Zonnebank
donderdag 3 november 2011 om 16:16
Hai allen
Eens in de 2 weken ga ik onder onze zonnehemel.
Maar wat lekker zou moeten zijn, vind ik dat niet.
Als ik eronder weg kom voel ik mij naar.
Ik ben misselijk en lam, en voel mij gewoon bleh.
Kan het zijn dat het te warm is ofzo? Dat er te weinig wordt geventileerd?
Ik heb wel ons raam een eindje open staan.
Ik heb dit gevoel niet als ik bijv bij sundays ben geweest.
Eens in de 2 weken ga ik onder onze zonnehemel.
Maar wat lekker zou moeten zijn, vind ik dat niet.
Als ik eronder weg kom voel ik mij naar.
Ik ben misselijk en lam, en voel mij gewoon bleh.
Kan het zijn dat het te warm is ofzo? Dat er te weinig wordt geventileerd?
Ik heb wel ons raam een eindje open staan.
Ik heb dit gevoel niet als ik bijv bij sundays ben geweest.
donderdag 3 november 2011 om 23:29
vrijdag 4 november 2011 om 10:20
vrijdag 4 november 2011 om 12:19
Natuurlijk is het slecht voor je huid. Maar ik doe het ook... Als ik de zonnebank zou mijden, zou ik er gewoon ziek uitzien. Is gewoon zo. Voordat ik naar de zonnebank ging, kreeg ik regelmatig commentaar dat ik er ziek uitzie, "voel je je wel goed?". Sinds ik 1 x om de 14 dagen ga, zie ik er frisser uit. Het is misschien wel niet gezond, maar nu voel ik me tenminste goed en krijg ik geen dom commentaar meer.
vrijdag 4 november 2011 om 12:24
Maar daar zijn toch genoeg goede alternatieven voor inmiddels, zodat je er niet spierwit uitzit?
Nu vind je misschien dat je er frisser uitziet, maar op de lange duur ga je er juist verlepter van uitzien, met van die vieze rimpeltjes in je decolleté, vlekken op je gezicht - bah! En dat is dan alleen de esthetische kant.
Nu vind je misschien dat je er frisser uitziet, maar op de lange duur ga je er juist verlepter van uitzien, met van die vieze rimpeltjes in je decolleté, vlekken op je gezicht - bah! En dat is dan alleen de esthetische kant.
vrijdag 4 november 2011 om 13:18
quote:nadanni schreef op 03 november 2011 @ 21:58:
1x in de 2 weken is toch niet zo heel vaak?
En dan lig ik er nog maar 15 min onder..
Nee..idd het niet doen is beter, i know..maar voor mijn lichaam is het zo lekker..
Warmte, daar gaat het nl om..
Maar logisch dus betreft het slechte ventileren..Dan kan je beter naar de sauna gaan.
1x in de 2 weken is toch niet zo heel vaak?
En dan lig ik er nog maar 15 min onder..
Nee..idd het niet doen is beter, i know..maar voor mijn lichaam is het zo lekker..
Warmte, daar gaat het nl om..
Maar logisch dus betreft het slechte ventileren..Dan kan je beter naar de sauna gaan.
vrijdag 4 november 2011 om 13:24
quote:louisavuitton schreef op 04 november 2011 @ 13:21:
En degenen die vinden dat TO niet onder de zonnebank moet, die roken zeker allemaal ook niet nee, getver en die lopen in de zomer allemaal onder een grote parasol in de schaduw als het even kanen gaan ook niet naar een zonnig land op vakantie! factor 30 zonnebrand creme en niet in de zon tussen 12 en 2
Kom op zeg, 1x in de twee weken!En dat jaren lang kan behoorlijk schadelijk zijn.
En degenen die vinden dat TO niet onder de zonnebank moet, die roken zeker allemaal ook niet nee, getver en die lopen in de zomer allemaal onder een grote parasol in de schaduw als het even kanen gaan ook niet naar een zonnig land op vakantie! factor 30 zonnebrand creme en niet in de zon tussen 12 en 2
Kom op zeg, 1x in de twee weken!En dat jaren lang kan behoorlijk schadelijk zijn.
vrijdag 4 november 2011 om 13:34
Gewoon niet doen. Mijn zus gaat geloof ik ook 1 keer per 2 weken, haar huid ziet er stukken ouder uit dan die van mij. Vooral haar decolleté is niet mooi. Nu is ze anderhalf jaar ouder, maar dat kan zo'n verschil niet verklaren. Zo zonde! En ik vind het ook niet eens mooi, zo'n zonnebankkleurtje, het ziet er erg onnatuurlijk uit vind ik.
vrijdag 4 november 2011 om 13:35
Ik zie er trouwens in de wintermaanden ook slechter uit en is het net of ik de vorige avond flink heb doorgehaald, compleet met wallen totaan mijn neus. Omdat ik niet met make up uit de voeten kan en ik diverse smeerseltjes heb gebruikt die een bruin gezicht beloven, maar dit niet doen, ga ik in de wintermaanden 1x per week onder de zonnebank. Ik zie er hierdoor beter uit en heb ik meer zelfvertrouwen.
In de zomer word ik vanzelf bruin (word snel bruin van mijzelf).
In de zomer word ik vanzelf bruin (word snel bruin van mijzelf).
vrijdag 4 november 2011 om 13:38
quote:chrissiy schreef op 04 november 2011 @ 13:34:
Gewoon niet doen. Mijn zus gaat geloof ik ook 1 keer per 2 weken, haar huid ziet er stukken ouder uit dan die van mij. Vooral haar decolleté is niet mooi. Nu is ze anderhalf jaar ouder, maar dat kan zo'n verschil niet verklaren. Zo zonde! En ik vind het ook niet eens mooi, zo'n zonnebankkleurtje, het ziet er erg onnatuurlijk uit vind ik.Je zus gaat denk ik echt veel vaker hoor! Van 1x in de 2 weken krijg je over het algemeen een kleurtje, maar daar word je echt niet poepiebruin van! Of ze doet het al jaar in-jaar uit op een turboturbo bruiner.
Gewoon niet doen. Mijn zus gaat geloof ik ook 1 keer per 2 weken, haar huid ziet er stukken ouder uit dan die van mij. Vooral haar decolleté is niet mooi. Nu is ze anderhalf jaar ouder, maar dat kan zo'n verschil niet verklaren. Zo zonde! En ik vind het ook niet eens mooi, zo'n zonnebankkleurtje, het ziet er erg onnatuurlijk uit vind ik.Je zus gaat denk ik echt veel vaker hoor! Van 1x in de 2 weken krijg je over het algemeen een kleurtje, maar daar word je echt niet poepiebruin van! Of ze doet het al jaar in-jaar uit op een turboturbo bruiner.
vrijdag 4 november 2011 om 16:57
quote:louisavuitton schreef op 04 november 2011 @ 13:35:
Ik zie er trouwens in de wintermaanden ook slechter uit en is het net of ik de vorige avond flink heb doorgehaald, compleet met wallen totaan mijn neus. Omdat ik niet met make up uit de voeten kan en ik diverse smeerseltjes heb gebruikt die een bruin gezicht beloven, maar dit niet doen, ga ik in de wintermaanden 1x per week onder de zonnebank. Ik zie er hierdoor beter uit en heb ik meer zelfvertrouwen.
In de zomer word ik vanzelf bruin (word snel bruin van mijzelf).Ben het helemaal met je eens. Heb net hetzelfde probleem. En wat hier sommigen zeggen klopt niet: je ziet er echt niet heel hard zonnebank-bruin uit/onnatuurlijk uit als je daar 1 keer om de 2 weken onder ligt! Dan moet je echt wel elke week of zelfs meermaals per week gaan....
In de zomer word ik vanzelf bruin (word snel bruin van mijzelf).Ben het helemaal met je eens. Heb net hetzelfde probleem. En wat hier sommigen zeggen klopt niet: je ziet er echt niet heel hard zonnebank-bruin uit/onnatuurlijk uit als je daar 1 keer om de 2 weken onder ligt! Dan moet je echt wel elke week of zelfs meermaals per week gaan....