Elektrische vispan

29-10-2011 11:05 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik wil graag een elektrische vispan aanschaffen.

In welke winkel kun je hem kopen en waar moet je op letten bij de aanschaf?
Een elektrische vispan?

Kan me er echt niets bij voorstellen.

Maar bij Kook en zo,of Hoyng,of de betere huishoudspeciaalzaak al gekeken?

http://www.tweedehands.nl ... pan-grillen-stoven-bakken
Is een vispan met een snoer eraan; kun je via het stopcontact opwarmen.

Ik woon in een zeer klein gehucht dus weinig zaken hier.

Voordat ik naar de grote stad hoop ik wat winkels te weten zodat ik gericht kan gaan kijken.
Die link is er eentje van marktplaats.
Eh... wat is het voordeel van een elektrische vispan t.a.v een gewone vispan?

Eet je zoveel vis dat je denkt het verschil eruit te krijgen?
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Wat is het verschil? Wat is 't voordeel?

Is het net zo'n stinkding als 'n tafelgrill/gourmet?
En alles is tegenwoordig toch gewoon online te bestellen, daar hoef je niet voor naar 'n winkel
Ik heb er echt nog nooit van gehoord, en nog nooit ergens gezien.

Ook google levert niets op. Weet je zeker dat het bestaat?
Het bestaat wel maar je kunt het niet overal kopen.

Bedankt voor de marktplaats- link; dat is een hele mooie.

Ik zal ook kijken naar een gewone elektrische pan; wellicht is dat ook goed genoeg voor vis. Iemand daar ervaringen mee?
Wat vindt jij dan 't voordeel van elektrisch? Ik bak toch liever op m'n fornuis onder m'n afzuigkap eerlijk gezegd.
quote:sundream schreef op 29 oktober 2011 @ 15:34:

Ik zal ook kijken naar een gewone elektrische pan; wellicht is dat ook goed genoeg voor vis. Iemand daar ervaringen mee?

Ik heb zo'n electrische pizza/hapjespan kado gehad een paar jaar geleden maar tot nu toe nog nooit gebruikt, hij is zooo groot, past niet in mijn keukenkastje. Helaas is de doos door iemand weggegooid anders had ik hem zeker op MP gezet.

Ik zie het voordeel niet om vis daarin te bakken. Een koekenpan is toch handiger of niet? Met anti aanbaklaag hoef je ook weinig olie of boter te gebruiken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bedoel je dit?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@ MV: zoiets is mij ook prima; als het maar elektrisch is en je er goed vis in kunt bakken. Dat weet ik niet zo goed.

Heb je er al een keertje vis in gebakken? Lukte dat?

Ik snap ook wel dat het in de keuken onder de afzuigkap kan maar dat wil ik niet ivm de bak- en vetlucht die eraf komt. Daar wil ik niet de hele avond van nagenieten.
Van 'n elektrische grill heb je meer stank dan van iets wat je onder de afzuigkap bakt.
Pan gaat dan even onder het afdak buiten; net als de frituur.

Daar mag het wel stinken

Scheelt ook schoonmaken; ben een luie huisvrouw...
quote:sundream schreef op 29 oktober 2011 @ 16:07:

@ MV: zoiets is mij ook prima; als het maar elektrisch is en je er goed vis in kunt bakken. Dat weet ik niet zo goed.

Heb je er al een keertje vis in gebakken? Lukte dat?

Ik heb de mijne nog nooit gebruikt, echt niet eens om te proberen. Ik woon alleen thuis en ik kreeg de grootste, 40 cm. Dan pak ik voor een visje eerder de pan.

Ik heb wel dus destijds hier een topic geopend wat je nog meer met deze pan kan doen, dat topic is er nog wel.

Maar die pannen zijn electrisch dus neem aan ook geschikt voor vis. Beetje olie erin of boter natuurlijk. Zal op die bodems niet snel aanbakken.

De pan die jij bedoelt ken ik denk ik niet, ik dacht dat je deze pan bedoelde.
Thanks MV,

Ik bedoelde inderdaad de pan die jij aangeeft. Omdat ik er vis in wil bakken noemde ik het vispan.

Zo eentje die in de MP-link hierboven stond heb ik wel in Duitsland gezien maar was schrikbarend duur.

Je bedoeld denk ik dit topic:

http://forum.viva.nl/forum/Eten/Wie_hee ... ges/25992/
Ja dat topic bedoelde ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven