Mode & Beauty alle pijlers

Pandora armband

01-11-2011 17:34 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi !

Ik ben dol op de armbanden en bedelarmbanden van pandora..

Wie heeft er een en wil een foto plaatsen (liefst een "aan" foto)

Ik word helemaal hebberig van de site en wil er donderdagavond een halen
Ik heb er een maar kan geen foto plaatsen sorry
Op Marktplaats staan er veel!
Ik heb een trollbeads armband omdat álle soorten bedels daarop passen. Dat is makkelijker (vanwege cadeautjes enzo).
Ik zal vrijdag een foto maken, als ik er een scoor

Wil het liefst in de winkel kopen...hoeveel was je er aan kwijt?
Ze zijn duurder geworden
Ik heb alles gekregen. De armband zelf is geloof ik rond de ¤40, het slotje met de parel ¤50. De bedels variëren tussen ¤20 a ¤65 afhankelijk van gewicht en bewerking.

Ik heb hem nu 2.5 jaar.
heb er net zaterdag 1 gekocht voor mijn dochter, armband 64 euro, 1e bedel 68 euro geloof ik. Ben een beetje bang dat ze hem nu verliest omdat je hem 2 maten groter moet kopen, hij wordt kleiner naarmate er meer bedels aan komen.
quote:ambra schreef op 01 november 2011 @ 18:04:

heb er net zaterdag 1 gekocht voor mijn dochter, armband 64 euro, 1e bedel 68 euro geloof ik. Ben een beetje bang dat ze hem nu verliest omdat je hem 2 maten groter moet kopen, hij wordt kleiner naarmate er meer bedels aan komen.Hij kan toch niet over haar hand heen? Anders denk ik dat hij te groot is.
Hij was bij mij idd ook groot, maar niet zo dat ik hem kon verliezen. Nu die bijna vol is zit'ie goed,
Ik heb nog een "ouderwetse " bedelarmband. Vind ik toch mooier
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou 'm niet te groot kopen, hij komt idd iets strakker te zitten door bedels. Echter, door de zware bedels rekt de armband uit. Ik heb net een tweede gekocht van dezelfde maat en die is beduidend kleiner. Rekt dus uit!
Er is een heel forum van Pandora fans. Moet je even googlen.

Daar staan ook een heleboel foto's.
Ik heb er ook eentje, maar ligt helaas te verstoffen in mijn juwelenkistje. Op de een of andere manier heb ik steeds iets anders waar ik mijn geld aan wil spenderen, terwijl ik zo'n armband eigenlijk wel af wil hebben voor mijn professionele look (zie mijn topic 'kleding naar werk...').

Het nadeel is dat 'ie zo zwaar wordt, ik heb er nu zo'n 6 of 8 bedels aanhangen en dat is al best een gewicht. Misschien ook wel de reden dat er nog geen meer bedels aanhangen.

Wat ik al heb zoal (wat ik me kan herinneren zo...) is een kat, spookje, een krokodil en een bedeltje met een steentje erin. De beads vind ik niet zo mooi.
Ik weet niet of hij te groot is voor mijn dochters arm, ze krijgt hem de avond voordat ik ga trouwen..als geschenk omdat zij en haar broer een beetje meetrouwen zeg maar. En dat duurt nog een paar weken. We mogen hem ruilen als hij echt te groot blijkt te zijn..Dan moeten we de trouwdag maar heel goed op haar en de armband passen, dat ze hem niet voortijdig kwijt is..

Jammer dat ze zo zwaar worden, als ik het zo lees van BarbaraAnn is dat best een nadeel, nooit aan gedacht! Nou ja het is een sterke meid
quote:ambra schreef op 01 november 2011 @ 19:46:

Ik weet niet of hij te groot is voor mijn dochters arm, ze krijgt hem de avond voordat ik ga trouwen..als geschenk omdat zij en haar broer een beetje meetrouwen zeg maar. En dat duurt nog een paar weken. We mogen hem ruilen als hij echt te groot blijkt te zijn..Dan moeten we de trouwdag maar heel goed op haar en de armband passen, dat ze hem niet voortijdig kwijt is..

Jammer dat ze zo zwaar worden, als ik het zo lees van BarbaraAnn is dat best een nadeel, nooit aan gedacht! Nou ja het is een sterke meid Lief!!!
quote:ambra schreef op 01 november 2011 @ 19:46:

Jammer dat ze zo zwaar worden, als ik het zo lees van BarbaraAnn is dat best een nadeel, nooit aan gedacht! Nou ja het is een sterke meid

Wat ontroerend Dat is het mooie aan de bedelarmbanden, dat je je eigen verhaal ermee can creeren...

Ik heb een hele mooie gladde zilveren armband gezien (met een soort "boog" erin, hij is een beetje "krom" en juist daar door zo bijzonder), maar ik denk toch voor een bedelarmband te gaan.. Ik ga me eens meer verdiepen in de prijzen, want begrijp dat de hangertjes/bedeltjes bijna even duur zijn als de armband zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven