Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

donderdag 20 oktober 2011 om 16:49
zaterdag 22 oktober 2011 om 22:22
Na lange tijd minder tot bijna geen contact,
nu weer helemaal lekker tussen minnaar en mij...
Goed gesprek gevoerd en nu meer duidelijkheid over
de verwachtingen.
Goed geweest voor ons beiden ,uiteindelijk lijkt het erop
dat we toch niet echt zonder elkaar kunnen.
Ik geniet er weer volop van,verslavend hoor.
Binnenkort weer n's lekker daten!!!
nu weer helemaal lekker tussen minnaar en mij...
Goed gesprek gevoerd en nu meer duidelijkheid over
de verwachtingen.
Goed geweest voor ons beiden ,uiteindelijk lijkt het erop
dat we toch niet echt zonder elkaar kunnen.
Ik geniet er weer volop van,verslavend hoor.
Binnenkort weer n's lekker daten!!!
maandag 24 oktober 2011 om 10:16
Als ik nu single ben, maar wel een vaste sex-partner, is het dan ook mijn minnaar? Nou ja, laat ik hem die titel maar gewoon gunnen. Ik ben heel blij met hem! (We kennen elkaar als sinds onze vroege jeugd) Ik ben geen type voor ONS en dit bevalt me prima.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 24 oktober 2011 om 20:39
Hoi, weet niet of jullie mij nog kennen? Heb al even niet gepost want was ´klaar´ met mijn minnaar...
Dat heeft 3 maanden geduurd, want we hebben 3 weken geleden toch weer afgesproken. Zoals Maria schrijft... het werkt VERSLAVEND! Ik was degene die ook met zijn vrouw omgaat, foutfoufout ik weet het... maar gek genoeg heb ik nu helemaal geen schuldgevoel. Het werkt gewoon zo tussen ons dat we soms een gezellig avondje samen hebben en elkaar gaan missen als we dat helemaal niet meer hebben. Het was gewoon genieten, ook om lekker tegen elkaar aan te liggen etc (gewoon lekker bij elkaar zijn, beetje praten, vrijen, etcetc). Verder geen verwachtingen, zelfs geen contact tussendoor (werkt erg fijn, ook geen behoefte aan).
Klinkt pijnlijk Dater! Sterkte!
Fame, wat maakt het uit hoe je het noemt? Als het maar goed voelt!!
Dat heeft 3 maanden geduurd, want we hebben 3 weken geleden toch weer afgesproken. Zoals Maria schrijft... het werkt VERSLAVEND! Ik was degene die ook met zijn vrouw omgaat, foutfoufout ik weet het... maar gek genoeg heb ik nu helemaal geen schuldgevoel. Het werkt gewoon zo tussen ons dat we soms een gezellig avondje samen hebben en elkaar gaan missen als we dat helemaal niet meer hebben. Het was gewoon genieten, ook om lekker tegen elkaar aan te liggen etc (gewoon lekker bij elkaar zijn, beetje praten, vrijen, etcetc). Verder geen verwachtingen, zelfs geen contact tussendoor (werkt erg fijn, ook geen behoefte aan).
Klinkt pijnlijk Dater! Sterkte!
Fame, wat maakt het uit hoe je het noemt? Als het maar goed voelt!!

maandag 24 oktober 2011 om 22:51
Na lange tijd radiostilte, ben ik er weer. Om te melden dat ik inmiddels een minnaar heb en me beter dan ooit voel!
Relatie had constant ups en downs, en de sex was ver te zoeken. Tot het moment waarop ik mijn huidige minnaar leerde kennen. Relatie loopt weer lekker, ik hou van mijn vriend en heb af en toe fantastische sex met mn minnaar. Wat wil een mens nog meer?
Relatie had constant ups en downs, en de sex was ver te zoeken. Tot het moment waarop ik mijn huidige minnaar leerde kennen. Relatie loopt weer lekker, ik hou van mijn vriend en heb af en toe fantastische sex met mn minnaar. Wat wil een mens nog meer?

maandag 24 oktober 2011 om 22:55
Oja, om even in te gaan op de openingspost: Ja, ik kan een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden. Althans, so far. Ik vind hem wel godsgruwelijk verslavend. Maar ben niet verliefd op m ofzo. Ik hou van mijn vriend, en niet van mijn minnaar. Bij hem reageert mn lichaam echt puur fysiek, wat dat betreft een hele goeie klik, maar ik zou voor geen goud een relatie met m kunnen hebben. Dus gevoelens Nee, no way. En als die er komen, kap ik het af en neem ik afstand.
Om de boel daaarna eens goed te overzien.
Om de boel daaarna eens goed te overzien.
woensdag 26 oktober 2011 om 18:52
Heb ik zomaar de reunie gemist? Shit....
Hier gaat het moeizaam, het was natuurlijk verwacht maar toch is en blijft het moeilijk, om honderd kleine redenen. Merk dat ik moeite heb om te bepalen wat ik nou zelf wil... Ik vind minnaar nog steeds geweldig, lief, aantrekkelijk maar ergens wringt er iets, zit er iets niet helemaal goed ofzo. Ik word er ontzettend onzeker van.. Probeer nu om het allemaal wat luchtiger te zien en hem en mijzelf wat ruimte te geven.. Maar ik begrijp steeds meer waar jullie me voor waarschuwden
Hier gaat het moeizaam, het was natuurlijk verwacht maar toch is en blijft het moeilijk, om honderd kleine redenen. Merk dat ik moeite heb om te bepalen wat ik nou zelf wil... Ik vind minnaar nog steeds geweldig, lief, aantrekkelijk maar ergens wringt er iets, zit er iets niet helemaal goed ofzo. Ik word er ontzettend onzeker van.. Probeer nu om het allemaal wat luchtiger te zien en hem en mijzelf wat ruimte te geven.. Maar ik begrijp steeds meer waar jullie me voor waarschuwden
woensdag 26 oktober 2011 om 20:55

woensdag 26 oktober 2011 om 22:02
Lijkt me best moeilijk, Piekelientje, zo zonder gevoelens. Met een beetje gevoel voor elkaar is de seks zoveel leuker.
Crea, misschien is het al heel positief dat je dat nu beseft. En dat hoeft nu helemaal niet te betekenen dat het de verkeerde kant op gaat. Elkaar wat ruimte geven kan ook heel goed zijn, wat meer tijd ook om alles op een rijtje te zetten.
Fame, dus eigenlijk heb je een soort van seksvriendje? Of is jouw minnaar wel gebonden?
Hyp, licht eens een tipje van de sluier
Crea, misschien is het al heel positief dat je dat nu beseft. En dat hoeft nu helemaal niet te betekenen dat het de verkeerde kant op gaat. Elkaar wat ruimte geven kan ook heel goed zijn, wat meer tijd ook om alles op een rijtje te zetten.
Fame, dus eigenlijk heb je een soort van seksvriendje? Of is jouw minnaar wel gebonden?
Hyp, licht eens een tipje van de sluier

donderdag 27 oktober 2011 om 09:57
Ik heb nu ervaring met beide, sv met iemand met voor wie ik weinig gevoel heb. We hebben een soort van vriendschap. We kunnen prima een paar weken niks van elkaar horen en bij vlagen heel veel. We zijn zeker wel geinteresseerd in elkaar, maar we bespreken niet alle details van ons prive leven met elkaar. We daten niet heel veel, maar als we een date hebben is het waanzinnig goed.
En ik heb ook een minnaar (sort if..). Met hem date ik ook niet vaak, maar heb ik veel meer contact. Gevoelsmatig staat hij ook veel dichterbij dan sv. Niet dat ik verliefd ben of voel dat ik een tweede relatie heb, maar hij is wel meer aanwezig. Ik zie meer van hem, van zijn gezin. Maar dat maakt ook dat ik meer nadenk over de consequenties van mijn daden. Mijn geweten over de gevolgen voor zijn gezin/relatie is veel actiever dan dat ik ooit bij sv heb gehad. Dus ook al vind ik dat extra beetje, die inkijkjes in zijn prive leven heel erg leuk en waardevol, ik vind het ook wel eens lastig. Zeker als ik dan zo'n open brief aan een minnares op relatie lees, dan vraag ik me echt af waar we mee bezig zijn. Maar ja, aan de andere kant vind ik hem dus te leuk om te laten gaan. Dus ja, een beetje gevoel is lekker, maar ook lastig...
En ik heb ook een minnaar (sort if..). Met hem date ik ook niet vaak, maar heb ik veel meer contact. Gevoelsmatig staat hij ook veel dichterbij dan sv. Niet dat ik verliefd ben of voel dat ik een tweede relatie heb, maar hij is wel meer aanwezig. Ik zie meer van hem, van zijn gezin. Maar dat maakt ook dat ik meer nadenk over de consequenties van mijn daden. Mijn geweten over de gevolgen voor zijn gezin/relatie is veel actiever dan dat ik ooit bij sv heb gehad. Dus ook al vind ik dat extra beetje, die inkijkjes in zijn prive leven heel erg leuk en waardevol, ik vind het ook wel eens lastig. Zeker als ik dan zo'n open brief aan een minnares op relatie lees, dan vraag ik me echt af waar we mee bezig zijn. Maar ja, aan de andere kant vind ik hem dus te leuk om te laten gaan. Dus ja, een beetje gevoel is lekker, maar ook lastig...
donderdag 27 oktober 2011 om 10:12
Mooie post, Zaar! Voor mij zeer herkenbaar; hoe minder je weet, des te meer het gevoelsmatig van je afstaat, en andersom. Heel dubbel, en ik weet ook niet wat beter te handelen is. Lijkt me voor iedereen anders. Ik weet wel dat ik nooit de traditionele rol van minnares zou willen hebben, ik ben nl niet uit op een echte relatie met iemand.
donderdag 27 oktober 2011 om 11:39
Grmbl, wil wel, maar kan er even nog niets over kwijt, maar het is fijn af en toe een beetje verliefd te zijn als je elkaar hebt gezien en dat zwakt weer af tijdens afwezigheid. Zoiets? O ja, vertrouwen is voor mij heel belangrijk! (Voorziet anders nare foto's bij opsporing verzocht van mijzelf doodgebloed door 26 messteken op ranzig matras van onbekend sv-tje.....)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

donderdag 27 oktober 2011 om 16:44