Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mamzie, wij hebben hier in de verre omgeving helaas geen meubelboulevard. De grootste meubelwinkel in de buurt, dat was dus waar ik werkte...

En als je echt iets in huis wil halen dan is een plakje ontbijtkoek of een eierkoek heel lekker .

Coetje Moeders he....?

Dan hopen we het zelf toch allemaal net iets anders beter te doen.

En nu ga ik een appeltaart bakken.

Niet voor mezelf maar voor mijn ex-collega's, morgenavond komen ze om een afscheidsborrel (en ikzelf ga aan de spa) .

Oh Zoeb, eten vandaag ging goed, ik heb me aan het dieet van mijn diëtiste kunnen houden.

Voel me goehoed!!!
Zoeb, goed gezorgd voor je kinders. Heerlijk. Zo'n oma had ik, maar zo'n moeder niet dus. Ze ging zo met Middelste om toen hij haar had uitgekozen om een hele hoop verdriet over zijn vader bij neer te zetten. Zal 'ie niet snel meer doen, al zegt hij zelf dat het wel okee was toen (ik heb niet alles woordelijk gevolgd).

Coe, er komen op dit moment geen onderzoeken over Oudste want die zijn er al meer dan genoeg geweest. Maar hij doet onzettend lelijk en dominant tegen zijn broertjes en bij tijd en wijle tegen mij. Terwijl hij ook een andere kant laat zien: dat 'ie wel volgens de regels wil leven en het liefste dat iedereen dat doet. Komt nog bij dat Middelste ook bepaald niet op zijn mondje is gevallen, zeker de laatste tijd niet, en Muis een beetje zijn eigen leventje leidt hier, en er moet dus iets gebeuren. Dus komt er als dit doorgaat iemand van het ggz bij ons thuis meekijken en oplossingen voorstellen/meebedenken.

Vervelend dat je moeder je niet gunt dat je een mening hebt over je broer. Maar moeders zijn gewoon uit een andere eeuw Nou ja, best raar als je schrijft met iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Mijn moeder is overigens minstens 10 jaar ouder dan jou, Zoeb. Heb je geen andere lieve oude vrouw in je buurt, Coe?
Lief trouwens Zoeb, van die pan met eten voor je kinderen
Lief dat je collega's nog langskomen, Goldie. Het zal je goeddoen dat in elk geval zij een goed gevoel over je hadden. Bazen zijn geldwolven, er zijn er in elk geval bij en zeker bij zo'n megabedrijf.

Wou dat het donderdag was, ben zo benieuwd naar onze nieuwe huisgenote. Hoe vinden je kinderen het dat je konijntje weggaat? De mijne, in elk geval twee van hen, hebben er zin in!
Moggu..
Mogguh.

Alweer woensdag. De week vliegt. Overleeft iedereen de herfstvakantie nog een beetje?
Ik kom om in de troep en alles staat ergens waar het niet hoort,maar dat overleven we wel.

Kan niet wachten tot volgende week woensdag,dan kan ik weer beginnen met alles een plaatsje te geven.

Lijstje vandaag:

werken

Uk zijn kamer inpakken

wvttk
Mogguhh maisjes....

Ik overleef de vakantie goed hoor Zoeb .

Mamzie, leuk dat in ieder geval twee van de drie uitkijken naar Lola. Hopelijk is die laatste ook snel om....

De appeltaart lijkt goed gelukt. Dwz, ik kam er achter dat ik geen rozijnen meer had dus toen heb ik wat walnoten gekraakt en die door de appels heen gedaan. Het is dus appelnotentaart geworden. Ik hoop dat het lekker is...

Vanmiddag naar de kapper!!

Fijne dag!
Juist lekker Gold met noten.
Ik hoop het Zoeb. Ik ga hem zelf niet voorproeven .
Even gauw binnendenderen en zwaaien. Internet doet het weer, we hebben gisteren de laatste dozen uitgepakt en we moeten nog wat ditjes en datjes, maar de verhuizing is nu dan een feit.

Heb nog niet bijgelezen, probeer ik vanavond even te doen en dan ook even op iedereen reageren.
Mogguh

Op dit moment is het hier vakantiestress. Oudste is snoep kwijt (wat hij in de eerste plaats niet boven mocht hebben), Middelste en Muis hebben nog niet zo'n zin in hun troep opruimen. En dan gezellig elkaar lopen af te bekken voor mijn gezicht. Heb er één naar boven gestuurd en daar kan 'ie wat mij betreft een poos blijven.

Vandaag:

Afwas (erg veel weer)

Kamer aan kant

Gang aan kant

Als het er nog van komt schoenen kopen

Vrede stichten.

Shadow, fijn dat je de verhuis achter de rug hebt.

Coe, nog even doorbijten dus.

Goldie, ben benieuwd hoe je haar straks weer zit.

Zoebie, hoe'st met jou?
Mamz,dat bekvechten is om gek van te worden he!

Shadow,fijn dat de verhuis achter de rug is.En dat internet het weer doet

Gold,weer tevreden met je krullen?Veel plezier vanavond met je ex-collega's.

Voor iedereen een

Ik heb heel hard gewerkt vandaag,buiten de telefoontjes die de hele dag door komen,ben ik klaar met werken deze week.

Kan ik me verder gaan bezig houden met boven.

Schuren,behang eraf,schilderen,witten,nieuws op de vloer,nieuwe lampen,logo's maken,iets nieuws voor de ramen,genoeg te doen dus
Ik heb weer krullen

Ben er blij mee!

Mamzie, kun je die afwas niet als een vast klusje aan je jongens geven zodat ze in het vervolg wel beter uitkijken dan steeds een nieuw glas of bord en zo te pakken?? (Ik denk nu vast en zeker te makkelijk)

Fijn dat je werk voor deze week er op zit. Maar nu werk je thuis nog even op een andere manier door lees ik.

Shadow, fijn dat jullie weer op orde zijn en dat je ook weer internet hebt .

Vanavond eten wij aardappeltjes uit de oven, sla en kipfilet. Alwéér gezond, het moet niet gekker worden .
Ben echt benieuwd hoe je huis eruit ziet als het af is, Coe, je hebt er een heel project van gemaakt. Knap hoor! En blij om te lezen dat er niet alleen hier wordt gebekvecht (hoewel, hier gaat wel een illusie van 'gezinnetjes zijn gezellig' te pletter )

Goldie, leuk dat je weer in de krullen zit. En de afwas is zowat mijn enige zichtbare klusje buiten boodschappen doen en koken en ze moeten niet het idee krijgen dat ik hier zit te niksen he? Zelfs al doe ik dat vandaag al de hele dag wel.

Middelste is met de fiets tegen een stilstaande auto aan geknotst. Schade aan de auto schijnt er niet te zijn volgens de aanwezigen ter plekke. Schade aan kind wel, beurs op diverse plekken. Maar toch nog terug (achterop) de fiets om iets lekkers te halen.

Ik heb heel veel van mijn gezegende tijd verspild aan het bestellen van drie ov-chipkaarten. Maar die bestellingen zijn dan toch rond en ik hoef dus nog maar 7 werkdagen te wachten voor ik weer normaal kan reizen.
Balen van middelste Mamz,die zal morgen wel blauw zien.

Ik ga douchen en op tijd slapen,truste en tot morgen
Zo, de collega's ex-collega's zijn weg. Het was gezellig. Toch jammer dat het nu EX-collega's zijn...

Afijn, de taart was heerlijk, ik heb toch een stukje geproefd.

En ik heb ook een glas champagne gedronken op de fijne samenwerking.

Mamzie, Oudste zit nu met Lola op schoot even te knuffelen, nu kan het nog .

Truste maisjes
Moggu..
Mogguh maisjes...

Gold en Mamz,veel plezier vandaag op de mini-meet

Zoeb,gaat het een beetje met je?Er gebeurt wel weer een hoop ineens he.

Lijstje vandaag:

beneden stofzuigen

wc poetsen

bovenverdieping...(das zo veel en hoeft niet vandaag klaar)

naar Ikea

Fijne dag allemaal
Ahh Gold je hebt gezondigd.

Veel plezier bij Mamz.

Fijn shadow dat je bijna klaar bent. Wat snel zeg. Veel geluk in jullie nieuwe huis.

Coe dan heb je niks en dan ga je verven enzo. Gek mens en dat je dat kunt met die vakantie of helpt Uk behang aftrekken? Kijk dan maar uit dat hij beneden niet verder gaat.

Vanmiddag toch even naar de ha. Iedereen maakt zich zorgen over het afvallen behalve ik.
Val je nog steeds (te) veel af dan Zoeb?

(ik heb duidelijk wat gemist geloof ik...)

En verder ga ik even in een hoekje zitten. Me schamen voor het zondigen

.

.

.

.

.

.

.

.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Druk dus ik lees straks pas bij maar....Mamz,ik heb een 1persoonsbed over,heb jij daar interesse in?
Getver ik kan mobiel niet lezen wat er staat.

Ja zeg Gold schaam je. Haha. Daar zal het wel over gaan. Als het dan ook maar heeeeel lekker was.

Ben alweer in Sittard. Gaat snel.
Ja Mamz en ik heb daar nog wel dekbedden en kussens en hoezen bij. Haha. Ook de zolder opgeruimd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven