Bi/lesbisch/hetero

30-10-2011 17:34 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic nou precies hoort, maar goed.

Ik vraag me af wanneer je nou per definitie lesbisch, biseksueel of gewoon hetero bent.

Ik heb wel eens gezoend met een meisje omdat ik me seksueel voelde aangetrokken tot haar. Ik vond het gewoon leuk om te doen, maar het is niet dat ik een relatie wil met een vrouw, tot nu toe. Ik val dan juist weer op mannen en voel me daar dan ook emotioneel tot aangetrokken. Een relatie met een vrouw zie ik niet zitten. Wel vind ik qua uiterlijk, vrouwen mooier, vooral qua lichaam.

Maar wat ben ik nu? Ik twijfel namelijk best wel. En wie herkent dit..
quote:xalliesuper schreef op 30 oktober 2011 @ 20:40:

Oei... een heetgebakerde macho man met bindingsangst en een voorliefde voor pistolen ....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:47:

[...]

Hij noemt mij altijd... poppedot ... en hij houdt van me...

quote:xalliesuper schreef op 30 oktober 2011 @ 20:49:

[...]

Pas maar op... een lesbienne met een piemel die een crush op je heeft... Dat kán niet goed gaan....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 19:52:

[...]

Dat klopt helemaal. Maar ik ben [emotioneel, gevoelsmatig en in mijn sexuele beleving/praktijk] lesbisch Ik kijk ook heel anders tegen vrouwen aan dan de doorsnee man dat doet.Je bent dus een lesbische vrouw in een mannen lichaam? Een kennis van me is dat ook.
Ik denk dat TO lesbisch is...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:12
Reden: Indirecte beschuldiging
% gewijzigd
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:46:

[...]

Je bent wel genderdisforie gediagnosticeerd? En zou je dan transgender willen zijn?

En nee, als ik al een dochter of een zoon zou hebben (shudder to think!) dan ga ik er niet met een samengestelde 'posse' achter een ander aan die mijn zoon of dochter iets aangedaan heeft.. Dan ben ik niet blij met de vreemdganger, (en dat is mild gezegd), maar ik neem geen recht in eigen hand.. Dat is primitief en eng.

Mijn reactie is allesbehalve seksistisch, als jij je meer vrouw voelt dan man, dan zijn een aantal van je postings vrij bijzonder te noemen... Over het algemeen zijn vrouwen meer van het bespreken van dingen, en mannen van de actie. Voor een transgender gedraag je je bijzonder mannelijk....

Diagnoses? wtf?..... Daar doe ik niet aan, ik hou niet van etiketteren. Iedereen is een individu... Ik hou niet van psychologen e.d.

Ik ben geen transgender, ik weet wat dat is, maar ben dat niet. Ik ben fysiek een man en zie er ook als zodanig uit. Ik heb weliswaar vrouwelijke gewoontes en ben IN BED en naar vrouwen toe heel erg vrouwelijk in mijn real life omgang, en gevoelsmatig heb ik ook meer met het vrouw zijn. Maar men should be men, and women shpould be women..... Einde cross dressing en zo. Is een paar keer in je leven leuk, zo'n feest, maar verder niks.... En dat laatste beetje testosteron heb ik nog wel hoor, maak je geen zorgen Maar zonder gekheid: je hebt Xen Y chromosomen hé... En bij mij is die balans een beetje zoek, tussen m'n oren
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 21:06:

[...]

Je bent dus een lesbische vrouw in een mannen lichaam? Een kennis van me is dat ook.Voila Maar we gaan dus niks verbouwen. Dit is wat de Almachtige Schepper mij gegeven heeft, dus.... (en ik voel de behoefte ook niet om wat te veranderen)
quote:pinacolada schreef op 30 oktober 2011 @ 21:33:

Ik denk dat TO lesbisch is...[...]Go lesbians!!!!
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:53:

[...]

Pas maar op... een lesbienne met een piemel die een crush op je heeft... Dat kán niet goed gaan.... Oeoeoeoeoe
quote:xalliesuper schreef op 30 oktober 2011 @ 20:49:

[...]

Jaaaaaa hé Poppedop Wanneer gaan we trouwen?
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 21:41:

[...]

Diagnoses? wtf?..... Daar doe ik niet aan, ik hou niet van etiketteren. Iedereen is een individu... Ik hou niet van psychologen e.d.

Ik ben geen transgender, ik weet wat dat is, maar ben dat niet. Ik ben fysiek een man en zie er ook als zodanig uit. Ik heb weliswaar vrouwelijke gewoontes en ben IN BED en naar vrouwen toe heel erg vrouwelijk in mijn real life omgang, en gevoelsmatig heb ik ook meer met het vrouw zijn. Maar men should be men, and women shpould be women..... Einde cross dressing en zo. Is een paar keer in je leven leuk, zo'n feest, maar verder niks.... En dat laatste beetje testosteron heb ik nog wel hoor, maak je geen zorgen Maar zonder gekheid: je hebt Xen Y chromosomen hé... En bij mij is die balans een beetje zoek, tussen m'n oren

Heb je enig idee wat een trans is? Volgens mij haal je nu twee termen door elkaar...

Transgender is iets anders dan een Travestiet he? De eerste trans die alleen maar aan cross-dressing doet, moet ik nog tegenkomen...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:14
Reden: Beschuldiging
% gewijzigd
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:47:

[...]

Heb je enig idee wat een trans is? Volgens mij haal je nu twee termen door elkaar...

Transgender is iets anders dan een Travestiet he? De eerste trans die alleen maar aan cross-dressing doet, moet ik nog tegenkomen...Ik weet wat een transgender is Iemand die als het andere geslacht door het leven gaat, en dat ook uiterlijk als zodanig manifesteert. Een travestiet is niet per se qua beleving iemand van het andere geslacht, het kan ook een hobby zijn or whatever. Een vriendin van me studeert momenteel af op dit onderwerp
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:15
Reden: Vraag over beschuldiging
% gewijzigd
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 21:42:

[...]

Voila Maar we gaan dus niks verbouwen. Dit is wat de Almachtige Schepper mij gegeven heeft, dus.... (en ik voel de behoefte ook niet om wat te veranderen)

Die kennis van mij doet dat ook niet, hij/zij was er aan begonnen, maar de hormonen kuren vielen hem te zwaar. Nu vind ik het wel moeilijk of ik het nu een hem of haar moet noemen. Zelf doet ie er namelijk heel geheimzinnig over. Sinds zijn coming out houdt hij veel afstand, vind ik jammer, zou er graag voor hem willen zijn.

Er zijn veel mensen die zich niet goed in hun lijf voelen, bij jou is dat waarschijnlijk nogal extreem, toch?
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 21:52:

[...]

Ik weet wat een transgender is Iemand die als het andere geslacht door het leven gaat, en dat ook uiterlijk als zodanig manifesteert. Een travestiet is niet per se qua beleving iemand van het andere geslacht, het kan ook een hobby zijn or whatever. Een vriendin van me studeert momenteel af op dit onderwerp Waarom smijt je dan zelf met de term genderdysforie, als je je er overduidelijk niet mee associeert? *klein tipje: transgender en genderdysforie is hetzelfde he?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:16
Reden: Beschuldiging
% gewijzigd
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:47:

[...]

Transgender is iets anders dan een Travestiet he? De eerste trans die alleen maar aan cross-dressing doet, moet ik nog tegenkomen...Hasse, dit is idd weer wat anders, volgens mij zijn er maar een stuk of 100 mensen in Nederland die deze vorm van gender-door-de-war hebben
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 21:54:

[...]

Die kennis van mij doet dat ook niet, hij/zij was er aan begonnen, maar de hormonen kuren vielen hem te zwaar. Nu vind ik het wel moeilijk of ik het nu een hem of haar moet noemen. Zelf doet ie er namelijk heel geheimzinnig over. Sinds zijn coming out houdt hij veel afstand, vind ik jammer, zou er graag voor hem willen zijn.

Er zijn veel mensen die zich niet goed in hun lijf voelen, bij jou is dat waarschijnlijk nogal extreem, toch?Ach, dat coming out probleem heb ik helemaal niet want ik ben toch echt een man die op vrouwen valt Ik heb gewoon een hele sterke identificatie met het vrouwelijke wezen, en doe ook wel gewoon een heel klein beetje stoer hoor, want dat hele lesbische ding is gewoon geil Maar zonder gekheid: het is idd wel mijn beleving... Vriendinnetjes zeggen ook altijd 'ik heb echt weer met een meisje sex gehad'
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:56:

[...]

Waarom smijt je dan zelf met de term genderdysforie, als je je er overduidelijk niet mee associeert? *klein tipje: transgender en genderdysforie is hetzelfde he?Nee, het is niet hetzelfde. Genderdysforie = het gevoel hebben van het andere geslacht te zijn. Het kan zich dus beperken tot een persoonlijke associatie. Transgender = datzelfde gevoel hebben EN ook als zodanig leven (met alle uiterlijkheden van dien).
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 21:57:

[...]

Hasse, dit is idd weer wat anders, volgens mij zijn er maar een stuk of 100 mensen in Nederland die deze vorm van gender-door-de-war hebbenWaarom zou het een 'door-de-war' zijn? Waarom noem je het niet gewoon iemand die heel erg uniek en individualistisch, diens eigen persoon is?
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 21:57:

[...]

Hasse, dit is idd weer wat anders, volgens mij zijn er maar een stuk of 100 mensen die deze vorm van gender-door-de-war hebbenDat valt wel mee, of ik zou vier van die honderd mensen moeten kennen??? Transgender wil niet zeggen dat je de genderveranderende operatie ondergaat he? Het gaat er dan om dat je je vrouw voelt in een mannenlichaam of man in een vrouwenlichaam. Van de vier transseksuelen die ik ken, hebben er twee het hele proces doorgemaakt, 1 heeft besloten om wel de hormoonkuur te doen en géén geslachtsverandering door te zetten en 1 die helemaal geen kuren/operaties heeft gedaan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:18
Reden: Vraag over beschuldiging
% gewijzigd
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 22:00:

[...]

Nee, het is niet hetzelfde. Genderdysforie = het gevoel hebben van het andere geslacht te zijn. Het kan zich dus beperken tot een persoonlijke associatie. Transgender = datzelfde gevoel hebben EN ook als zodanig leven (met alle uiterlijkheden van dien).Nee, niet waar, zoals ik in voorgaande post beschrijf, heeft het geen flikker te maken met wát je er mee doet, maar hóe je je voelt. Ik vind het verschrikkelijk jammer dat je mensen met een serieus probleem (vanwege allerlei vooroordelen van anderen) zó te kakken zet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven