Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Die gaat t nog moeilijk krijgen
quote:apppel schreef op 30 oktober 2011 @ 20:19:

Ik val ook gewoon binnen hoor ster!Daar is een forum toch voor
Dat meen je niet Molly!

Mag ik vragen waar die tante aan overleden is?

Heeft het te maken met haar overgewicht?
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 20:17:

Ik denk dat haar gezicht steeds mooier zal worden.Op de jeugdfoto's zag je dat het een knappe griet was/is.
quote:molly74 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:19:

Mag ik zeggen dat ik een nicht heb die naar mijn idee dikker is dan deze dame? En dat haar moeder, mijn tante dus, nóg veel dikker was (is overleden inmiddels).Ja... zo zijn er idd nog veel meer. Hopelijk halen ze inspiratie uit dit programma. Ik in elk geval wel, heb het hardlopen weer opgepakt terwijl ik een gezond gewicht heb. Kan ook niet snaaien tijdens dit programma, jullie wel?
Zo is dat tickel
Ik ben ondertussen ook druk met wordfeud
't Is geen doorzetter... Dat gaat nog lastig worden!
Ze weegt eigenlijk 86 kilo maar sleept de rest mee aan vet.

Radmilo zei 121, lijkt me veel want dan kom ik over de 200.
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:21:

[...]

Ja... zo zijn er idd nog veel meer. Hopelijk halen ze inspiratie uit dit programma. Ik in elk geval wel, heb het hardlopen weer opgepakt terwijl ik een gezond gewicht heb. Kan ook niet snaaien tijdens dit programma, jullie wel?Ik zit nog nokkie vol met Indisch stoofvlees
Haha ja vragen is wel zo aardig toch

Ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment 'zo ver heen' bent dat het gewoon niet meer lukt zonder zulke hulp.. Als je ziet hoe veel moeite ze al hebben met opstaan/bukken etc..
Nee, ik snaai niet, maar zit wel aan de wijn

[...]

Ja... zo zijn er idd nog veel meer. Hopelijk halen ze inspiratie uit dit programma. Ik in elk geval wel, heb het hardlopen weer opgepakt terwijl ik een gezond gewicht heb. Kan ook niet snaaien tijdens dit programma, jullie wel?Haha ja, ik heb ook gelijk spijt van die halve rol kaakjes die ik net op heb.

't Is geen doorzetter... Dat gaat nog lastig worden!Op Danny na, was bijna iedereen in het begin aan het opgeven.
Doorzetten zal wel moeten als ze haar doel wil halen. 198 kilo is echt veel! En inderdaad zo jammer om te zien hoe "lelijk" dik zijn een vrouw kan maken....

Voor mij is dit echt een motivatie om door te zetten, ben onlangs 35 kilo afgevallen!
quote:apppel schreef op 30 oktober 2011 @ 20:20:

Dat meen je niet Molly!

Mag ik vragen waar die tante aan overleden is?

Heeft het te maken met haar overgewicht?

Ik meen me te herinneren aan haar hart. Mankeerde (uiteraard) al heel veel. Zal ongetwijfeld (lees: zeker) te maken hebben gehad met haar overgewicht. Ze kon niet meer echt lopen, haar knieën zakten door e.d.

Wel gezond topic nu: Appel en Tomaten in de avatar, maar ook Lonka ter compensatie.
Hi mag ik ook meeschrijven
86 kilo zonder een procentje vet lijkt me ook nog te zwaar... Waar zit dat gewicht dan in? Vocht?
Goed zo Chande! voor jouw prestatie!
snaaien kan ik ook niet tijdens dit programma!
quote:chance schreef op 30 oktober 2011 @ 20:23:

Doorzetten zal wel moeten als ze haar doel wil halen. 198 kilo is echt veel! En inderdaad zo jammer om te zien hoe "lelijk" dik zijn een vrouw kan maken....

Voor mij is dit echt een motivatie om door te zetten, ben onlangs 35 kilo afgevallen!Wat goed zeg! Wil je nog veel meer afvallen, of ben je er bijna?
Zooooo Chance das veel! Hoe heb je dat gedaan?
Wat goed van je Chance!! Helemaal op eigen houtje?

Ja dat vond ik ook met die meid van twee weken geleden (?) Die zag er ook opeens zo mooi uit!
quote:molly74 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:23:

[...]

Wel gezond topic nu: Appel en Tomaten in de avatar, maar ook Lonka ter compensatie.

Ik hou wel van tomaten, maar ik ga zometeen ook aan de wijn en pringles hoor
quote:chance schreef op 30 oktober 2011 @ 20:23:

Voor mij is dit echt een motivatie om door te zetten, ben onlangs 35 kilo afgevallen!Wow! Wat goed van je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven