Bi/lesbisch/hetero

30-10-2011 17:34 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic nou precies hoort, maar goed.

Ik vraag me af wanneer je nou per definitie lesbisch, biseksueel of gewoon hetero bent.

Ik heb wel eens gezoend met een meisje omdat ik me seksueel voelde aangetrokken tot haar. Ik vond het gewoon leuk om te doen, maar het is niet dat ik een relatie wil met een vrouw, tot nu toe. Ik val dan juist weer op mannen en voel me daar dan ook emotioneel tot aangetrokken. Een relatie met een vrouw zie ik niet zitten. Wel vind ik qua uiterlijk, vrouwen mooier, vooral qua lichaam.

Maar wat ben ik nu? Ik twijfel namelijk best wel. En wie herkent dit..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:27
Reden: Off topic/ bashen
% gewijzigd
Ik vind je wel erg beeldend vertellen sexy sexual. Niet alleen hier maar in meer topics..
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:28
% gewijzigd
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 22:31:

[...]

Making assumptions is the mother of all F... ups!. Waar en wanneer heb je mij dat OOIT horen zeggen??? Ik EIS een bronvermelding....Mwah, ik zou je eigen posts op verschillende topics nog eens doorlezen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:22:

[...]

Je hebt het nu over girlfags/faghags en guydykes? Right.. en dat heeft te maken met genderdysforie???? Zeg dan gewoon dat je eigenlijk lesbo wil zijn....Twee lesbo's in m'n bed! DAT is pas wat! Twee van die kittens die met elkaar spelen. Mmmmm, yeah..... En ze gaan heus niet naar me blazen als ik mee kom doen IK ben de baas, want ze zijn nog altijd in MIJN bed
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:29
Reden: Bashen
% gewijzigd
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 22:34:

[...]

Twee lesbo's in m'n bed! DAT is pas wat! Twee van die kittens die met elkaar spelen. Mmmmm, yeah..... En ze gaan heus niet naar me blazen als ik mee kom doen IK ben de baas, want ze zijn nog altijd in MIJN bed waar is de gaap-smilie als je hem nodig hebt...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:31:

Ik vind je wel erg beeldend vertellen sexy sexual. Niet alleen hier maar in meer topics..Het is een forum schat. Neem niet alles en iedereen zo überserieus en letterlijk.... Hou het gewoon lekker luchtig en neem het allemaal met een een pond zout.
Ik vind mannen die zo praten zeer disrespectvol
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:29
% gewijzigd
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:36:

[...]

waar is de gaap-smilie als je hem nodig hebt...Niemand dwingt je om te reageren of überhaupt maar te lezen....
Ik bepaal zelf wat ik ergens van vind, en ik ben je schat niet. Niet iedereen zit op zulke verhaaltjes te wachten.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:30
% gewijzigd
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:38:

Ik vind mannen die zo praten zeer disrespectvolPour qoi??
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:30
Reden: Off topic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:31
% gewijzigd
Pourquoi? Omdat je doet alsof je gods gift to women bent.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:33
% gewijzigd
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:42:

Pourquoi? Omdat je doet alsof je gods gift to women bent.A-men! En laten we hopen dat ik SexyS nóóit in het echte leven tegenkom... Zoveel lachen ga je dood aan
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:42:

Pourquoi? Omdat je doet alsof je gods gift to women bent.
Haha pinacolada!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:32
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:35
% gewijzigd
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:44:

[...]

A-men! En laten we hopen dat ik SexyS nóóit in het echte leven tegenkom... Zoveel lachen ga je dood aan Voila, blij te vernemen dat je doorhebt dat ik met een dikke vette knipoog actief ben op dit forum, en het gaat erom dat IK het in eerste instantie naar m'n zin heb ;)
Waar is TO eigenlijk? Ik wil wel eens weten hoe dat dan zit. Ze is zo tegenstrijdig op een aantal punten. Ik vind heel dit verhaal zo ongeloofwaardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven