vriend in ziekenhuis

30-10-2011 14:06 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo een tijdje tereug had ik geschreven dat ik in een emotneele achtbaan zat omdat er toen zo veel dingen speelden inmidels zat ik weer in wat rustiger vaarwater ook door bepaalde voeding te weren minder te eten.Maar afgelopen dinsdag zau mijn vriend een kijoperatie aan zijn lever krijgen hij zau dan woensdag naar huis mogen.Ze hebben een vernouwing gevonden dit opgelost met een soort buisje te plaatsen.Maar omdat ze wilden weten hoe het kwam hebben.Ze beslotten hem nog in het ziekenhuis te laten hij is ook 3 keer of zo niet goed geworden, heeft extra bloed gekregen hb waarde was te laag. Ik vind het heel moeilijk hier mee om te gaan en ik ga ook iedere dag naar het ziekenhuis wat vrij lastig is, gezien het feit dat ik geen rijbewijs heb en ik steeds mense moet vragen of de bus pakken.Ik ben zo moe van dit alles en ik vraag me af hoe andren er mee omgaan met dit soort dingen ?
quote:divafiary schreef op 31 oktober 2011 @ 19:38:

[...]

nope heb gewoon moeite met schrijven heb ik ook al vaker hier aangegeven je hoeft niet persee dyslectisch te zijn als je moeite met schrijven hebt

Daarom vraag ik het je ook hé en doe ik niet de aanname.

Of je het vaker vermeld hebt weet ik niet want ik heb je nooit eerder ergens gelezen.

Heb je op je werk geen problemen dan met je slechte schrijven?
nee geen problemen op het werk met schrijven
Fibromyalgie?????????
Je schrijft inderdaad heel erg slecht.

Heb je daar weleens hulp bij gehad of naar laten kijken?

Het is bijna onleesbaar.

Je maakt erge schrijffouten, ik zou daar beter op gaan letten. Nu lijkt het alsof je niet in orde bent en zo nemen mensen je niet zo serieus.

Vervelend dat je zo moe bent van alles. Heel begrijpelijk. Hoop dat het snel beter gaat.
hallo Divafiary. Heeft je vriend vandaag een mri gehad? Weet je al hoe dat is afgelopen?

Ik lees dat je erg moe bent, ik kan me best voorstellen dat de stress en onzekerheid zijn tol eisen. Heeft je vriend een (mobiele) telefoon tot zijn beschikking zodat jullie elkaar ook telefonisch kunnen steunen, bijvoorbeeld tijdens jouw (lunch)pauzes of voordat je naar je werk gaat?
Hoi we hebben vandaag de uitslag gehad.Het is geen leuk nieuws.Ze hebben kwaadaardig

weefsel gevonden,en moeten gaan operen .Behoorlijk schrikken

morgen nog maar eens duidelijk maken op het werk dat ik me echt niet aanstel!!
Wat een klotenieuws Divafiary! Gatver, hier schrik ik toch wel van hoor. Hopelijk is het goed te behandelen.

Sterkte en een knuffel
Pff, wat een naar nieuws zeg.

Ik zou misschien niet zozeer zeggen dat je je niet aanstelt, maar wel dat deze situatie wellicht om een iets soepeler beleid omtrent verlof vraagt.

Sterkte jullie beiden!
This is not kosher!
Bedankt ze kunnen het weghalen en het is maar een klein stukje

weefsel moeten nog een mri afwachten en dan word het in maastricht geopereed.
Ik mag vanaf morgen halve dagen werken.ze waren geschroken op het werk.
Er zijn mensen die het heel wat moeilijker hebben dan jou...

Houd dat maar in gedachten..

Doe ik ook altijd.
quote:lies-are-worse schreef op 03 november 2011 @ 11:52:

Doe ik ook altijd.Sjonge, wat een dooddoener, sorry hoor. Daar heb je wat aan..

TO, veel sterkte. Ik hoop dat alles goedkomt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Er zijn mensen die het moeilijker hebben, maar ook die het makkelijker hebben.

Wat hebben deze mensen met TO te maken?

Zij heeft het moeilijk, mag dat niet, omdat er altijd mensen zijn die het zwaarder hebben?

Gaat nergens over natuurlijk.
net weer tereug van het ziekehuis hij gaat waarschijnlijk maandag naar maastricht de mri gaat ze niet doen.Hij word daarna zo snel mogelijk. Geopereed. D artsen zijn heel postief

geleukig.

p.s sorry ik heb nu dubbel moeite met schrijven
Fijn dat de artsen positief zijn! Hoe voelt je vriend zich nu? Hebben jullie ook telefonisch contact of is dat moeilijk?
Wat moeilijk voor jullie. Sterkte, Diva

Hou je taai.
hoi

maandag gaat mijn vriend naar het ziekenhuis, en word dinsdag geopereed.Als het goed is kunnen ze het weefsel weg halen.En dan hoeft hij geen bestraling of niks dus dan moet hij daarna herstellen.Geleukig gaat hij dan herstellen bij zijn vader en onze konijnen gaan tijdelijk ergens anders verzord worden.Dus een hoop zorgen minder.

ja mijn vriend en ik bellen dagelijks

en ik ga ook iedere dag naar hem toe,gistren is hij zelfs even thuis geweest en vandaag mag hij ook vanmidag even weg en hij gaat dan , vanavond weer tereug maandag brengt zijn vader hem naar maasttricht.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

En dat er altijd mensen zijn die het erger hebben.... Wat een dooddoener!

Daar heeft TO toch niets aan, aan zulke info waar ze niets mee kan.

Zij wil graag haar ei kwijt en gehoor krijgen.
quote:lies-are-worse schreef op 03 november 2011 @ 11:52:

Doe ik ook altijd.Dan zou je je dus in principe nooit kut mogen voelen want er is ALTIJD wel weer een situatie die erger is.
Divafiary...mag ik vragen waar jij woont in Limboland?

Als je naar Randwijck moet dan is dat met de treinen de bus best te doen. Ik veroordeel je niet, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb het idee dat jij er echt helemaal doorheen zit en er niks aan hebt dat je nu halve dagen werkt, of je moet net zo'n waardeloze managers hebben als ik, dan zijn halve dagen heel wat.

Iig dikke knuf
Succes morgen TO ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Overigens vind ik het meer dan netjes dat je halve dagen kan werken. Ik heb na de diagnose van mijn man (leukemie) volgens mij een halve week vrij genomen, onbetaald, en daarna weer gewoon hele dagen gaan werken naast het dagelijkse ziekenhuis bezoek.

Hulde aan je werkgever dus.
Hoi Diva, spannende dag vandaag. Ik hoop dat alles goed verloopt. Sterkte voor jullie allebei.
nou ik zit nu te wachten op nieuws.

over mijn halve dagen die heb ik ook omdat ik me gewoon niet oke voel nu.Ik vind dat een werkgever ook sosaaile naar mij toe moet zijn.Vooral omdat ik vaak genoeg dingen extra doe voor ze .Nu heb ik maar twee weken halve dagen .Dat is niet genoeg

Nu probeerde mijn persoonlijke begleidster iets te regelen beginnen ze te zeuren over verlof dat ik dat niet meer heb.Nou wij krijgen maar vier weken dus als je drie weken zomervakantie pakt.Zij die zo op.Ik werk bij een sosaale werkvoorzining zou je toch verwachten.Dat ze wat soepelere zijn. Maar niet dus,Ik zit er inderdaad door heen maar met die halve dagen lukt alles veel beter.
Wil ik nog zegge dat ik me al lange tijd niet oke voel en toch ben blijven werken maar nu gaat het fultime even niet
Tja dan moet je kijken of je in de ziektewet kan. Nogmaals je hebt niet zo gek veel recht op zomaar verlof en ze zijn enorm aan het bezuinigen op sociale werkplaatsen dus ik snap wel dat ze afspraken met je wil maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven