Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:32:

Haha niet die van mij iig! Hij zei t net gewoon drie keer.. Wat een Engels. En er zat een fout in de ondertiteling: crisesCrises: da's meervoud.
Op naar Peter Rudolf

De Vries
Peter R. de Vries
Tot volgende week!
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:24:

Ze is bijna net zo lang als Wendy, en die is niet zo lang toch?1.72 m.
quote:Twinkle1001 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:29:

[...]

1.72 m.Oke, dat valt nog mee. Toch vind ik het nog steeds tegenvallen aan wat ze afgevallen is.
Ja dat vond ik ook. Wel een megaprestatie natuurlijk. Maar toch waren de andere resultaten waren wel spectaculairder om te zien.
Gisteren voor de 2e keer gekeken. Ik vind die personal trainer heel irritant. Ik zou zeggen, vul eens een rugzak van 100 kilo en draag die de hele dag mee. Inclusief 2 uur ermee sporten.

Want hij begrijpt het volgens mij gewoon niet, viel mij de andere keer dat ik gekeken heb ook al op.
Oh! Vergeten te kijken, nou ja, vanavond in de herkansing met UG.
quote:boerentrientje schreef op 31 oktober 2011 @ 10:13:

Oh! Vergeten te kijken, nou ja, vanavond in de herkansing met UG.Het wordt woensdagavond herhaald he...
De trainer deed voornamelijk cardio en dat geeft minder vetverlies dan krachttraining+cardio

Krachttraining zorgt er juist voor dat je meer spiermassa krijgt en dat verbrand dan ook de hele dag door

Ik ben ook begonnen in de sportschool,van mijn personal trainer moet ik eerst krachttraining doen en dan pas cardio.Ik ben in de eerste week 4 kilo afgevallen maar begin gaat altijd hard:-))

Ben wel van 5x per week teruggegaan naar 3 a 4x per week,ik was te fanantiek met de armkrachttraining en kreeg me een spierpijn in mijn bovenarmen en in de armholtes, kon 2 nachten niet slapen van de pijn,gelukkig helpt spiroflor wel goed,dus nu moet ik om de dag sporten en voeren we het over een tijdje weer op.Gezond eten gaat ook prima,ik loop vrolijk langs als het sinterklaassnoepgoed in de winkels :-))
Ik vraag me vooral af hoe mensen het zo ver hebben kunnen laten komen. Op een gegeven moment moet zo iemand zich toch zo log, ongezond en onaantrekkelijk voelen dat hij of zij wat gezonder gaat leven? Al is het maar omdat de wandeling naar de snackbar te veel moeite kost.

Waarom kon er eerst niets, en verlies iemand vervolgens z'n halve gewicht als er een TV-programma omheen wordt gemaakt?
quote:ondernemer schreef op 31 oktober 2011 @ 17:15:

Ik vraag me vooral af hoe mensen het zo ver hebben kunnen laten komen. Op een gegeven moment moet zo iemand zich toch zo log, ongezond en onaantrekkelijk voelen dat hij of zij wat gezonder gaat leven? Al is het maar omdat de wandeling naar de snackbar te veel moeite kost.

Waarom kon er eerst niets, en verlies iemand vervolgens z'n halve gewicht als er een TV-programma omheen wordt gemaakt?

Ik denk omdat je dan de zogenaamde stok achter de deur hebt...

Het klinkt misschien heel raar maar vaak zitten obese of morbide obese mensen in een vicieuze cirkel waar ze niet uit kunnen breken (Eten troost, maar dan weer een kutgevoel omdat je wéér teveel gegeten hebt..en dus weer dat kutgevoel wegeten)Blijkbaar helpt het tvprogramma hen om uit die cirkel te breken..
Even semi-off-topic. Volgens mij moet onze Radmilo een podcast maken ala Evy Gruyaert. Gegarandeerd filevorming in de parken. Heel vrouwelijk nederland in de hardloopschoenen. Die stem. 'You can do it girl'. Tuurlijk Radmilo, voor jou doe ik alles.

En dan weinig muziek en veel Radmilo, dank u.
quote:wiekje schreef op 31 oktober 2011 @ 19:47:

Even semi-off-topic. Volgens mij moet onze Radmilo een podcast maken ala Evy Gruyaert. Gegarandeerd filevorming in de parken. Heel vrouwelijk nederland in de hardloopschoenen. Die stem. 'You can do it girl'. Tuurlijk Radmilo, voor jou doe ik alles.

En dan weinig muziek en veel Radmilo, dank u. Oh ja
Ik vind Radmilo stom en dus niet aantrekkelijk.

Bwah...

@ondernemer: Helaas kan je je als dikkerd inderdaad zo voelen. Log, lomp, onaantrekkelijk. Een simpel dieet is heel moeilijk vol te houden. Je zit bijna bij alle deelnemers dat ze de eerste 3 maanden een terugval hebben. Omdat ze mee doen met Obese, staat er een team achter hun met artsen, coaches, psychologen, om ze aan te moedigen, te knuffelen en een schop onder de kont te geven. Als je op eigen houtje een dieet doet, en vaak ook nog een crashdieet, dan heb je die achtervang niet.
quote:pilous1 schreef op 31 oktober 2011 @ 20:35:

Ik vind Radmilo stom en dus niet aantrekkelijk.

Bwah...

@ondernemer: Helaas kan je je als dikkerd inderdaad zo voelen. Log, lomp, onaantrekkelijk. Een simpel dieet is heel moeilijk vol te houden. Je zit bijna bij alle deelnemers dat ze de eerste 3 maanden een terugval hebben. Omdat ze mee doen met Obese, staat er een team achter hun met artsen, coaches, psychologen, om ze aan te moedigen, te knuffelen en een schop onder de kont te geven. Als je op eigen houtje een dieet doet, en vaak ook nog een crashdieet, dan heb je die achtervang niet.Ik vind die kale personal trainer nog veel hotter!
Precies, die zou ik wel doen
Ik vind Radmilo ook niet echt aantrekkelijk, maar ik val sowieso niet op "Joego's".

Verder zou ik constant het gevoel hebben dat ik zou moeten sporten of afvallen denk ik.
Ik vind Radmilo echt superaantrekkelijk. En dan vooral de combi van 'foute man', accent en het zachte. Heerlijk!!!
quote:Nikkie79 schreef op 31 oktober 2011 @ 22:16:

Ik vind Radmilo ook niet echt aantrekkelijk, maar ik val sowieso niet op "Joego's".

Verder zou ik constant het gevoel hebben dat ik zou moeten sporten of afvallen denk ik.

Dat je dan boven zit en: Kom op Nikkie, You can do it girl...

*ril*
quote:pilous1 schreef op 31 oktober 2011 @ 22:26:

[...]

Dat je dan boven zit en: Kom op Nikkie, You can do it girl...

*ril*Haha, ja dat! Of dat ik ineens moet gaan opdrukken op straat ofzo
Hou vol! Niet opgeven!

ghehe
Radmilo stond net nog voor mijn neus.

Zijn collega's zijn veel knapper.

Hij was trouwens Lieke van Lexmond aan het straktrainen. Dat ging er nog duizend keer heftiger aan toe dan bij Obese. Mijn god wat een drillfabriek daar. Dat er nog geen doden zijn gevallen...
Dat ze steeds dikker worden komt door de crashdieten.

Het merendeel wat steeds de nieuwste afvalrage volgen komt daarna 2x zo hard weer aan,tel daar dus steeds elk nieuw dieet bij op en van al dat gejojo wordt je steeds dikker.Valkuil is gewoon dat men daar niet bij sport terwijl dat het belangrijkste is om de vetverbranding op gang te krijgen en te houden.

Lieke en vele BNérs meer willen 10 kilo kwijt in 10 dagen dus ja dan moet er ook wel gedrilt worden:-))

En als je 1 kilo te zwaar bent vliegen de kilo's er niet zo snel af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven