Constanza spreekt
woensdag 21 september 2011 om 22:36
donderdag 22 september 2011 om 17:30
Zonder in details te treden, ik ben goed met Constanza van 1994-1996 omgegaan. Toen al vaker discussies met haar gehad over haar omgang met haar ouders en haar stiefzusje. Laat ik het zo zeggen, mijn ouders hadden mij in die tijd al voor altijd de deur gewezen. Maar ook Hans en Connie zullen hun fouten gemaakt hebben, welke ouders niet.
donderdag 22 september 2011 om 21:29
Zeker zullen hans en connie fouten hebben gemaakt, maar niet zulke erge fouten waardoor ze deze onzin van constanza amanda zouden verdienen. Die amanda/constanca is gewoon een akelig doortrapt wijf. Zijn gewoon de genen die ze van iemand heeft meegekregen. Zo over je moeder schrijven, maar haar wel goed genoeg vinden om je 2 kids bij te laten voor maanden........t mens spoort heus waar niet.
Ik heb medelijden met connie. verdient niemand dit.
Ik heb medelijden met connie. verdient niemand dit.
donderdag 22 september 2011 om 21:31
quote:Christiana schreef op 20 september 2011 @ 22:31:
Constanza had liever in haar geboorteland gebleven, dan had ze het veel beter gehad.. Je ouders zo afzeiken, maar ze mogen wel al jaren voor haar kinderen zorgen, en dan met zo'n waardeloze foute vriend aan komen. Hoop dat haar boek flopt en dat ze niet meer in de bladen verschijnt.
Constanza had liever in haar geboorteland gebleven, dan had ze het veel beter gehad.. Je ouders zo afzeiken, maar ze mogen wel al jaren voor haar kinderen zorgen, en dan met zo'n waardeloze foute vriend aan komen. Hoop dat haar boek flopt en dat ze niet meer in de bladen verschijnt.
donderdag 22 september 2011 om 22:30
quote:iris1969 schreef op 21 september 2011 @ 17:13:
Ik heb nog eens over deze situatie nagedacht en volgens mij is het mogelijk dat Constanza zowel een aandachtsgeile ordinaire dievegge is als iemand die wellicht de waarheid spreekt over haar rare opvoeding
.
Helemaal mee eens!
Of eigenlijk; denk ik ook!
Ik heb nog eens over deze situatie nagedacht en volgens mij is het mogelijk dat Constanza zowel een aandachtsgeile ordinaire dievegge is als iemand die wellicht de waarheid spreekt over haar rare opvoeding
.
Helemaal mee eens!
Of eigenlijk; denk ik ook!
vrijdag 23 september 2011 om 13:45
quote:iris1969 schreef op 21 september 2011 @ 19:02:
Prima dat Conny uit de prostitutie is gekomen, more power to her.
Het kan echter wel iets zeggen over haar beeld van mannen en hoe je die kunt bespelen en wie weet heeft ze dit op haar kinderen overgebracht. Al zou Constanza dan wellicht niet zo loser hebben uitgekozen, maar een rijke zakenman als Hans.
Daar moet je natuurlijk wel een beetje looks voor meebrengen ,Iris.
Die Constanza is wat dat betreft niet zo rijkelijk bedeelt.
Prima dat Conny uit de prostitutie is gekomen, more power to her.
Het kan echter wel iets zeggen over haar beeld van mannen en hoe je die kunt bespelen en wie weet heeft ze dit op haar kinderen overgebracht. Al zou Constanza dan wellicht niet zo loser hebben uitgekozen, maar een rijke zakenman als Hans.
Daar moet je natuurlijk wel een beetje looks voor meebrengen ,Iris.
Die Constanza is wat dat betreft niet zo rijkelijk bedeelt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 23 september 2011 om 17:01
Ooit hoorde ik Conny zeggen dat ze, toen een van haar kinderen vroeg waar ze vandaan kwamen, had geantwoord: jullie komen niet uit mama's buik maar uit mama's hart.
Dat raakte mij, ook al was ik toen nog geen moeder.
Ik denk dat Conny en Hans hun best hebben gedaan (Hans had volgens mij uit een eerder huwelijk ook al een adoptiefzoon.)
Minder vond ik het dat er zo met de kinderen werd geparadeerd, allemaal in dezelfde kleding, naar buiten toe alles pais en vree.
En Constanza, tsja, hoe moet je als minder mooi eendje opboksen tegen een moeder als Conny? IK denk dat het haar heel onzeker heeft gemaakt en dat ze daarom ook aan zo'n eng type als Mo (ik stel me voor dat loverboys zo zijn) is blijven hangen.
Overigens vind ik Constanze qua gezicht erg op Hans lijken, ze heeft een vrij mannelijk gezicht dat hier en daar op dat van hem lijkt.
Dat raakte mij, ook al was ik toen nog geen moeder.
Ik denk dat Conny en Hans hun best hebben gedaan (Hans had volgens mij uit een eerder huwelijk ook al een adoptiefzoon.)
Minder vond ik het dat er zo met de kinderen werd geparadeerd, allemaal in dezelfde kleding, naar buiten toe alles pais en vree.
En Constanza, tsja, hoe moet je als minder mooi eendje opboksen tegen een moeder als Conny? IK denk dat het haar heel onzeker heeft gemaakt en dat ze daarom ook aan zo'n eng type als Mo (ik stel me voor dat loverboys zo zijn) is blijven hangen.
Overigens vind ik Constanze qua gezicht erg op Hans lijken, ze heeft een vrij mannelijk gezicht dat hier en daar op dat van hem lijkt.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
vrijdag 23 september 2011 om 17:50
quote:sweetfirefly schreef op 23 september 2011 @ 17:01:
Ooit hoorde ik Conny zeggen dat ze, toen een van haar kinderen vroeg waar ze vandaan kwamen, had geantwoord: jullie komen niet uit mama's buik maar uit mama's hart. Dat raakte mij, ook al was ik toen nog geen moeder.
Dat vind ik mooi!
Oh en ik vind conny het toppunt van lelijkheid dus ik kan me niet voorstellen dat dat een issue was voor haar dochter, maar misschien heb je wel gelijk.. op het gebied dik/slank, zeg maar.
Ooit hoorde ik Conny zeggen dat ze, toen een van haar kinderen vroeg waar ze vandaan kwamen, had geantwoord: jullie komen niet uit mama's buik maar uit mama's hart. Dat raakte mij, ook al was ik toen nog geen moeder.
Dat vind ik mooi!
Oh en ik vind conny het toppunt van lelijkheid dus ik kan me niet voorstellen dat dat een issue was voor haar dochter, maar misschien heb je wel gelijk.. op het gebied dik/slank, zeg maar.
maandag 26 september 2011 om 23:41
Ik heb hier het boek en al bijna uitgelezen.
Ik neem al mijn woorden hier terug. Constanza spoort niet. En Conny spoort soms niet, maar 80% van haar acties kan ik begrijpen...want dat doe je voor je kinderen. Hans schildert ze af als een watje, een zachtaardige man.
Maar die Constanza behoorlijk opvliegend en asociaal...
Nogmaals, ik neem mijn woorden terug,hahaha. X--D
Ik neem al mijn woorden hier terug. Constanza spoort niet. En Conny spoort soms niet, maar 80% van haar acties kan ik begrijpen...want dat doe je voor je kinderen. Hans schildert ze af als een watje, een zachtaardige man.
Maar die Constanza behoorlijk opvliegend en asociaal...
Nogmaals, ik neem mijn woorden terug,hahaha. X--D
donderdag 3 november 2011 om 19:15
Kinderen gaan terug naar Amanda en Mo....ik kan het bijna niet geloven. Je kinderen afgeven bij je moeder omdat je niet voor ze wil/kan zorgen, een (mogelijke) klusroof, relatieproblemen, huisvestingsproblemen(zitten nu ook in een huis dat te kop staat, is tijdelijke huur), Amanda geeft zelf in het boek aan dat ze agressief is, etc..
donderdag 3 november 2011 om 20:17
In de bieb las ik de privè en daar stond ook een verhaal in van Constanza, als dat waar is dat je een kind in de auto laat zitten, omdat ze te dik als de moeder gaat shoppen en opmerkingen maakt over haar gewicht, dat is cru. Vrouwen als Connie zijn manipulatief, het is leuk dat je dat soort dingen voor de camera zegt, maar wie ziet haar in het normale leven?
Laten we het er op houden dat de familie ondanks het geld en de luxe behoorlijk disfunctioneel is, en er is dan altijd een kind dat het uit op een negatieve manier en dat is dan Amanda. Als ik het zo lees heb ik toch wel medelijden met haar, het lijkt me eerder een soort doorgeef kind zo te lezen, zonder iets van structuur meegekregen.
Laten we het er op houden dat de familie ondanks het geld en de luxe behoorlijk disfunctioneel is, en er is dan altijd een kind dat het uit op een negatieve manier en dat is dan Amanda. Als ik het zo lees heb ik toch wel medelijden met haar, het lijkt me eerder een soort doorgeef kind zo te lezen, zonder iets van structuur meegekregen.
vrijdag 4 november 2011 om 10:16
vrijdag 4 november 2011 om 16:47
Ik "ken" Connie uit het verleden. Superaardig en volgens mij een hele lieve moeder. Typisch Connie om even koffie te zetten. Ze kwam op mij over als een hardwerkende vrouw die met beide benen op de grond staat, goed voor zichzelf zorgt(al kan je smaak qua uiterlijk anders zijn), en erg sociaal. Ik vond het altijd een hele warme vrouw. Niet alleen Hans was hard aan het werk, Connie was niet te beroerd om ook te werken.
vrijdag 4 november 2011 om 17:14
Soms is er geen reden. Het zit soms gewoon in mensen. En misschien is zij zo extreem geworden omdat alles altijd "netjes' en volgens regels moest. Ze stonden vroeger natuurlijk ook al altijd in de picture.
Ik heb het idee dat ze zelf helemaal niet vind dat ze ontspoord is. Onder het mom dat ze stout was deed ze de vreselijkste en hysterischte dingen. Ze had , en heeft, geen idee dat dit gewoon asociaal en gestoord gedrag is/was.
Ik heb het idee dat ze zelf helemaal niet vind dat ze ontspoord is. Onder het mom dat ze stout was deed ze de vreselijkste en hysterischte dingen. Ze had , en heeft, geen idee dat dit gewoon asociaal en gestoord gedrag is/was.