Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oooh, nou moet ik wel uit de kast komen.

Degenen die strafport hebben gekregen moeten mij maar even mailen met hun reknummer erop. Ik had het setje kaartjes aan M gegeven en die zou ze op het werk frankeren, maar die heeft ze tussen de andere post gedaan en is het vergeten, dus alle kaartjes zijn zonder postzegel weggegaan... stom, stom, stom!
Stressed is just desserts spelled backwards
De griesmeelpudding sla ik over, maar een lekkere Bratwürst gaat er wel in!!

hier deze keer geen lekkende borsten, maar bij Laurens had ik daar wel erg veel last van. Bh met pads en handdoeken onder de hoes, tja, meer tips heb ik niet. het is vervelend.

Goed, ga de kleine puk op bed leggen. oh, Laurens bedoel ik. Ha ha, die is ook nog zo klein. man komt zo thuis, dus dan gaan we samen maar aan een valentijnsmaaltje; pasta met ansjovis en rucola. Lekker en heeeeel snel klaar.

Iedereen All You Need kijken of toch de Mol? Ik ben afgehaakt bij de Mol... jammer. Vind het niet echt spannend. Maar ik blijf op Regina gokken.
Heb helemaal geen post van je gehad Mal

Nou, ik betaal dat nooit hoor, vind ik zo stom! Dan moeten ze de kaart maar niet bezorgen maar een briefje in de bus doen met de tekst:

Vanwege te weinig postzegels konden wij de post niet bij u bezorgen. Tegen betaling kunt u de kaart daar en daar ophalen.
Had je ook geen briefje in de bus dan , Amalia? Hier ook geen post hoor, maar gelukkig ook geen rekeningen dus. Lekker maaltje! Hier ook een snel-klaar-pastaatje. Met pesto, creme fraiche, tomaten, ham, knoflook en courgette. Smaakte heerlijk! Eet smakelijk.
Handig zo'n laptop
Haai Kokos!

De ballenfoto staat op de site, lekker ding!
Amalia, het was alleen voor de meisjes dus dat klopt dat Laurens geen kaartje heeft gehad. Ha, het is echt pasta-avond, wij hebben het ook al op!

hmmm voel me echt een kluns en M ook.
Ik vind het wel een goeie Mal. Lekker bij de pinken die vent van jou (smile)!
En nu uit het hoofd:

Bam, grote verrassing voor Bamman, leuk!

Jin, ha, ha, leuk dat Thomas een dikke buik maakt.

Hé, ik had gistermiddag de tv aangezet, was aan het zappen, kwam op Duitsland 1 en dat ging toevallig over de dierentuin bij jou. Heel grappig, want Lianne reageerde direct op alle dieren.Veel plezier.

Suze, hoi! Juul slapeloze nachten of gaat het 'alleen' om het inslapen?

Hel, wat lief, een Valentijnskaart voor Mare.

Star, vertel, vertel, ik ben nieuwsgierig!

Mal, van die frankering klopt, ik kreeg ook een kaartje erbij met een vriendelijk verzoek om het te betalen. Het is goed meis, je hoeft me echt niet terug te betalen. Het gaat maar om een postzegel.

Hier geen Valentijnsverrassingen, doen we niet aan.
Hai

Nou geen nieuwxs hier hoor. bezoek aan vk was goed. geen bijzonderheden. bloeddruk goed, gewicht blijft stabiel, hartje gehoord, nog genoeg vruchtwater dus geduld is een schone zaak. Ze snapte goed dat ik het zat was, maar kon niets doen. strippen sowieso pas vanaf 41 weken en daarbij gelooft ze daar nmiet zo in. Is net bij een bijscholing daarover geweest en daar kwam na een weteschappelijk onderzoek helemaal niet zoveel meerwaarde vanuit. Net als tonic en ananas enz... Dus we hebben gewoon weer een afspraak voor volgende week...

Verder Ties nu weer lekker thuis. Had zich prima vermaakt, maar lekker dat hij nu weer hier is. Oh ja heb een nieuwe site voor mijn kids straks, link staat op voor[pagina van ties zijn site. Staat nog niet veel op hoor, maar toch...

Jin: bah wat een naar nieuws...

ha leuk dat de dames post hebben ontvangen. het zit ze mee, vorig jaar hadden ze ook al post... (en die arme jongens hier maar smachten bij de brievenbus...)

Star: las al zoiets in het theehuis (tsja had weinig te doen vandaag...). vertel eens wat meer?

Hel: wat een snoepie is mare toch zeg!
Mal, ik kwam op jacht naar leuke dingen voor Max z'n kamer dit dekbedovertrek tegen:

Erg duur, maar misschien heb jij ook een handige mama? Mijn moeder gaat er eentje voor Max maken.

Ven belde net, rijdt over 10 minuten uit Amsterdam weg, gelukkig is hij morgen wel vrij!

Bridge, ik kan me dus met een gerust hart aan m'n vent wijden vanavond? Ik mis niks?
Hai Bridge, fijn dat alles nog oké is. En nu lekker genieten van de avond en alvast een goede nacht!

Star, is het iets met vertalen??? Ik ben nieuwsgierig

haha ik zeg nooit nooit... wie weet mega snelle bevalling maar ik gok van niet... al voelt het alsof uk nu afscheidsfeestje inmijn buik aan het houden is. man wat is die druk!

Gave overtrek inderdaad!
Bridges, wat maf. Mijn verloskundige had een folder in de praktijk hangen over strippen en dat ze dat doen enzo omdat juist bewezen is dat het wél helpt! Nouja, ieder zijn ding. Maar ik ben van mening; baat het niet, schaadt het niet.

Laat je niet gek maken hoor!!! Easy does it. Makkelijk praten, want ik zit niet te wachten. Veel sterke!!

Oei oei, die serenades bij All You Need... tenenkrommend....:-)
*scharrelt wat rond op de lege tribune*

hmmm... waar ligt die zak chips van Hel? en er moesten nog merci-tjes zijn... oei, fles cola... pas op...

*irriteert zich aan de troep en lege verpakkingen...*

Nou eerst maar eens opruimen. Wat een troep zeg!

Hmmm continu rugpijn met zo nu en dan optrekkers in de buik. vreemd... zou er soms wat gaan gebeuren? Neu... Kind komt toch nog lang niet... Of toch?...

Dames? Kom er maar uit! Cheer cheer? dames? hmmm...
Saai hier zeg... Heb ik jullie nodig, is het leeg!

Keurig om de minuut of vijf een wee. Niet heel heftig, maar moet wel echt even wegademen. Lijkt dus echt door te zetten hier. Mooi!

Weet niet wanneer ik weer typ hoor, jullie zien het wel!

(Misschien hou ik het wel lekker lang spannend haha )
Bridge!!! Ik zie dat je om 03.01 en 05.23u hebt gepost: en weeën om de vijf minuten. Ik hoop dat je nu Bridgesbeeb in je armen hebt!

En zo niet: ZET 'EM OP! JE KAN HET.
OOOOOEEEEE spannend Bridge!!!!!!!!

Zet hem op!!!!!!!
Jaaaaaa goedemorgen! Bedankt voor je sms Kokos!

Baan, bij uitgeverij. De weg op. Leuk leuk lijkt het me.
Briiiiiiidge kom eens
VK net geweest, 3 cm dus het is niet veel maar het is een begin. weeën houden aan, wel heftig maar nog niet heftig genoeg en ben nog te helder tussendoor volgens haar dus het blijft wachten... rond 12 uur komt ze weer langs, of eerder als nodig...
Heee ik zie Bridge online op MSN. Hoop dat het niet weer afgenomen is
Crosssssss. Alle begin is mooi Bridge, misschien gaat het wel ineens heel snel! Trek je het nog?
Ik was de gehele bevalling helder, dus zegt geen bal volgens mij.
Moet ik weer snaai neer gaan zetten om hier de tribune vol te krijgen soms?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven