Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.... masturberende kids.... Ik hoop dat het nog even op zich laat wachten .
Geloof dat Kjong eerst even moet bekomen van de schrik. Belde haar net en begreep dat ze even niet kan posten of vertellen wat er aan de hand is.
Huh? En dat wist ie niet?? Wat erg!!!!!!!!!!!! voor Kjong en Kman :(
~schenkt in voor Kjong~

Kjong

Er is inmiddels 1 bescheiden flesje ingebleven. Meer blieft meneer nog niet. Maar ja, dat was in 1 flesje al meer dan in de 24 uur ervoor.
Sjezzis Kjong, wat bizar. Een hele dikke knuf voor jou, want wat ik begrijp is dat jouw wereld even volledig op zijn kop staat.

Ook mijn condoleance voor Kman, die zijn familie ineens ineen ziet krimpen.

Ik heb net mijn vakantie geboekt. Twee weken Frankrijk, waarvan de laatste week een overlap met Bloes.

En dat is natuurlijk superleuk...maar ik heb geloof ik nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een vakantie. Pfff, ben blut. In vakantiestemming, maar blut.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 15 februari 2008 @ 19:38:

Ik heb net mijn vakantie geboekt. Twee weken Frankrijk, waarvan de laatste week een overlap met Bloes.

En dat is natuurlijk superleuk...maar ik heb geloof ik nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een vakantie. Pfff, ben blut. In vakantiestemming, maar blut.Let's shake hands. Maar je hoeft dan ook bijna niets meer uit te geven als je daar bent, Mims. Dat verlicht mijn portemonee-pijn een beetje.
He gezellig, op vakantie met twée lege portemonees. Ik krijg er helemaal zin van...

Nou ja. Ze is dood dus.

Longkanker, 60 jaar gerookt.

~kuchekuchekuch neemt nog een abtje~

Kman ging langs bij zus. Was niet thuis.

Ging langs bij ouderlijk huis. Was niemand thuis.

Buurvrouw informeerde hem.

Meer weet ik eigenlijk niet.

Heb er effe overnagedacht.

Nu kán het zijn dat het geen opzet is geweest, hem erbuiten te houden. Twee maanden geleden was Kman immers in NL. Zijn telefoon werkt niet buiten de grens.

Maar dat geloof ik niet zo.

In TR moeten mensen binnen 24 uur onder de grond. Als het niet via de buren, andere familie of vrienden lukt om met iemand contact op te nemen, kun je de lokale politie inschakelen om evt bezoekers van de begrafenis te verwittigen. Het heeft immers haast. En de afstanden zijn een poepie meer dan Maastrigt-Haarlem.

Maar er was geen bericht toen hij terug was.

Ook geen brief. Geen kaartje. De buren zijn lief en zeker met zoiets hadden ze het altijd doorgegeven. Desnoods per mail. Ze hebben de gegevens.

En zijn familie heeft behalve zijn telefoonnummer, ook zijn mailadres. Mijn mailadres. En mijn telefoonnummer.

Dus er is opzet in het spel.

Zoals zijn vader weigerde mij te zien toen ik met 7 maanden zwanger naar zijn stad was gekomen.

Echt. Weigerde.

Heeft met iedereen in huis stennis staan schoppen, toen we toch even zijn moeder wilden komen groeten. Vader is dan dus zelf weggelopen.

Ik heb hem nooit gezien.

Ik geloof niet dat mijn meneer veel meer hebben kan.
En toen ik dat uitgedacht had, ben ik niet netjes geweest.

Ik heb zijn zus een sms gestuurd dat het spijtig te horen was dat haar moeder is overleden, maar dat dat nog steeds geen reden is om wie dan ook nog erger dan een crimineel of een hond te behandelen.

En ook dat heb ik naar haar man gemaild.
Sjezus, dat is echt te erg voor woorden.

Mén. Wat een klotezooi, wat erg voor Kman.
Holy fuck, Kjong! Wat verschrikkelijk. 'k Weet gewoon niet wat ik er nog meer op kan zeggen. Verschrikkelijk bizar, verschrikkelijk erg, verschrikkelijk aso om Kman niet op de hoogte te brengen. Gewoonweg verschrikkelijk.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Och, Kjong, wat een vervelende situatie!

Sjonge

Ik hoop dat het helpt bij Bink, Madootje...

wat een zieke kindertjes hier, bah

En zieke kroegtijgers ook nog.. bah

LD en LE hadden vanavond kinderdisco bij school, heeft LD ruzie gehad met haar vriendinnen, kennelijk veel in en uit gelopen, mochten ze er op een gegeven moment niet meer in Kreeg ik 3 meiden aan de deur, of LD er ook was Is allemaal wel goed gekomen, alleen heeft ze nog ruzie met haar beste vriendinnetje en doet zij, in haar enthousiasme kennelijk, altijd haar vriendinnetjes pijn. Allemaal troubles. Er slaapt hier nog wel ééntje en verder is het wel goed, geloof ik. Maar ik ben eigenlijk wel héls op de begeleiding, die zomaar 5 meisjes van 9-10 jaar buiten de deur houdt.

LE heeft het heel leuk gehad. En ik ben niet gebleven (helaas, achteraf) vanwege m'n koppijn. Toen ik wegging hadden de meiden nog reuzelol en zaten de jongens (LE en z'n vriendjes) een beetje rond de dansvloer te 'hangen'. Zich duidelijk geen raad wetend met hoe zich te gedragen. Stoer, ja, maar hoe doe je dat.

Xop, op de leeftijd van jouw kinderen hadden mijn kinderen hun 'knopje' alláng gevonden heur

Gelukkig niet de beelden, die Yentl gevonden had Vriendjes van LD hadden wel eens plaatjes gevonden op internet, van een vrouw die de piemel van een man likte IEUW was de reactie..

(vanaf die tijd hebben mijn kinderen trouwens een google restrictie, op kennisnet.nl kunnen ze dingen op hun niveau opzoeken)

Leuk man, vakantieplannen.

Wij gaan naar Tsjechie, waar we vorig jaar ook waren. Schoonzus en neefje gaan mee.

Later is nu
Kjong, dat gaat verstand ver voorbij, dat is schandalig, ruiten-ingooiend erg. Wat ontzettend voor Kman.

Zit hier in afwachting van een heel, heel zieke man, die ook nog eens allerlei vertraging heeft. Arme GG.

Zelf beetj te gaar voor wat dan ook. Bij holteontstekingen heeft AB niet zo veel zin, maar mijn geduld in beetje hannessen met paramolletjes en neusspray is ook wel op. Zit alleen niet veel anders op.

Huidig werk wil me op klussenbasis dag in de week aan het werk houden, zou nog kunnen werken. Grijns, zie mezelf al uurtje-factuurtje met mijn huidige baas aan het werk, dan wordt het wel een heel ander verhaal. Maar eerste prioriteit is om nu contract met nieuw werk rond te krijgen, en beetje rust te hebben, zie ik daarna wel verder.
Jesus Kjong. Wat ontzettend kút! Ik weet ff niet wat te zeggen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Jep.

En ik ben er niet bij.
Kjong, dit is echt een hele harde trap in de rug van Kman.

Arme hij, en arme jij die niet bij hem kan zijn.

Wat ongelooflijk respectloos richting jullie allebei. Juist jullie, die iedere steun kunnen gebruiken, en die zo knokken voor elkaars en jullie eigen geluk. Harteloos, dat vind ik het!
Wat wilde ik nou toch typen?
Eens met iedereen hier........ Tjeees, wat absurd en klote zeg!

Het was idd het eerste wat ik dacht; was het toen hij hier bij jou was. Wat een verdriet voor hem zeg. Bah.

Och meid, zijn jullie nog steeds niet samen dan? Kutterdekut.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
*drank*

(ben te lui om plaatjes te zoeken, jullie weten wel hoe het eruit ziet, dacht ikzo)

Ik kan er nog niet bij Kjong... zoiets.. endat is dan z'n familie

En JIJ bent ook z'n familie en bij jou kan hij ook al niet zijn.

Logeervriendinnetje had net heimwee. Heb met de meiden spelletje zitten doen, bellen naar huis hoefde niet (het was nog voor 11 uur) Hopelijk slapen ze nu.

En ik zou ook naar bed moeten

had ik al drank?

Ohja

lekkerrr
Later is nu
This picture of you

makes butterflies in my stomach

makes me sad to the bone

makes me hear your voice

makes me see all the emotions in your face

makes me happy and smile

makes me want to touch you

makes me cry the saltest tears

makes me see you are naughty

makes me always miss you.

This picture of you

is you to me.

Koffie dan maar

veel en sterk
Later is nu
ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-

ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden

Blegh, loop al dagen rond met hoofdpijn en nu begint mijn buik ook flink te krampen. Kriebelhoest, snotterneus. Ik wil en kan even niet ziek worden nu en vandaar mijn mantra.

ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-

ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden-ik-ga-niet-ziek-worden

Kjong, meis. (f)

Lekker Dream; ik lust graag een bakkie.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik ben gezond ik ben gezond, moet dan je mantra zijn, Alex...

Ja, doe mij ook nog maar een bakkie

Gesjellig.

(zo gesjellig ben ik hier momenteel niet.. )
Later is nu
Zo flauw.

Je kan toch gemoon bij mij op de bank komen ziekzijn?

Heel afwisselend.

Ik hoest eens in jouw gezicht, jij rent eens naar mijn toilet.

Mado, su-per-ge-fe-li-ci-teerd met het gehaalde examen. Issie nu klaar?

Bloes, in het referentiekader van papa Rosenberg zit in elk geval de cel die zegt dat je je kinderen en vrouwen beschermen zal. Hij heeft zijn schoonzoon om het leven gebracht omdat die geweldig huishouden op zijn vrouw (dochter van Papa) en kinderen toebracht.

Hij heeft er 7 jaar voor gekregen.

Ik dacht, hij komt op voor vrouwen en kinderen. Als in Respect.

Maar hij komt voor ze op als waren het compleet afhankelijke verlamde sprinkhanen.

(Eens effe kijken bij uitzending geminst, of is DWDD niet op vrijdag?)

Wie houdt de score bij van zieke kindertjes?

Ik wilde die van mij even afmelden.

De een heeft een derde tand ervan, de ander staat nu op een volleybaltoernooi (ik vráág je, waarom kon dat joch niet op zaterdag naar basketbal gebracht, en wel naar volleybal??!)
Kjong, wees gewoon blij dat het een zaalsport is

fijn dat je je zieke kindertjes af kon komen melden

Duss. pa Rosenberg wil gewoon niet dat iemand zijn eigendom aftuigt.. als dat eigendom nou niet z'n kind was, klonk het bést wel positief.

De zon schijnt

de lucht is blauw

ik zit binnen, in de kou

klinkt wel he?

jaaa, ze kan rijmen en dichten, daar weet je niet van.

zo stom dat de computer net op het koudste plekje van de woonkamer staat!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven