Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!!! niets dus Bridges. Nou, ik hoop dat je heerlijk hebt geslapen en lekker uitrust vandaag. Dan ben je er helemaal klaar voor.

Geniet lekker van je dagje.

Hier een wat betere nacht. Berend kwam wel 2x, maar ging daarna meteen weer slapen, heel fijn. Het liggend voeden gaat ook wel, maar ik ben wel bang dat zijn onderbeen afknelt omdat hij daar dan erg op ligt. Maar het ging prima, hij klaagde niet en viel zelfs in slaap, dan zal het wel goed gaan toch? Hij kwam om 2 uur en half 6 en ik mocht van de jongens zomaar tot 8 uur uitslapen. Hè hè, voel me stukken beter

Cin, Berend is idd bijna 7 mnd (-1 week) als we weggaan. Ik vind het nu best jong, maar toen ik ging boeken was hij een maand en leek het allemaal nog erg ver weg. Nouja, het is natuurlijk wel heerlijk even een weekje uitrusten en zuipen Ik blijf wel kolven en ik merk wel hoe het gaat met het opbouwen. Hij heeft wel wat eczeem, dus langer doorgaan vind ik dan sowieso wel handig. En zeker voor de nacht, anders moet je er helemaal uit.

Dat liggend voeden gaat hier gelukkig vanaf dag 1 goed, ik heb een hekel aan zittend voeden in mijn bed. Het is zelfs zo dat als ik hem uit zijn bedje haal, hij al half hangend aanplugd, haha! Gek kind.

Goed, over voeden gesproken, ik ga de kleine even wat te eten/drinken geven. Dag dag!

Wat romantisch al die bossen bloemen. Wij doen niet aan valetijn, we zijn de 17e zoveel jaar samen, meestal doen we dan wat. Maar ik hoop dat jullie vandaag allemaal flink verrast worden!!!!
Robbie was gisteren jarig inderdaad. Althans, op 538 werd hij gefeliciteerd. Gaat die man nog eens een plaatje maken? Waar is hij?
ja, dat is een klein minpuntje. Maar als voordeel hebben ze dat het echte kindershirts zijn en dat is zeker voor jongentjes vaak ver te zoeken.

Hier gaat het wel weer hoor.
Balen Bridges, dat het niet heeft doorgezet!

Ik hoop dan op vandaag. Een valentijnskindje..

Succes meid.

Ik ga zo werken. Bleghh heb geen zin. Ben ook pas om 19.15 thuis.

Na wie is de mol, kom ik nog wel even langs.

Baai!
Mal : bij www.pinka.nl hebben ze ook wel oud hollands
Werk ze naatie, dat is een behoorlijke lange dag.

Fijn Amalia, dat Berend een betere nacht heeft gehad. Vind wel knap van jullie dat jullie een weekje weg gaan zonder kids.

Ik zou zo graag eens terug naar Mexicoa willen (onze huwelijksreis overdoen), maar manlief wil dan zonder Julian. hmmmm. Het lijkt me heerlijk zonder Julian, maar aan de andere kant.....

Laurens, gewoon geslapen na zijn val gisteren?
Ze begint anders wel laat Bam
dat dan weer wel, heb niet eens in de gaten dat het al bijna 10 uur is.

Jij nog plannen voor vandaag?
tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Ik kom even vlug kijken of de Bridgebaby er al is, maar helaas... Kom straks weer terug!
Het Zaaaaaaaaaandkasteeeeeeeeel.

Geen plannen, saai rotweer is het ook. Hond is al sinds dinsdagmiddag bij de fokker, dus ook wel lekker rustig.
wat moet ziggy bij de fokker dan? Gaat ie puppy's maken?

(moet natuurlijk zeggen een koelkast verdienen, haha)
Ik kom net deze lamp tegen op een site Mal, misschien is het wat voor Jonathan's kamer?

Man lief heeft de rozen gekregen, hij vindt ze prachtiggg en hij had het niet verwacht
Wat leuk! Jij hebt een goeie beurt gemaakt dus!
Dat moet ik dus doen voor een goede beurt!
ik mag weer voor een jaar door;)
Die koelkast is er inmiddels al Maar ja, hij gaat puppies maken. Als het hem lukt dan
hahaha, bridges
nou, hij heeft er wel moeite mee, hahaha
ziggy dan hé
overigens wel fijn dat de valentijn voor bij is, ik kan geen kussensloop meer zien, hahahaha
Vorige keer ja had hij moeite omdat die mensen gewoon ook onwetend waren. Nu is hij bij de fokster en die laat de teef ook prikken om te kijken wanneer ze op de top van haar loopsheid is.
Ik word trouwens gek van Koekeloere, Tubbies lijken een beetje uit de gratie hier.

Ceetje gaat nou echt filmpjes begrijpen, grappig is dat. Gisteren keek ze naar dierendokter Tom en die kreeg in de supermarkt allemaal blikjes op zijn hoofd gegooid door een kip ofzo. Ze lag helemaal in een deuk.
Koekeloere? ken ik niet en of ik het wil kennen

haha grappig, het is me er ook eentje die kleine dame van jou. hier ook wel dingen die begrepen worden.

Julian lachte van de week manlief uir, hahaha.

hij moest van juul een pet op (lees kinderpet) haha Juul lachte hem vierkant uit hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven