Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mijn mailbox raakt overbelast van al die Valentijnskaarten en vanavond is mijn brievenbus thuis ook nog eens overvol. Pfoeh zeg, dat wordt lastig kiezen...
quote:Leaf schreef op 14 februari 2008 @ 13:53:

Mijn mailbox raakt overbelast van al die Valentijnskaarten en vanavond is mijn brievenbus thuis ook nog eens overvol. Pfoeh zeg, dat wordt lastig kiezen... Dream on honey!
Nog ééntje..om het af te leren:

En maar doen alsof je zo'n hekel aan valentijnsdag hebt hè... Xannetje....
Peas on earth!
Zoo eindelijk parfum , 6 bussen haarlak , blond kleurtje voor in mijn haar , 6 flessen badschuim (er zit hier zon op = op winkel 3 dingen voor de prijs van 1,5 ofzow) dacht ff flink inslaan...

Verder 1 kaartje in rode envelop maar is niet voor mij bestemd.. rot broertje ook
welk parfum gebruik je dan altijd dat het zo'n zoektocht was vleer?

Hier geen post. maar had ook nergens op gerekent dus dat scheelt dan weer! :D

dacht eerst van o dat wordt zo'n moeilijke dag. Maar het doet me gelukkig vrij weinig!

Straks lekker hardlopen. ookal ben ik doodop. ik moet van mezelf gaan..
Hier ook geen post... En ik ben gisteren voor niks naar de brievenbus gerend :( Want LJ komt rechtstreeks vanuit zijn werk naar mij...

Pfff echt een rotdag gehad op het werk, dus ga vanavond lekker genieten!

Straks ook nog de kalender (hunkemoller) aan LJ geven, hihi ben benieuwd!
Hier ook geen post, maar ook ik had niks verwacht. Ach, volgend jaar beter

Ik vind trouwens al dat gedoe rondom Valentijnsdag wel een klein beetje overdreven.

@HM: veel plezier vanavond!
Ik gebruik Chanel Coco Mademoiselle ... maar die is dus alleen bij Etos in ons dorp te krijgen. En dan nog kleine verpakking ook ..

Niet gewoon bij de DA enzoww..

Maar wist niet dat de Etos ze wel had , daar was ik nog niet geweest, vandaag dus wel en ben geslaagd.. Oke we leen 30ml maar goed tis nie anders.. Daar red ik t wel mee tot september hoop ik tot mijn verjaardag.. haha

heb mijn valentijn maar een valentijns sms terug gestuurd :

Wil jij mijn Valentijn zijn?

En dan meer dan alleen maar voor de schijn,

Ik wil dat je werkelijk van me houdt,

En je alleen maar met mij bezighoudt.

Ik hoop dat ik je hart kan veroveren,

Om je dan vervolgens te kunnen betoveren.

Niets zal meer hetzelfde zijn,

Jij bent mijn optimale liefdesmedicijn.

Nu moet ik onderhand toch echt stoppen,

Want ik moet de vloer nog soppen.

Voor Xan heb ik deze :

Ik haat Valentijn.

Neem je stomme bloemen en verdwijn.

Romantiek op commando,

En een traditioneel kado.

Is dan niemand meer orgineel?

Het is toch allemaal zo commercieel.

Niemand is nog inventief,

Nooit is er eigen initiatief.

Vergeet toch gewoon het hele gedoe,

Want waar gaat de liefde anders naartoe?
quote:Vleermuis28 schreef op 14 februari 2008 @ 19:24:

Ik haat Valentijn.

Neem je stomme bloemen en verdwijn.

Romantiek op commando,

En een traditioneel kado.

Is dan niemand meer orgineel?

Het is toch allemaal zo commercieel.

Niemand is nog inventief,

Nooit is er eigen initiatief.

Vergeet toch gewoon het hele gedoe,

Want waar gaat de liefde anders naartoe?

Mooi Vleer!

Kom ik vandaag thuis....kijk naar mijn voordeur, hangt er een hartjesballon aan. Ik doe de voordeur open, loop naar de woonkamer...barst het daar van de hartjesballonnen, hartjeskaarsjes, hartjessnoepjes.....loop naar boven: Badkamer en slaapkamer vol "Valentijnmeuk".

Echt, echt....van ellende heb ik er keihard om gelachen.... En raad eens wie daar verantwoordelijk voor is?

Prinses heeft af en toe last van enigszins 'oppositioneel' gedrag... als iemand al tijijijijijden roept ergens een hekel aan te hebben, krijg ik de neiging om echt Over The Top te gaan reageren...

Xan moet nog even vertellen over het Ultieme Afschuwelijke Valentijnskado vind ik

stropdasstropdasstropdas
Peas on earth!
Prinses.. je bent geweldig !!! Goed gedaan ben trots op je !!!

had er stiekum gewoon op gehoopt dat Prinsesje Xan eens flink ging terug pakken..

Echt gedaan dus ook !! toppiee

Ooh my god.. Xan heb een stropdas met allemaal hartjes en Be mine valentine or something ?
quote:Xander68 schreef op 13 februari 2008 @ 12:27:

[afbeelding]

Haha, deze heb ik ook gekregen!

Maar......ook een echte kaart van nieuwe date.....erg leuk !
Happy Valentine allemaal.....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 februari 2008 @ 19:37:

Prinses heeft af en toe last van enigszins 'oppositioneel' gedrag... als iemand al tijijijijijden roept ergens een hekel aan te hebben, krijg ik de neiging om echt Over The Top te gaan reageren...Super!
Miran : jij natuurlijk ook een happy valentine..

Leuk he die kaartjes van eigenlijk *dates* die je totaal niet kent.. Nieuwe RPman komt uit de hoofdstad.. maar is in Drenthe geboren.. Dat schept een band ;)

4Wheels: ja echt top van Prinses, jammer dat ze geen cameras heeft opgehangen zodat wij allen t koppie van Xan hadden kunnen zien ..
Ehmmm...ja, er hing ook een stropdas aan mijn slaapkamerdeur...knalrood met hartjes! Ergens onderaan die stropdas zit een knopje....ik indrukken...zegt die stomme stropdas : "Smak! (kusgeluid), I like you"

Kitscheriger kun je het niet hebben hoor!

En Miran: Geen happy Valentine hoor ......'k heb het helemaal gehad met die onzin.... Hoest met jou trouwens?....nog lekker aan de deet?

Truste allemaal
quote:Vleermuis28 schreef op 14 februari 2008 @ 22:50:

4Wheels: ja echt top van Prinses, jammer dat ze geen cameras heeft opgehangen zodat wij allen t koppie van Xan hadden kunnen zien ..Zou ze er ook geen foto's van hebben gemaakt?
Fantastische actie Prinses!!! Hihi!~

Toen ik gisteren heel serieus aan LJ zijn valentijdscadeau aanbood (niks meer dan dus de gratis kalender van de hunkemoller ), schrok hij zich rot en begon meteen te stamelen dat ie wel een cadeautje had willen kopen, iets heel leuks in gedachten had, maar geen tijd, enz enz enz. Toen had ik al bijna de slappe lach en hem maar snel uitgelegd dat ik valentijn niet belangrijk vindt en dat hij zijn cadeautje maar moest uitpakken, omdat het niet bepaald iets was waar ik geld of moeite in had gestoken . Gelukkig was hij toen wel enigszinds gerustgesteld. Vroeg wel, nog steeds een beetje geschrokken of er dan ook een kaartje in de bus lag, maar dat heb ik natuurlijk niet verklapt. Ben nu wel heel benieuwd wat voor super de leuk cadeautje hij blijkbaar in gedachten voor me heeft

Ben nu trouwens op mijn nieuwe werk, het wordt tijd dat ik hier persoonlijke begeleiding kan gaan geven, want met 1 jongere aansturen ben ik na 2 uur wel door al het leeswerk heen... Dus nu maar beetje internetten, roken, zorgen dat jongere naar school gaat en dan weer naar huis.

Vanmiddag naar dinnetje (die net uit ziekenhuis is), wrs lekker heel de middag samen in bed Friends dvd's kijken. En dan vanavond swingen op het feestje van de plaatselijke 3voor12! Morgen werken en dan morgenavond en heel de zondag....... slapen, luieren, slapen, luieren, slapen, luieren, und so weiter!!

Alvast een fijn weekend allemaal!
Hallo allemaal!

Hier ook geen Valentijnspost, behalve ene kaartje van een van de meiden uit mijn klas, omdat ze het zo zielig voor me vond! Lief he?

Verder alles goed, vanavond een date en ik ga straks ngo even naar de kapper!
Pop: veel plezier vanavond.. Ben erg benieuwd wat je van je RPdate vind..
Daar ben ik weer! Allemaal valentijnsberichtjes lees ik hier. Weinig kaartjes zo te lezen. Ik heb ook geen kaartje gekregen... Maarrrr heb wel het een en ander te melden.

Gisteren hele dag gewerkt en een single vriendinnetje kwam 's avonds langs. Zij bedacht dat het misschien slim was om de kroeg in te duiken. Volgens haar zijn er op Valentijnsdag veel singles in de kroegen omdat de stelletjes samen in bed liggen. In de ban van deze slimme gedachte zijn wij nog even een borrel gaan drinken. Et voilà Sunneke kwam een errug leuke man tegen en heeft zelfs gezoend! Telefoonnummers uitgewisseld en hij heeft al gesmst vandaag!
quote:pop1980 schreef op 15 februari 2008 @ 14:48:

Hallo allemaal!

Hier ook geen Valentijnspost, behalve ene kaartje van een van de meiden uit mijn klas, omdat ze het zo zielig voor me vond! Lief he?

Verder alles goed, vanavond een date en ik ga straks ngo even naar de kapper!Oh Pop, mocht je dit nog lezen voor je date: HEEL VEEL SUCCES !!!!!!!! Go for it, girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven