Discofeestje jongen 9 jaar.

26-10-2011 15:10 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog tips ? Er komen alleen jongetjes, meisjes zijn :puke:

Vrijstaand huis, dus de buren hebben weinig te lijden.

Ongeveer van 19:00 tot 21:00 uur.

Eerst cadeautjes uitpakken en een taartje o.i.d., daarna de lichten uit.

Discolamp die reageert op geluid hebben we, cd's is de bibliotheek geschikt voor, kerstlampjes / gekleurde lampjes om een deel van het huis wat te verlichten. (Griezel)-lampions ??

Emmer popcorn, zakken chips, bak M&M's. Cola, ranja.

Zie ik nog iets finaal over het hoofd ?

Tips en goede raad zijn welkom, met name voor dansbare muziek die "grote jongens" leuk vinden.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb overigens chipsschalen en fruitmanden gemaakt van oude elpees.

Mijn broertje kreeg er één voor zijn verjaardag, vroeg zijn dochter van 11 zich af wát dat nou voor iets was. Ze had nog nooit een elpee gezien.

Shoarma is ook een leuk idee !
Na het avondeten taart, popcorn, chips, M&M's, cola, ranja en dan nog een broodje shoarma, lijkt je dar niet wat veel in twee uur?

Dat broodje shoarma is heerlijk om een uur of drie 's nachts maar om kwart voor negen?
Veel paracetamol en een oppas voor volgende dag ga je nodig hebben
Kijk bij de feestwinkel of ze blacklight sticks of armbandjes hebben (van die dingen die je door midden knikt en dan gaan branden). Sommige winkels voor visspullen hebben ze ook Volgens mij bestaan er ook blacklight rietjes of versieringen.

Voor muziek zou ik de laatste cd van hitzone downloaden (even kijken welke het meest recent is). Ook heb je cd's zoals kids top 20.

Let wel even op dat er niet zomaar onbeheerd een laptop staat (zonder dat een volwassenen daar zicht op heeft. Ken een feestje waar ze zelf muziek op youtube mochten opzoeken (computer gekoppeld aan speakers). Daar heeft toen iemand (met een oudere broer) heel foute filmpjes laten zien die niet geschikt waren voor de doelgroep (maar wel spannend natuurlijk). Ouders hebben daar later klachten over gehad.
quote:MEFS schreef op 26 oktober 2011 @ 16:38:

Veel paracetamol en een oppas voor volgende dag ga je nodig hebben

Cadeautasjes voor de ouders meegeven met oordopjes, paracetamol, redbull.
In de OP heb ik mijn eigen ideeën (gisteravond discofeestje bedacht) neergezet, Snoezekind vindt het een fantastisch idee, en ik kan er natuurlijk nog alle kanten mee op.

Shoarma / cocktails etc. zijn leuke meedenktips.

Sinds ik als hulpmama de juffenverjaardag bij de kleuters heb meegemaakt heb ik alle ideeën over gezond trakteren losgelaten.

De vierjarigen kregen tussen half negen en half twaalf 's morgens:

- cakeje versieren met slagroom en versiersels

- bastognekoek met ranja

- spekkies (als prijsje bij spelletjes)

- dropveter rijgen met die ringvormige chips

- dubbelstoks waterijsje
quote:snoesje666 schreef op 26 oktober 2011 @ 16:44:

Sinds ik als hulpmama de juffenverjaardag bij de kleuters heb meegemaakt heb ik alle ideeën over gezond trakteren losgelaten.

Ik bedoelde niet dat het niet gezond zou zijn, maar meer de hoeveelheid in twee uur. Kinderen hebben eerst een gewoon avondmaal om 18.00. Taart om 19.15. Dan de cola, popcorn, M&M's en chips, een uurtje dansen en dan al de shoarma. Maar goed, misschien hebben 9 jarigen een sterkere maag.
Alle opties staan nog open. Dus misschien shoarma, misschien een overdosis kleurstof, ik zie wel.

Kotsen mogen ze thuis doen.

Durf je het aan om een uur eerder te beginnen? Dan kun je eerst samen shoarma eten met een stukje (ijs)taart toe.
Ja, dat is natuurlijk óók een idee.

Dan wel duidelijk in de uitnodiging zetten.
Wat een kort feestje...
Ik denk dat ik ook iets eerder zou beginnen. Wanneer de gasten om 19 uur komen en je begint dan met kadootjes en iets drinken dan blijft er erg weinig tijd voor je disco over. Het is tpch al vroeg donker, dus dat maakt het verschil niet.

Succes en veel plezier
En jullie denken dat ik méér dan anderhalf uur een kinderfeestje overleef ?

Twee uur is echt zat, die jochies hebben het op zaterdag ook al druk met voetbal, scouting en andere dingen.
En, hoe was het????
De uitnodiging is gisteren in elkaar geflanst.

Feestje komt nog.
Ha cool! Ik dacht dat het misschien afgelopen weekend al was geweest. Wat voor uitnodiging heb je gemaakt?
Gewoon een word-documentje met een tekening van een "dansende figuur" uit zijn lievelingsboek.

En en en???
quote:Pepernoek schreef op 06 november 2011 @ 22:10:

En en en???

Nog even geduld.

Snoezeman gaat nog op zoek naar zo'n draaiende discobol.
Bij de Intertoysl zijn allerlei discolampen/bollen te koop. Kleintjes voor rond de 10 euro, grote rond de 20 euro.
We willen een "echte". Waarschijnlijk halen we zo'n gemotoriseerde bij Okaphone. En als Snoezeman toch geld uit wil geven, dan graag meteen een stroboscoop erbij. Stuur ik ze lekker epileptisch naar huis.

Supercoole ideeen. Wanneer is het nou-hou-hou
De spiegelbol is er inmiddels. Maar we hebben een schuin plafond, hoe moeten we hem nou ophangen ???

Geloof dat we het feestje maar af moeten blazen......

Gewoon een oogje in het plafond jassen. Dat zou ik doen tenminste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven