vriend in ziekenhuis
zondag 30 oktober 2011 om 14:06
Hallo een tijdje tereug had ik geschreven dat ik in een emotneele achtbaan zat omdat er toen zo veel dingen speelden inmidels zat ik weer in wat rustiger vaarwater ook door bepaalde voeding te weren minder te eten.Maar afgelopen dinsdag zau mijn vriend een kijoperatie aan zijn lever krijgen hij zau dan woensdag naar huis mogen.Ze hebben een vernouwing gevonden dit opgelost met een soort buisje te plaatsen.Maar omdat ze wilden weten hoe het kwam hebben.Ze beslotten hem nog in het ziekenhuis te laten hij is ook 3 keer of zo niet goed geworden, heeft extra bloed gekregen hb waarde was te laag. Ik vind het heel moeilijk hier mee om te gaan en ik ga ook iedere dag naar het ziekenhuis wat vrij lastig is, gezien het feit dat ik geen rijbewijs heb en ik steeds mense moet vragen of de bus pakken.Ik ben zo moe van dit alles en ik vraag me af hoe andren er mee omgaan met dit soort dingen ?
zondag 30 oktober 2011 om 14:09
Hoe lang is het dan rijden met de bus?
Als jij in het ziekenhuis ligt zou je toch ook je partner elke dag even willen zien? Er is al zo weinig wat hij heeft in het ziekenhuis.
Wanneer mag hij eruit? Wie gaat hem dan verzorgen?
Als jij in het ziekenhuis ligt zou je toch ook je partner elke dag even willen zien? Er is al zo weinig wat hij heeft in het ziekenhuis.
Wanneer mag hij eruit? Wie gaat hem dan verzorgen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 30 oktober 2011 om 14:11
zondag 30 oktober 2011 om 14:13
Wat vervelend dat je vriend in het ziekenhuis is.
tja gewoon doorgaan. Mijn man heeft bijna een half jaar lang in het ziekenhuis gelegen. Ik moest werken en heb ook geen rijbewijs en ben gewoon met het ov gegaan (bus, metro, metro, bus) Ikzelf ben elke dag langs gegaan maar als je het idee hebt dat je dit niet trekt, wat natuurlijk heel goed mogelijk is, dan lijkt het me goed als je dit met je vriend bespreekt. Misschien vind hij het niet zo erg als je eens een dagje over slaat of dat je vaste dagen met hem afspreekt.
Hoewel ik natuurlijk hoop dat het bij jullie anders loopt (en ik weet niet hoe ernstig het precies is) maar mijn man is na dat half jaar overleden en ik ben "blij" dat ik tot het einde toe veel tijd met hem heb doorgebracht maar ik vind ook dat je beter minder bij je vriend aanwezig kan zijn maar er dan wel helemaal voor hem bent en aandacht hebt dan dat je er hele dagen zwaar vermoeid bij zit.
Sterkte
tja gewoon doorgaan. Mijn man heeft bijna een half jaar lang in het ziekenhuis gelegen. Ik moest werken en heb ook geen rijbewijs en ben gewoon met het ov gegaan (bus, metro, metro, bus) Ikzelf ben elke dag langs gegaan maar als je het idee hebt dat je dit niet trekt, wat natuurlijk heel goed mogelijk is, dan lijkt het me goed als je dit met je vriend bespreekt. Misschien vind hij het niet zo erg als je eens een dagje over slaat of dat je vaste dagen met hem afspreekt.
Hoewel ik natuurlijk hoop dat het bij jullie anders loopt (en ik weet niet hoe ernstig het precies is) maar mijn man is na dat half jaar overleden en ik ben "blij" dat ik tot het einde toe veel tijd met hem heb doorgebracht maar ik vind ook dat je beter minder bij je vriend aanwezig kan zijn maar er dan wel helemaal voor hem bent en aandacht hebt dan dat je er hele dagen zwaar vermoeid bij zit.
Sterkte
zondag 30 oktober 2011 om 14:14
zondag 30 oktober 2011 om 14:14
Pfft, MV, ze gaat toch ook iedere dag naar het ziekenhuis? En ik neem aan dat haar partner het ook zou begrijpen als dat niet lukt, gezien de omstandigheden van TO.
TO, volgens mij zijn dit voor iedereen lastige tijden. Je gewone leven gaat gewoon door, je moet werken, boodschappen doen en daarnaast maak je je zorgen en wil je zo vaak mogelijk in het ziekenhuis zijn, wat in jouw geval dan nog wat extra moeilijkheden met zich mee brengt. Echt niet gek hoor, dat het je een beetje zwaar valt! Hoe gaat het nu met je vriend?
TO, volgens mij zijn dit voor iedereen lastige tijden. Je gewone leven gaat gewoon door, je moet werken, boodschappen doen en daarnaast maak je je zorgen en wil je zo vaak mogelijk in het ziekenhuis zijn, wat in jouw geval dan nog wat extra moeilijkheden met zich mee brengt. Echt niet gek hoor, dat het je een beetje zwaar valt! Hoe gaat het nu met je vriend?
zondag 30 oktober 2011 om 14:15
quote:boterblommetje schreef op 30 oktober 2011 @ 14:14:
Soo hé is jouw toetsenbord ook een beetje moe en in de war?
maar ONtopic: als mijn vriend in het ziekenhuis zou liggen en zich hardstikke naar en beroerd zou voelen zou ik het niet in mijn hoofd halen te zeiken over mijn vermoeidheid en even mijn tanden op elkaar zetten.
..maar dat ben ik.nou ja het kan zijn dat ze het niet tegen vriend zegt en daarom hier haar uitvlucht zoekt. In mijn topic ging het ook vrij veel over hoe ik mezelf voelde.
Soo hé is jouw toetsenbord ook een beetje moe en in de war?
maar ONtopic: als mijn vriend in het ziekenhuis zou liggen en zich hardstikke naar en beroerd zou voelen zou ik het niet in mijn hoofd halen te zeiken over mijn vermoeidheid en even mijn tanden op elkaar zetten.
..maar dat ben ik.nou ja het kan zijn dat ze het niet tegen vriend zegt en daarom hier haar uitvlucht zoekt. In mijn topic ging het ook vrij veel over hoe ik mezelf voelde.
zondag 30 oktober 2011 om 14:18
Ik herinner me dat mijn zwager ooit een paar weken in het ziekenhuis moest liggen, 60 kilometer van de woonplaats van mijn zus en zwager. Mijn zus had geen rijbewijs(ooghandicap) en moest met openbaar vervoer, toen was dat een reis van ruim 2 uur(door gebrekkig openbaar vervoer) heen en 2 uur terug. Na een week zat mijn zus er doorheen, helemaal ingestort, ze wilde heel graag dagelijks naar haar man, maar doordat thuis het leven ook doorging, ging het niet meer. Mijn zwager begreep dat helemaal en wilde niet dat zijn vrouw dagelijks kwam, dus is ze het om de dag gaan doen. Dat ging beter.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
zondag 30 oktober 2011 om 14:18
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 oktober 2011 @ 14:15:
[...]nou ja het kan zijn dat ze het niet tegen vriend zegt en daarom hier haar uitvlucht zoekt.
dat hoop ik dan maar.
quote:In mijn topic ging het ook vrij veel over hoe ik mezelf voelde.
ja hallooo,ga jezelf nou niet vergelijken met TO.
Haar vriend ligt 5 dagen in het ziekenhuis en ze is al moe.
Wat jij met Patrick hebt doorstaan was wel even van een andere orde
[...]nou ja het kan zijn dat ze het niet tegen vriend zegt en daarom hier haar uitvlucht zoekt.
dat hoop ik dan maar.
quote:In mijn topic ging het ook vrij veel over hoe ik mezelf voelde.
ja hallooo,ga jezelf nou niet vergelijken met TO.
Haar vriend ligt 5 dagen in het ziekenhuis en ze is al moe.
Wat jij met Patrick hebt doorstaan was wel even van een andere orde
zondag 30 oktober 2011 om 14:21
Normaal loep ik eigenlijk nooit, maar ik begrijp dat TO ook niet zomaar moe is. Niet alleen hiervan, ze heeft al het een en ander te verwerken, lees ik, dus dat dit een extra verzwaring is, kan ik me wel voorstellen.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
zondag 30 oktober 2011 om 14:24
Dames, mag je hier al niet eens meer aangeven dat je het lastig vindt om ergens mee om te gaan alleen omdat die ander het zwaarder heeft dan jij? Jeetje zeg, zo gek is het toch niet dat het TO zwaar valt? Dat mag ze dan toch best hier zeggen? Het is toch niet dat ze huilend bij hem aan zijn bed zit omdat zij het zo zwaar heeft?
zondag 30 oktober 2011 om 14:28
zondag 30 oktober 2011 om 14:36
Iedereen mag zijn mening hebbe en mischien heb ik het zelf niet
goed uitgelegd.Ik vind dit zo moeilijk omdat ik dit jaar mijn lievelingsoom verloren heb mijn broer is geopreed aan een hersen tumor.Mijn moeder 4 jaar geleden borstkanker gehad heeft.En nu met mijn vriend er dit weer even bijkwam ik wil ook duidelijk maken dat het er niet omgaat dat ik niet iedere dag naar hem toe wil dit wil ik wel en dat doe ik ook.Ik wil gewoon het even van mij afschrijven en ik vind dat ik soms best magh zegge dat ik moe ben en ik hou ook ook super veel rekening met hem.Dit doe ik al vanaf jullie toen is hij ongeveer begonnen met klachten.En natuurlijk is het voor hem heel zwaar ik zeur ook niet tegen hem maar wil het gewoon kwijt ik voel me ook rot voor hem.Dat het gewoon rot is dat hij zich zo voelt is zeker en ik zau het fijn vinden.Om van andren te horen hoe zei er mee om zauden gaan.
goed uitgelegd.Ik vind dit zo moeilijk omdat ik dit jaar mijn lievelingsoom verloren heb mijn broer is geopreed aan een hersen tumor.Mijn moeder 4 jaar geleden borstkanker gehad heeft.En nu met mijn vriend er dit weer even bijkwam ik wil ook duidelijk maken dat het er niet omgaat dat ik niet iedere dag naar hem toe wil dit wil ik wel en dat doe ik ook.Ik wil gewoon het even van mij afschrijven en ik vind dat ik soms best magh zegge dat ik moe ben en ik hou ook ook super veel rekening met hem.Dit doe ik al vanaf jullie toen is hij ongeveer begonnen met klachten.En natuurlijk is het voor hem heel zwaar ik zeur ook niet tegen hem maar wil het gewoon kwijt ik voel me ook rot voor hem.Dat het gewoon rot is dat hij zich zo voelt is zeker en ik zau het fijn vinden.Om van andren te horen hoe zei er mee om zauden gaan.
zondag 30 oktober 2011 om 14:39
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 oktober 2011 @ 14:13:
Sterkte
bedankt geleukig is het nog niet zo erstig gaan we vanuit
wat erg voor je dat je dit hebt moeten meemaken
ik ga iedere dag omdat ik dit wil ik wau daarmee alleen aangeven dat het soms lastig is met ov in het algeemeen .
Sterkte
bedankt geleukig is het nog niet zo erstig gaan we vanuit
wat erg voor je dat je dit hebt moeten meemaken
ik ga iedere dag omdat ik dit wil ik wau daarmee alleen aangeven dat het soms lastig is met ov in het algeemeen .
zondag 30 oktober 2011 om 14:40
Divafiary verwijst zelf naar een eerder topic, dus ik heb wel even geloept en het andere topic gelezen.
En ik snap heel goed dat je hier moe van wordt Divafiary, meid wat heb jij verschrikkelijk veel voor je kiezen gehad! En nu dit met je vriend, ik zou ook heel erg moe worden hoor.
Misschien kun je bij je vriend aangeven of hij het erg vind als je ook eens een dagje niet komt? Misschien kan dan iemand anders gaan, familie of een vriend bijvoorbeeld.
Ik wens je sterkte Divafiary, denk aan jezelf!
En ik snap heel goed dat je hier moe van wordt Divafiary, meid wat heb jij verschrikkelijk veel voor je kiezen gehad! En nu dit met je vriend, ik zou ook heel erg moe worden hoor.
Misschien kun je bij je vriend aangeven of hij het erg vind als je ook eens een dagje niet komt? Misschien kan dan iemand anders gaan, familie of een vriend bijvoorbeeld.
zondag 30 oktober 2011 om 14:43
quote:Jaschenca schreef op 30 oktober 2011 @ 14:40:
Divafiary verwijst zelf naar een eerder topic, dus ik heb wel even geloept en het andere topic gelezen.
bedankt geleukig komer er ook vrienden langs
en zijn familie zijn zus komt ook iedere dag
ik wil zelf ook iedere dag gaan voel me schuldig als ik een dag niet ga soms komen mensen mij hallen zoals gistren mijn ouders en vandaag kenissen dus dat is wel fijn.Ja ik denk nu ook aan mezelf heb de hele dag niks gedaan en ga strakjes naar hem toe bedankt voor de hug
bedankt geleukig komer er ook vrienden langs
en zijn familie zijn zus komt ook iedere dag
ik wil zelf ook iedere dag gaan voel me schuldig als ik een dag niet ga soms komen mensen mij hallen zoals gistren mijn ouders en vandaag kenissen dus dat is wel fijn.Ja ik denk nu ook aan mezelf heb de hele dag niks gedaan en ga strakjes naar hem toe bedankt voor de hug
zondag 30 oktober 2011 om 14:44
quote:esterre23 schreef op 30 oktober 2011 @ 14:41:
Wat een rotreactie's hier ook. Iedereen kan ook gewoon meedenken ipv commentaar te leveren.. Niemand staat in de schoenen van TO, dus.
en jij hebt een glazen bol?
ik heb zelf een zieke vriend,ga altijd zonder zeiken mee naar het ziekenhuis of de nefroloog.
Ik sta hem bij omdat hij het moeilijk heeft.
Wat een rotreactie's hier ook. Iedereen kan ook gewoon meedenken ipv commentaar te leveren.. Niemand staat in de schoenen van TO, dus.
ik heb zelf een zieke vriend,ga altijd zonder zeiken mee naar het ziekenhuis of de nefroloog.
zondag 30 oktober 2011 om 14:47
quote:boterblommetje schreef op 30 oktober 2011 @ 14:44:
[...]
Zo te lezen heeft TO eerder een lastige tijd gehad en nu dit waardoor het miss heftiger is.. iedereen ervaart dingen anders en maken meer of minder mee.
Zulke reactie's zijn totaal niet helpend en geven TO miss wel schuldgevoel oid
[...]
Zo te lezen heeft TO eerder een lastige tijd gehad en nu dit waardoor het miss heftiger is.. iedereen ervaart dingen anders en maken meer of minder mee.
Zulke reactie's zijn totaal niet helpend en geven TO miss wel schuldgevoel oid
zondag 30 oktober 2011 om 14:48
quote:boterblommetje schreef op 30 oktober 2011 @ 14:44:
[...]
Maar dat wil niet zeggen dat je niet mag aangeven dat het lastig is met openbaar vervoer en in combinatie met je dagelijkse verplichtingen toch?
Ik kan het me wel voorstellen, ook al ligt hij er nog geen weken. Toen mijn moeder 2 jaar terug in het ziekenhuis lag ging ik er ook elke dag na mn werk heen en was ik ook doodmoe, want werk, huishouden, boodschappen, wassen, strijken enz enz enz gaat gewoon door. Dat mag toch wel gezegd worden?
[...]
Maar dat wil niet zeggen dat je niet mag aangeven dat het lastig is met openbaar vervoer en in combinatie met je dagelijkse verplichtingen toch?
Ik kan het me wel voorstellen, ook al ligt hij er nog geen weken. Toen mijn moeder 2 jaar terug in het ziekenhuis lag ging ik er ook elke dag na mn werk heen en was ik ook doodmoe, want werk, huishouden, boodschappen, wassen, strijken enz enz enz gaat gewoon door. Dat mag toch wel gezegd worden?