Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Een holletje voor de baby
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:17:

[...]

Jee, dat ik dáár nou niet aan gedacht heb.

Weer een excuus naar de haaien
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:15:

Oh zo Phoolan (mobiel dus kan niet quoten). Ja dat is ook wel zo. Forummen hier wel mensen die jij kent dan? Ik heb werkelijk geen idee.. Niemand weet ook van mij dat ik er op zit.Nee, ik ken niemand in real life,- denk ik
Ik vind dat prachtig, Als je je sleutelbeen goed ziet!
quote:okkervil schreef op 30 oktober 2011 @ 21:17:

Ik vind dit altijd zo'n vreemd moment. Ben je zoveel afgevallen, mma zie je er nog zo raar uit met al dat velDit is geen vel, ze is gewoon nog dik.
quote:Twinkle1001 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:16:

Ramilo is een echte man.

Natasja in badpak in 't zwembad. Huilend: "Ik voel me zo ongemakkelijk in badpak. Ik voel me zo dik, ik voel me zo bloot, ik schaam me zo. Ik bén ook wel dik, maar ik voel me zo naakt, het is zo zichtbaar, ik voel me nu echt zo dik, zo bloot etc. etc."

Ramila: "Ja, het is wat het is hè?"

Haha nu jij het zo typt klinkt het wel heel nuchter :-) maar hij heeft natuurlijk wel gelijk
quote:patries88 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:16:

[quote]Yraatje schreef op 30 oktober 2011 @ 21:12:

[...]

Mijn vriend ligt dagelijks naast me... maar ik hijg echt niet zo... Als je mij een stukje laat hardlopen dan wel...

Hardlopen durf ik niet zo heel goed, maar als ik dit programma zie dan denk ik dat ik me niet moet aanstellen...

Ik ben bang dat ik mijn knieën ga beschadigen en/of dat mijn hart het niet aan kan...[/quote]

Dat heb ik ook, terwijl ik niet eens echt overgewicht heb, maar wel van nature zwakke knieen. Maar dan denk ik van als zij het met zo zoveel overgewicht kunnen moet mij dat ook wel lukken Ik heb ook zwakke knieen en ben toen ik te zwaar was begonnen met hardlopen (lees over de 100 kilo) Het kan echt wel! Is belangrijk om het goed en rustig op te bouwen! Maare Yraatje; waar in het oosten woon je? Kom ik je wel een x ophalen!
Hmm ik vond deze aflevering wat minder.
Ze was ook wel eeeecht dik ja
quote:chance schreef op 30 oktober 2011 @ 21:19:

[...]

Ik heb ook zwakke knieen en ben toen ik te zwaar was begonnen met hardlopen (lees over de 100 kilo) Het kan echt wel! Is belangrijk om het goed en rustig op te bouwen! Maare Yraatje; waar in het oosten woon je? Kom ik je wel een x ophalen! Enschede...
Ze heeft zo'n prachtkoppie!

Maar die man van d'r inderdaad, niet bepaald motiverend...

Ik wil ook sporten met Ramiro!
zij is de slechtst presterende kandidaat tot nu toe volgens mij
Goh, aan die armen te zien is ze nog steeds te dik.
Ste, nauurlijk is ze nog dik
Die man uit de eerste aflevering is er ook. Heeft echt zo'n pretbekkie vind ik!
Ik ben haar moeder en zus overigens wel eens tegen gekomen bij de WW

Wel grappig...
Hoeveel is ze afgevallen?
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:18:

[...]

40/42 is toch de gemiddelde Ned. damesmaat?Klopt en ben er ook erg blij mee! Maar van boven heb ik nu 36/38. Naar verhouding dus van boven meer afgevallen.
Wow wat is ze mooi :-)

Hoe wel ze natuurlijk nog steeds verder af moet vallen vind ik der nu wel echt mooi :-)
Wil je nog meer afvallen dan Chance?
Ik heb het tussenstuk gemist, en zie nu het einde.... maar is ze wel op het goede gewicht geraakt? Haar armen zijn nog zo dik enzo. Haar gezicht is trouwens wel heel mooi, ze ziet er echt sexy uit!
Wendy: aaaaaaaaahhhhh
quote:chance schreef op 30 oktober 2011 @ 21:21:

[...]

Klopt en ben er ook erg blij mee! Maar van boven heb ik nu 36/38. Naar verhouding dus van boven meer afgevallen.hahahha bij mij is het net andersom Heb een brede rug. Helaas glijdt daar niet alles heel makkelijk af
quote:Yraatje schreef op 30 oktober 2011 @ 21:20:

[...]

Enschede...ik ook, in zuid
quote:chance schreef op 30 oktober 2011 @ 21:22:

[...]

ik ook, in zuidNoord...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven