Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Wat spannend, Pepersteak. Grappig dat wf ook al dates oplevert :-) Ik herinner me jouw verhaal nog wel in grote lijnen.

sv = seksvriend.

Silvia, een date 1 keer per maand van een uur? Hij moet wel heel erg de moeite waard zijn. Een uur is echt kort!
Ach lisannez de ene plukt ze van marktplaats en de ander vindt hem op Wordfeud Hahaha. Als het eind resultaat maar leuk en lekker is.
Grijns, zie het helemaal voor me op marktplaats

Goedkoop als het "alleen maar om seks gaat" Ik vind het niet goedkoop maar snap het wel. Zelf opgevoed met het idee dat je alleen maar vrijt met iemand waar je een relatie mee hebt.
ja...tis ook veel te kort..hij moet het tijdens zijn werk regelen.

Na het werk wil ie niet afspreken..ivm thuis..Hij wil zo min mogelijk ' smoezen" verzinnen zodat het niet opvalt.

Hoe doen jullie dat en waar zien jullie elkaar?
Goedkoop omdat het alleen om sex gaat zal ik me zeker niet voelen. Zolang hij maar met respect met me omgaat. Ik had een tijdje terug een date die er wel 2 keer overheen wilde om.het maar plat te zeggen maar de volgende.dag een mailtje van hem dat hij de klik niet voelde en er dus geen vervolg kwam. Toen voelde ik me wel even heel goedkoop.
Marktplaats is ook leuk hoor, PS ;) you go girl! Ik kijk uit naar jouw verhalen..

Silvia, misschien dat die ene date per maand van een uur dat goedkope gevoel wel een beetje verklaart?
Ah lis, op die manier. Nah, scheelt alweer, ik vrij niet met mijn lovers, ik heb er seks mee.

Pepper, joh, wf?? *gaat nog maar eens een spelletje wf doen*

Silvia, wij doen het ook onder werktijd. Ik heb flexibele uren, dus haal het wel weer in. En hij eh.. weet ik eigenlijk niet, neemt er vrij voor? Maar een uur is veel te kort, voor minder dan een uur of 3 doe ik het niet hoor. Het lekkerste vind ik het als ik een 'congres' heb. En dan de hele dag een hotelkamer. Beetje seksen, beetje knuffelen, een goed gesprek, nog een keer seksen, en nog een keer en nog een keer... Ah, tijd voor een lange hoteldate, nu ik er zo over heb..
Ik heb WF man natuurlijk nog niet gezien maar we hebben het er natuurlijk wel over gehad. Hij werkt onregelmatig dus kunnen overdag afspreken als zij werkt. Ook gaf hij aan dat als de real life klik er is en het verder goed gaat hij misschien wel een keer een nachtdienst vrij wil nemen zodat we een nacht samen hebben.

Dit alles natuurlijk onder voorbehoudt want de ervaring leert helaas dat er ook mannen zijn zoals date van laatst of mannen die zeggen te komen maar dat gewoon niet doen.

Hopelijk is deze anders maar voorlopig is het eerst zien/voelen dan geloven.
Zaritee..ben jaloers...weet je niet hoe hij het regelt?

Die van mij kan het gewoon niet handelen..hij heeft al weinig tijd..en de tijd die hij heeft en nog met mij door brengen vind ie eigelijk ook niet kunnen.

Hij heeft zoveel last van schuldgevoelens naar zijn vrouw toe dat ik het moet doen met datgene wat hij me kan bieden.
Silvia, ach, zoveel is er niet om jaloers op te zijn hoor, ik date lang niet maandelijks. Ik heb een sv die 100 uur per week werkt ofzo, ik denk dat ik ook onder 'werk' val (en ik geef toe, ik ben een hele klus ). Minnaar heeft voor thuis een smoes dat hij ergens voor zijn werk moet zijn. Maar daar bemoei ik me niet mee, dat is zijn ding wat hij moet regelen.
Precies..dat moet hij maar regelen.

Nah..ik wil in elk geval wat meer uur per keer..zal maandag meteen het ff aansnijden.

Misschien dat daar inderdaad wel het goedkope gevoel weg komt..
pepersteak..waar hebben jullie afgesproken..in een hotel?

Spannend..weet je wel hoe hij eruit ziet?..Ben je niet bang de "verkeerde" op deze manier te ontmoeten?
haha WFman..klinkt grappig trouwens..;o
Op de vraag hoe wij het regelen om elkaar te zien... vroeger moest ik liegen. Had ik afspraken met, voor mijn man onbekende, vriendinnen (die dus helemaal niet bestonden). Tegenwoordig werkt hij veel in het buitenland en minnaar heeft een lat-relatie dus liegen hoeft niet meer (geen geheim gedoe meer in de badkamer met aantrekken van lingerie voor seksdate dus , kan mezelf heerlijk rustig op date voorbereiden in mn eigen huis) en ik kan ook gewoon lekker bij hem blijven slapen... moet wel wegwezen voordat de zon opkomt.

Peppersteak... spannend!! Weet je al wel hoe hij eruit ziet? Hou ons op de hoogte!

Silvia, oeiii... dat is wel kort hoor, een uur. Is het wel de moeite waard allemaal voor je? Ik begrijp dat loslaten niet lukt, maar is het wel bevredigend genoeg?

Zaritee, klinkt goed... zo´n hoteldate! Kan bij ons niet, want hij heeft een veel te bekende kop hier in de buurt en komt altijd op de gekste plekken wel bekenden tegen. Ben je daar nooit bang voor?

Kwam minnaar gisteren even tegen op straat (ik zag er niet uit, echt in oud kloffie HELP ... hij zei juist ´wat zie je er lekker uit´). Effe kletsen dus en hij zei dat ie er effe lekker van genoot dat ie een klein verliefdheidje heeft (ik dus ). Erg leuk om te horen. Ik heb dat bij hem ook wel een klein beetje en ik geniet er wel van. Tis niet zo dat ik hem als nr1 wil.
Nee laat hem gewoon hierheen komen. Stom misschien maar ja ...... Geen kids overdag en geen man hier dus alle tijd en ruimte. Heb al al vaker onbekende gedate en buiten horken gedrag is het altijd prima gegaan. Als je iemand oppikt in de kroeg weet je ook niet wat je in huis haalt he.
En natuurlijk heb ik hem al gezien. Op foto welliswaar maar het was duidelijk een eigen foto en niet van internet geplukt. Hij is zo lekkerrrrrrr.
Oeiii, ben je niet bang dat jij hem misschien niks vind en hij jou juist wel en hij dan je man inlicht ofzoiets? Je hebt rare mensen op de wereld hoor en je kent hem verder niet...
ik vind het ook te kort...ga maandag meer eisen..

Zo te lezen hebben jullie uren samen..!!
Verlust noemde we dat. Of noemen we dat nog steeds zo?
ik zou het ook niet durfen..enn "blind" date
Ja, ik heb soms wel 12 uur samen (ligt eraan hoe vroeg het donker en weer licht is). Nu gaat de klok weer achteruit... jippie! Kan ik om 1900 uur al bij hem zijn . ´s Zomers pas rond 2300 uur...
durven moet het zijn natuurlijk..
tjee..das lang..maar jij hebt geen kids..dus wrs minder om rekening mee te houden...
Goed zo Sil, je mag best iets ´eisen´ hoor! Als hij je niet tegemoet wilt komen kun je je misschien toch afvragen of je het zo wel wilt? Of is ie te ver-sla-vend ?
Oja, dat scheelt zeker Silvia... kids maken het toch een stuk ingewikkelder natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven