Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Hoi Noerie!

Dat heb ik ook hoor. Dat ik mij bewust van mezelf ben. En weet wat ik wil. En ik ga ook zeker mezelf blijven! Of hij het is daar is het nu te vroeg voor om dat te zeggen. De onzekerheid ligt vooral in het feit dat ik hem zo weinig heb gezien. Voor mij hangt het echt van morgen af. Of we hebben een superavond, of misschien klint het wel niet meer. Het kan nog alle kanten op.

Leuk om te horen dat het zo goed voelt bij jou! Hoe lang ken je hem al? En hoe heb je hem leren kennen? Ik wil alles weten hahaha

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden! Hopelijk met leuk nieuws haha
Mega spannend inderdaad zeg! Hoop echt dat het een leuke avond wordt voor je. De spanning vooraf is al leuk eigenlijk. Ook om gek van te worden waarschijnlijk, Maar ook leuk toch? Maar hebben jullie al echt een plek en tijd afgesproken?

Mijn verhaal is wel een redelijk apart verhaal. Ik ken hem namelijk al zo;n 13 jaar, waarvan hij een jaartje of 8 een van mijn beste vrienden was. Toen mijn relatie ene tidj geleden uitging heb ik echt veel aan hem gehad. een paar jaar later is zijn vriendin overleden. En hij bleef achter met zijn kind. Vriendschap werd nog hechter en ineens gebeurd daar (na een heel tijd pas hoor) wat.

Ik was compleet overstuur. Waarom gebeurt dit, wat is dit, dit kan niet.

Maar het bleek niet te houden en ik ben tot over mijn oren verliefd geworden op iemand die ik al zo lang kende. Bizar! En tioch leer je iemand vele intenser kennen. De gesprekken gaan dieper en je bent nog meer in elkaar geitneresseerd. Wij hebben in het begin dus heel lang gepraat over hoe je bent geworden wie je geworden bent, wat je angsten en mechanisems zijn. Heel fijn, want dat betekent dat je ook eens bokkesprongen kunt maken zonder er meteen op af gerekend te worden en ik kan acties en reacties wel goed verklaren. Ook naar hem toe.

Het is fantastisch. Nu ruim een half jaar.
Dolce vita, heel erg veel plezier vanavond. En geniet van de voorspanning inderdaad! Hij is vast ook wel wat nerveus. Voor hem was het net zo lang geleden als voor jou ;)
Noerie, wat een bijzonder verhaal zeg! Ook met een triest verleden. Maar ik vind het wel extra bijzonder dat jullie bij elkaar zijn nu. En met zo een intense band moet het helemaal goed komen. Ik heb dat trouwens andersom. Toen ik 15 was had ik een vriend, maar als relatie paste we niet zo goed bij elkaar, en nu 13 jaar later zijn we nog steeds beste vrienden.(ik ben 28 niet 26 zoals mijn nick doet denken)

Hij komt trouwens rond een uur of 8 naar mij toe. En dan gaan we wat drinken. Misschien naar de bios, en nog stappen ergens. Even kijken hoe de avond loopt

Dank je Sleepybeauty! We zien elkaar alleen niet vanavond maar morgen. Van mij had vanavond ook gemogen haha, maar hij moet morgen werken, en dan zou hij vanavond weer zo vroeg weg moeten. (zijn woorden)

Ik heb wel een killer outfit aangeschaft, dus daar kan het niet aan liggen haha
Hoi, moet toch aan m denken en moet voor mezelf op een rijtje zetten wat t nou was. Kan best zijn dat t verliefdheid was, maar misschien had ik t op dat moment opzij gezet. Ach ik hoop echt weer iemand anders tegen te komen. Ik voel me nu een beetje verward.
Way to go! Killeroutfit is altijd goed! Goede tidj ook om af te spreken. Als het tegenval tkunt je het bij ene drnakje houden en anders 'all night long' lekker los! Succes en vooral lekekr veel plezier! We horen het zaterdag, zondag of maandag wel! :-)
Ja precies zoiets heb ik ook. Ik hoop op de hele nacht lekker los natuurlijk haha. Ik laat het zo snel mogelijk weten. Jullie ook allemaal een heel fijn, en vooral vol met fladderende vlinders, weekend!

Tine ik kan me voorstellen dat het verwarrend is.
Hier nog een verliefde... De vlinders gieren zo hard door m'n lijf dat ik af en toe niet weet waar ik het zoeken moet. Ik denk de hele dag aan hem, vlieg een meter de lucht in als ik een smsje binnen krijg van schrik en heb de hele dag gedachten waarin ik me voorstel hoe hij kust, waarin ik me elk detail probeer te herinneren van hoe hij deed en wat hij zei en walgelijk zoetsappig fantaseer over toekomsttaferelen...

En voor het eerst, voor het allerallereerst, loop ik niet weg. Nergens heen ga ik, doodeng is het, maar ik probeer voor nu maar gewoon te vertrouwen te hebben in de situatie zoals hij is. Hij zegt genoeg dingen waaruit ik kan opmaken dat hij minimaal erg geinteresseerd is.

Ik moet soms zo om mezelf lachen, zo zoetsappig en rozegekleurd ben ik normaal helemaal niet. Toen mijn hoofd nog helder was, als in: voordat ik deze man kende, irriteerde ik me dood aan types zoals ik nu...

Dit weekend komt hij bij me en ik kan niet meer wachten. Ik tel de uren af!

Leuk om al die verhalen van die verliefde mensen te lezen! Ik hoop voor iedereen dat het gaat zoals je wilt!
Dolce vita, fijne morgenavond dan *grins*

Miss Cupcake, geweldig toch, dat je er nu helemaal van kunt genieten. Ik kan het me nog goed herinneren, hahahaha die fantasieën, dagdromen. Ach, k doe het nog al weet ik hoe het is als hij me kust.

Hij is onderweg hierheen, en tjaaaaa daar gaan die vlinders weer tekeer. Ongeloofelijk. Normaal waren die rond deze tijd ook wel weg, dan had ik iets gevonden waar ik de vinger niet op kon leggen. Niets van dat tot nu toe. Dus ik geniet nog heerlijk verder, dit weekend helemaal!
hahaha, ligt het aan het voorjaar of ziet de halve wereld de vlinders weer vliegen..;)

Hier idem dito, vorig maand een leuke jongen ontmoet, nog een aantal keren gezien met veel vrienden erbij(carnaval..) nu als hyvesvriendje toegevoegd(het begin is er..) maar ik ben veel te onrustig en ongeduldig. Weet dat hij me wel leuk vond, maar hij kent me niet goed genoeg(vind hij...:( )

Het liefste zou ik hem de hele dag krabbeltjes sturen(maar dan lijkt ik net zo'n stalker) dus afgelopen dinsdag een berichtje gestuurd met een vraag over een gemaake test. Maar tot op heden nog geen reactie...(hij computert heel weinig, lees: 1 x per week...)

Het probleem bij mij is dus duidelijk het maken van contact.... iemand een leuke tip of fijn advies toevallig?

@sleepbeauty,geniet er lekker van!

@tine, de lente duurt nog lang...
Hallo meiden!

Nou het is dus helemaal op niks uitgelopen. Hij heeft mij gewoon laten zitten. Echt heel vaag. Zaterdagmiddag hadden we elkaar nog gesproken. Gewoon leuk en gezellig. Hij zegt ik bel als ik vertrek. Zal rond een uur of 8 zijn. En vervolgens heb ik niks meer gehoord. Geen belletje, geen sms, niks! Ik heb zelf nog 2 keer gebeld, maar er werd niet opgenomen. Toen heb ik zijn nummer gewist, en ben toen met de meiden de kroeg ingedoken haha.

Tja heel vaag allemaal. Maar ja het was nog niks. Dus ben er ook niet verdrietig van. Wel een beetje in mijn trots gekrenkt. Heb zoiets nog nooit meegemaakt. Gelukkig kan ik mij er wel goed overheen zetten. En heb in de kroeg zeker nog een gezellige avond gehad. Dus het leven gaat weer verder. Zo snel als de vlinders kwamen, zo snel zijn ze ook weer gevlogen haha. Want van dit soort dingen ben ik niet gediend.

Ik hoop dat het voor de rest van jullie wel goed afloopt. Ik vond het verder wel heel gezellig om zo met jullie te kletsen! Groetjes van mij xx
Joh wat naar voor je! Ik begrijp heel goed dat je je in je trots gekrenkt voelt! Wel knap dat je je er overheen hebt kunnen zetten. Als ik jou was zou ik wel graag een verklaring van hem willen horen. Zelfs als er iets gebeurd was, was het een kleine moeite om te smsen natuurlijk. Maar misschien doet ie dat nog.

Hier zijn de vlinders alleen maar groter, sterker en heviger. Hij heeft me vanochtend verteld wat ie voor me voelt. En dat is wederzijds (duh)... Het is maar zien hoe het verder gaat, maar het voelt goed! En eng ook wel. Mijn bindingsangst speelt weer op, doordat hij ineens wel heel dichtbij komt met zijn bekentenissen, maar ik wil het dit keer niet laten verpesten door zoiets stoms.
Heel eerlijk ben ik daar toch te trots voor. Om een verklaring te halen. Daarom heb ik meteen zijn nummer gewist. Anders had ik misschien een vals smsje gestuurd, en ik wil de eer aan mezelf houden. Ik heb trouwens niet de illusie dat ik nog iets van hem hoor. Hoeft ook niet meer. Het is klaar zo.

Leuk om te horen dat het bij jou wel goed gaat.

Ja eng is dat he als iemand dichtbij komt. Herkenbaar hoor. Maar zo te horen gaat het wel goed komen met jullie. Geniet ervan hoor.
Nou petje af zeg, ik wou dat ik er zo goed mee om kon gaan. Hier kunnen mensen een voorbeeld aan nemen. Wel rot voor je en raar van die man dat ie zo deed!

Ik voelde me namelijk zo rot na z'n smsje dat ie een vriendin heeft en dat terwijl hij zo lief en eerlijk is. Maar juist omdat ik me zo aan m'n verliefdheid heb overgegeven en een beetje hoop kreeg ooit een leuke vriend te hebben (die ik nooit heb gehad) kwam dit echt als een domper. Ik hoop later ooit iemand anders tegen te komen waarmee t wel wederzijds is. Maar die hoop is gevlogen en wat ik t meest mis is t verheugen op t bezoek aan t café, de hoop, de onbezorgde vrolijkheid en de vlinders! Ik dagdroom nog steeds, maar weet dat deze dromen nooit uitkomen! Ik hoop echt dat t gauw slijt!
Lieve Tine,

Je moet gewoon het beeld van wat het had kunnen worden loslaten. Je bent niet verliefd op hem, maar op wat het had kunnen zijn. Je kent hem gewoon nog niet goed genoeg. Zo is het bij mij ook. Je klinkt als een hele lieve, en leuke meid, en er komt zeker nog een ander op je pad.
Hier ook eerste kriebels.... zaterdagavond heel gezellig staan kletsen met een jongen en die heeft aan het einde van de avond mijn telefoonnummer gevraagd. Hij zei dat hij me leuk vond en dat hij graag een keertje met mij wilde gaan eten..... heb gezegd dat dat mij ook leuk leek. Nu maar afwachten wanneer hij gaat bellen

Vind het ook wel een beetje spannend en eng omdat dit misschien mijn eerste afspraakje wordt na een lange relatie, maar ach wie niet waagt wie niet wint.

Zou het dan toch aan de eerste zonnestralen gelegen hebben ?????
Jeetje Dolce Vita, Wat een hond!!! Echt ronduit onaardig.

Nouja, het is wel meteen duidelijk dat je hier dus klaar mee bent en geen moeite meer voor hoeft te doen. Wel irritant hoor. Het is toch weer een teleurstelling.

En je hebt ook helemaal gelijk. Niks meer laten horen. Laat maar zien en merken dat je ver boven dat soort sukkels staat!

VOLGENDE!!!
Hey Noerie,

Ja het is echt een hond! Vooral op de manier hoe. Zeg dan gewoon ik heb me bedacht. Want echt niks wees erop dat het zo zou eindigen. Maar gelukkig kan ik mij altijd vrij snel over teleurstellingen heenzetten. Ik ben het alweer bijna vergeten. Vanavond ga ik wat doen met een ex van mij. Hij vond het zo sneu voor me haha. Ook gezellig. Gewoon gezellig hoor. Het is geen date.

Jola, spannend hoor! Ik hoop dat hij snel belt.

Jullie moeten het topic maar over nemen haha. Bij jullie zijn er gelukkig nog wel volop vlinders. Ik vond het schrijven hier ook wel leuk, dat is weer jammer. Hopelijk heb ik snel weer vlinders dan kom ik weer schrijven haha
Nou Dolce Vita, dat heb ik inderdaad ook een beetje in m'n hoofd gehad. Omdat die gevoelens er niet waren toen ik in dat café was. Maar toch denk ik vaak aan die lach van m. Is ook niet genoeg. Verder ben ik blij dat t goed is afgelopen en hij zo aardig tegen me doet. Tis inderdaad te hopen dat er ooit iemand op m'n pad komt. Wel lieve reactie van je!
Hee Dolce vita heel vervelend dat het bij jou zo gelopen is, maar misschien moet je hier gewoon blijven schrijven... werken de kriebels van anderen misschien op jou door en kom je snel wel een leuke jongen tegen.

En Tine, tuurlijk komt er iemand op je pad. Ik heb ook lang gedacht nooit meer kriebels te krijgen maar ze zijn er toch weer.... net op het moment dat ik me bedacht heerlijk te gaan genieten van het vrijgezel zijn.

Miss Cupcake en Joukje??? Hoe gaat het bij jullie met de kriebels??

Ik heb voor zaterdag een afspraakje en we gaan uit eten.... vind het super spannend en doodeng. Een vriendin van me leeft helemaal met me mee, is net zo zenuwachtig. Kan eigenlijk niet wachten tot zaterdag maar gelukkig heb ik elke avond van de week wel iets gepland dus afleiding genoeg....
quote:Jola schreef op 19 februari 2008 @ 09:53: Miss Cupcake en Joukje??? Hoe gaat het bij jullie met de kriebels??.

Nou met de kriebels gaat het bijzonder goed Hij was nog geen uur bij me weg of ik had al een smsje dat ie me al miste... We hebben gisteravond afgesproken elkaar komend weekend nog even te zien. Daarna kunnen we elkaar een tijdje niet zien door afstand en verplichtingen. Ik vind het nu, na twee dagen, al niet meer leuk dat ie niet in de buurt is.

De kriebels zijn wel vermoeiend hoor. Ik eet nauwelijks meer, slaap slecht, mijn gedachten zijn totaal in beslag genomen. Als ik een film kijk, zie ik de beelden, maar kan ik het verhaal nauwelijks volgen, elk liefdesliedje is voor mij geschreven en ik tel de dagen af waarop ik weer bij hem ben... Ik voel me een puber!

Maar jij hebt dus een date zaterdag! Ik ken het gevoel, te spannend voor woorden he? Ik had echt het gevoel dat ik eindexamen moest doen of afrijden hihi. Het is zo moeilijk om het maar gewoon op je af te laten komen. Eigenlijk is dat wel meteen het beste advies, maar het was voor mij ook totaal niet haalbaar. Laat je in elk geval niet teveel zenuwachtig maken door je vriendin. Het is super dat ze meeleeft, maar ik geloof dat het er bij mij niet beter van zou worden. Hoe goed bedoeld het ook is natuurlijk!
Ik voel me ook net een puber. Heb dus nu ook zijn telefoonnummer en het liefst zou ik hem een smsje sturen maar ik heb geen idee of hij dat leuk vindt... wacht wel 2 dagen (denk ik) en dan stuur ik 'm gewoon een berichtje dat ik zin heb in zaterdagavond....

Mijn vriendin leeft gewoon ontzettend met mij mee. Ze heeft zelf ook weer sinds half jaar een vriend en ze gunt mij dat geluk ook na een rotperiode. Ze is ook nog maar de enige die het weet van mijn afspraakje.... Ben benieuwd hoe mijn zus en zwager gaan reageren omdat het iemand is die zij ook kennen (vriend uit hun vriendengroep)...

Fijn voor jou dat hij ook laat weten dat hij kriebels heeft (hij mist je na een uurtje al), maar jammer dat jullie elkaar na komend weekend even minder zien. Lijkt mij heel moeilijk als de vlinders rondvliegen....
Moeilijk he, dat smsen, daar ben ik heel neurotisch in. Ik kan echt een half uur doen om een bericht te maken waarin ik niet neurotisch/afhankelijk/verliefd/puberaal/truttig/hysterisch overkomen wil en dat nooit te versturen omdat ik niet durf En daarmee zijn gelijk alle bovenstaande typeringen van toepassing

Elkaar even niet zien wordt heel lastig inderdaad. Helemaal omdat de vlinders alle kanten opvliegen en de enige manier om iets rustiger te worden binnen een straal van een meter bij hem te zijn. Alhoewel toen we elkaar vertelden wat we voelden, mijn hart nog nooit zo hard gebonkt heeft. Ik dacht: nog even en hij hoort het. Maar ik zag zijn borst ook wel heel snel op en neer gaan, dus uiteindelijk zaten we beide half giechelend en hyperventilerend naast elkaar

Fijn dat je vriendin het je zo gunt. Het is heel lief dat ze je steunt. Nog heel even en dan hebben jullie misschien beide wel een lief vriendje! Ken je je date ook via de vriendengroep van je zus? Ze vinden het vast heel leuk voor je, het lijkt me dat ze je zo'n goed gevoel wel gunnen!
Op het feestje van mijn zwager afgelopen weekend. Had 'm wel eens eerder gezien (vorig jaar) en was het ook heel gezellig maar toen had ik een andere relatie dus niets mee gedaan....

Ga mijn zus en zwager niets vertellen over het afspraakje, dadelijk valt het tegen.... en ze zitten wel in dezelfde vriendengroep maar wat ik begreep hebben ze niet ontzettend veel contact met hem (2 groepen samengevoegd zeg maar)....

Oh bah, eigenlijk is duren mij de dagen nu al te lang.... was het maar vast zaterdag. Ben normaal ook altijd heel nuchter enzo, maar nu herken ik je wel in het neurotische/verliefde/puberale/truttige...
Hi dames,

lees net het topic en jullie (bijna allemaal) positieve verhalen. Rottig voor Dolce Vita dat het zo is gelopen, maar goed dat je er zo in staat, zo iemand verdient je gewoon niet!

ik ben niet echt verliefd,maar wel beetje kriebels...iemand die ik alleen maar van gezicht ken (sportschool)...heb hem nu aantal keer gezien, dacht eerst dat ik het me verbeeldde,maar we hebben echt oogcontact,ook als ik langs hem loop enzo..maar goed,misschien kijkt hij elk meisje dat voorbij loopt wel zo aan, je weet het niet. Echt aantrekkelijk voel ik mezelf ook niet,in sportoutfit,bezweet,haha! En in sauna al helemaal niet(in bikini). Laatst zaten we dus samen in de sauna, werd er helemaal nerveus van,wist niks te zeggen,normaal nooit last van,haha! Tja,wat moe je ook zeggen he, "warm he" ofzo..klinkt ook zo onbenullig..nu maar heel vaak gaan sporten(wat dat betreft is het wel goed . moet het er misschien zo maar bij laten,af en toe beetje kijken/flirten, hij heeft waarschijnlijk toch al een vriendin en/of hij vindt me niet leuk..(lekker doemdenken he!). nu kan ik nog lekker wegdromen en zwijmelen.Hij kan per slot van rekening ook actie ondernemen als hij me leuk zou vinden.

Jullie ooit zoiets meegemaakt? Nog tips/adviezen over hoe dit aan te pakken en of dit uberhaupt aan te pakken?

Voor de meiden die verliefd zijn/kriebels hebben,geniet ervan!

Gr,Anne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven