de laatste cd van hitzone downloaden (even kijken welke het meest recent is). Ook heb je cd's zoals kids top 20.
Let wel even op dat er niet zomaar onbeheerd een laptop staat (zonder dat een volwassenen daar zicht op heeft. Ken een feestje waar ze zelf muziek op youtube mochten opzoeken (computer gekoppeld aan speakers). Daar heeft toen iemand (met een oudere broer) heel foute filmpjes laten zien die niet geschikt waren voor de doelgroep (maar wel spannend natuurlijk). Ouders hebben daar later klachten over gehad.
woensdag 26 oktober 2011 om 16:44
In de OP heb ik mijn eigen ideeën (gisteravond discofeestje bedacht) neergezet, Snoezekind vindt het een fantastisch idee, en ik kan er natuurlijk nog alle kanten mee op.
Shoarma / cocktails etc. zijn leuke meedenktips.
Sinds ik als hulpmama de juffenverjaardag bij de kleuters heb meegemaakt heb ik alle ideeën over gezond trakteren losgelaten.
De vierjarigen kregen tussen half negen en half twaalf 's morgens:
- cakeje versieren met slagroom en versiersels
- bastognekoek met ranja
- spekkies (als prijsje bij spelletjes)
- dropveter rijgen met die ringvormige chips
- dubbelstoks waterijsje
Shoarma / cocktails etc. zijn leuke meedenktips.
Sinds ik als hulpmama de juffenverjaardag bij de kleuters heb meegemaakt heb ik alle ideeën over gezond trakteren losgelaten.
De vierjarigen kregen tussen half negen en half twaalf 's morgens:
- cakeje versieren met slagroom en versiersels
- bastognekoek met ranja
- spekkies (als prijsje bij spelletjes)
- dropveter rijgen met die ringvormige chips
- dubbelstoks waterijsje
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 26 oktober 2011 om 16:54
quote:snoesje666 schreef op 26 oktober 2011 @ 16:44:
Ik bedoelde niet dat het niet gezond zou zijn, maar meer de hoeveelheid in twee uur. Kinderen hebben eerst een gewoon avondmaal om 18.00. Taart om 19.15. Dan de cola, popcorn, M&M's en chips, een uurtje dansen en dan al de shoarma. Maar goed, misschien hebben 9 jarigen een sterkere maag.
Ik bedoelde niet dat het niet gezond zou zijn, maar meer de hoeveelheid in twee uur. Kinderen hebben eerst een gewoon avondmaal om 18.00. Taart om 19.15. Dan de cola, popcorn, M&M's en chips, een uurtje dansen en dan al de shoarma. Maar goed, misschien hebben 9 jarigen een sterkere maag.
donderdag 27 oktober 2011 om 08:10
donderdag 27 oktober 2011 om 09:50
maandag 7 november 2011 om 09:50