YEEEEEEHAAAAAAAHHH! Het Positieve Topic

25-10-2011 18:29 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er naast alle vervelende en ellendige dingen ook nog hele leuke, positieve dingen gebeuren hier dan een speciaal topic voor de vreugdedansjes, spontane huilbuien van geluk en Yes, Yes, Yes, The Smell Of Success®

Voor alles wat er vandaag GOED ging!

quote:Mrsje schreef op 25 oktober 2011 @ 20:58:Heel fijn voor m'n pijnlijke keel en zieke ik. Ook heel fijn om me weer even gelukkig te voelen :-)
Ik ga binnenkort deaud!

yess!!

Ja; da's hartstikke positief voor mij heur.
quote:rouke2 schreef op 26 oktober 2011 @ 04:30:

Ik ga binnenkort deaud!

yess!!

Ja; da's hartstikke positief voor mij heur.

Rouke2, ik snap je echt niet met dit soort reacties.

Ja, je hebt het zwaar, dat lees ik in elke reactie die je geeft. Maar waarom alles bekijken vanuit je ziekte of je situatie en daar dan zo'n positief topic mee aanvullen?

Ik heb al eerder gezegd: open eens een eigen topic over je problemen in plaats van een bommetje te droppen dat ieder moment af kan gaan: ik ga dood, ik kan niets lezen, oh heb ik dat gezegd: ach ja, ik weet niets meer, ben niets waard.

Ik kan zo weinig met dit soort losse opmerkingen, vertel dan gewoon wat er is. Je wilt denk ik de vraag: agossie, wat is er dan?

Maar daar nodig je niet echt toe uit.

Zo, hart gelucht. Qua positivisme: het wordt een dag vol uitdagingen. Ik heb mijn tanden vanochtend al geslepen, dus ik ben lekker op tijd!
*negeert R*

Meldenswaardig: Ik heb zo een gesprek en heb dat best goed voorbereid, vind ik. Kleding gisteren uitgezocht (moet zo nog aantrekken) en gewoon goed nagedacht over wat ik kan antwoorden op de vragen.

En zelf goed nagedacht wat ik ga vragen. Als mevrouw denkt dat zij het gesprek gaat leiden, dan kan het nog tegenvallen

Positief is dus dat ik redelijk ontspannen en vol vertrouwen het gesprek in kan gaan.
quote:lionlily schreef op 26 oktober 2011 @ 08:54:het wordt een dag vol uitdagingen. Ik heb mijn tanden vanochtend al geslepen, dus ik ben lekker op tijd!Tanden geslepen?? Yeah. Nou, bijt ze !
quote:Moonlight82 schreef op 26 oktober 2011 @ 10:32:Als mevrouw denkt dat zij het gesprek gaat leiden, dan kan het nog tegenvallen

Positief is dus dat ik redelijk ontspannen en vol vertrouwen het gesprek in kan gaan.Hey carrièretijger, is het allemaal naar wens gegaan en heb je d'r onder de tafel geluld?
De verwarming doet het nog steeds. D'r moet wel ff een nieuw expansievat op maar da's een klusje van niks.

En nu lekker wakker worden met kat op schoot en straks na de file richting werk voor een half dagje en dan is het hier weekend
Ik moet vandaag extra vroeg werken, maar dat betekent dat ik ook extra vroeg klaar ben!!
quote:manikshamanik schreef op 27 oktober 2011 @ 07:30:

De verwarming doet het nog steeds. D'r moet wel ff een nieuw expansievat op maar da's een klusje van niks.

En nu lekker wakker worden met kat op schoot en straks na de file richting werk voor een half dagje en dan is het hier weekend

Wauw, goed zeg!! Verwarming is

Veel plezier met je vrije middag en weekend dan alvast! Lekker hoor, op donderdag
Iemand nog leuke dingen meegemaakt vandaag?

Yaaaaaaaaaay ik heb eindelijk vakantie. En ga ook op vakantie voor het eerst in 5 jaar weer. :Imao:
quote:renate19 schreef op 28 oktober 2011 @ 20:46:

Yaaaaaaaaaay ik heb eindelijk vakantie. En ga ook op vakantie voor het eerst in 5 jaar weer. :Imao: Cool! Waar ga je heen?
En Manik? Doet de verwarming het nog steeds? :-)

Ik heb weekeind! Zodadelijk komt de kapster iets moois van mijn haar maken en vanavond houd ik een feestje! Heb er zin in!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Yeah, de verwarming doet 't nog Ga vandaag weer lekker klussen: de kozijnen 2e laag verf, hal afstucen, raamfolie-met-melige-bloemetjes op 't raam van mijn dochter plakken. En tussendoor nog een wasje draaien.

Poweeerrrrrrrrrr!
Nice, Manik! Goed bezig!

Ik heb vandaag een feestje en al lekkere dingen gemaakt! Die neem ik mee naar het feestje voor mijn (erg drukke en weinig financieel bedeelde) vriendin. Ik heb me uitgesloofd en heb er zin in. Zie er al op en top uit, dat ook nog eens!
Yeah, het is zaterdag!
Ik ga naar Hoeven in Brabant :Imao:
quote:lionlily schreef op 29 oktober 2011 @ 12:49:Ik heb me uitgesloofd en heb er zin in. Zie er al op en top uit, dat ook nog eens!

We willen een fotoooooo!!!

Veel plezier!
quote:Moonlight82 schreef op 29 oktober 2011 @ 13:27:

Yeah, het is zaterdag!

Zelden zo'n productieve zaterdag gehad! Was ook heerlijk weer, dus de deuren stonden lekker tegen mekaar open bij het verven en stucen. De kozijnen zijn nu beneden & boven klaar dus ik kan op pad voor shades, luxaflex of wat dan ook. Ik weet nog niet wat 't gaat worden maar da's een... luxeprobleem

En morgen nog zo'n klusdag en en dan ben ik weer lekker opgeschoten. Het heeft letterlijk maanden stilgestaan want ik had een hoop andere dingen aan mijn hoofd. Zo blij dat ik die hal gestuukt heb (bijna klaar), nu kan ik op zoek naar een mooie radiator. En dan een lekker fris wild fancy knallend kleurtje op de muren, yeah!
manikshamanik Goed bezuuuug!!

Heb pas gehoort dat ik per 1 dec ga verhuizen jippieeee!!!
quote:flowerpower91 schreef op 31 oktober 2011 @ 08:00:Heb pas gehoort dat ik per 1 dec ga verhuizen jippieeee!!! Waarheen?
Heerlijk dit topic.

Ik heb een super productief dagje vandaag.

YEEEEEHAAAAH
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Naar Doooorddttt (L)

Hoe dichter bij dordt hoe mooier het wordt haha :D
En ook vandaag weer veel buiten de deur geweest.

Het veranderd (helaas) niks aan de chaos in mijn hoofd, maar het geeft de kinderen wel meer ruimte!

Zo mooi om die lachende koppies te zien in de speeltuin!
quote:taleja schreef op 31 oktober 2011 @ 19:31:En ook vandaag weer veel buiten de deur geweest. Het veranderd (helaas) niks aan de chaos in mijn hoofd, maar het geeft de kinderen wel meer ruimte! Zo mooi om die lachende koppies te zien in de speeltuin! I know what you mean. Hou dit vol, blijf kijken naar de mooie en leuke kanten, hoe lastig dat soms ook is. De kloterige zooi komt vanzelf, hoef je niks voor te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven