wat ben jij?

28-10-2011 16:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke misschien beetje onzin maar ben best wel benieuwd.

Wat vind je lekkerder vlees of vis?

Ik zelf eet alleen vlees ben niet gek op vis alleen kibbeling enzo vind ik wel lekker maar gebakken zalm nee xD
Oke wat ben jij als titel klopt niet maarjaa (a)
Noch vlees, nog vis
Vis.

Vis is zelfs heerlijk als je 'm meteen na het vangen op de BBQ legt en opeet.

Vlees moet doorgaans eerst gekruid worden. Ik eet het wel hoor, maar alleen biefstuk, ossenhaas en kipfilet.
quote:Lizzl schreef op 28 oktober 2011 @ 16:22:

Vis.

Vis is zelfs heerlijk als je 'm meteen na het vangen op de BBQ legt en opeet.

Vlees moet doorgaans eerst gekruid worden. Ik eet het wel hoor, maar alleen biefstuk, ossenhaas en kipfilet.Precies wat ik geschreven zou kunnen hebben. Jum, vis!
Vlees, en heel af en toe een gebakken scholletje of kibbeling.

( vond trouwens gisteren bij masterchef 3 de hersenen er niet uitzien van Michael met koken je zou t maar even op je bord krijgen, en het moest een gerecht worden wat speciaal voor je familie was.)
Flexitarier
Vegetariër
Een omnivoor. Gek op vis, maar dus ook op vlees.
Vis boven vlees, maar eet vrij weinig van beide. Meestentijds eet ik vegetarisch..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 28 oktober 2011 @ 16:41:

Vis boven vlees, maar eet vrij weinig van beide. Meestentijds eet ik vegetarisch..hier hetzelfde
Vlees, liefst rund. Zo rood mogelijk, zolang het maar warm van binnen is.

Vis vind ik ook heerlijk, maar als ik moet kiezen ga ik voor vlees.
Aardig.
quote:Dickens schreef op 28 oktober 2011 @ 16:47:

Aardig.Je bent een aardig stukje vlees?
Ik ben vegatarier, dus ik eet geen vlees en heel weinig vis, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet lekker vind.

Toch vind ik vis lekkerder dan vlees, behalve van die vette witte vis, zoals St Jacobs schelp of gebakken vis, zoals kibbelingetjes. En ook mossels en oesters kunnen mij niet bekoren.

Van het vlees vind ik gehakt lekker en shoarmavlees en snacks als kroketten en fricandellen. Niet lekker vind ik kip, karbonaad en biefstuk (vooral rare ).
Liever vegetarisch maar soms ook vlees.

Een gemarineerde schoudekarbonade... hmmm

Qua vis: Oesters, mosselen, zalmsashimi.
Het allerlekkers vind ik zelgemaakte friet!

Maar dat telt nu zeker niet.
Vlees. Biefstuk of spareribs.
Vlees!

Ik houd ook alleen maar van kibbeling/kabeljauw.
alles...
Ik vind het beide lekker. Al ben ik zomers meer van de vis en 's winters meer van het vlees

's Zomers doe ik zalm, witvis, gamba's e.d. zo op de bbq. 's Winters ben ik dol op stoofpotjes, wild, etc.
Beide, helaas eet ik vis niet zo veel aangezien mijn partner er niet bepaald van houd.

Witvis zoals kabeljauw etc kan me dan weer niet zo bekoren. Nu ben ik lichtelijk allergisch voor kabeljauw dus dat scheelt.

Knoflook garnalen en gerookte zalm eet ik wel af en toe, erg lekker!
Meestal vlees maar liever geen varkensvlees (vind ik gewoon niet zo lekker) en met vis en schaal- en schelpdieren ben ik heel selectief....geen paling maar wel nieuwe haring, witvis, zalm en nog wat meer en geen garnalen maar wel oesters, mosselen en coquilles. Ik ben sowieso een kritische eter.
Alles uit de zee. Eet wel vlees maar als ik het nooit meer zou mogen dan zou ik het niet missen terwijl ik van zeevruchten en vis geen genoeg kan krijgen. Zelfs zeewier vind ik heerlijk, ik was vast zeemeermin in een vorig leven ofzo.
Am Yisrael Chai!
wat ik ben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven