rubberlaarzen?
zaterdag 5 november 2011 om 19:09
zaterdag 5 november 2011 om 19:43
quote:bankje schreef op 05 november 2011 @ 19:33:
Ik zoek rubberen laarzen maar dan enkelhoogte.Ik heb ze ooit bij de lidl gekocht maar ze zijn nu bijna versleten (niet meer waterdicht). Weet iemand waar ze nog te koop zijn?Ik heb deze. Om mee door de regen en de modder te lopen vind ik ze ideaal. Ik trek ze ook gerust aan naar het werk, maar op dagen dat ik uren binnen achter m'n bureau moet zitten trek ik ze wel uit (ziet toch niemand). Anders vind ik ze inderdaad te zweterig worden.
Ik zoek rubberen laarzen maar dan enkelhoogte.Ik heb ze ooit bij de lidl gekocht maar ze zijn nu bijna versleten (niet meer waterdicht). Weet iemand waar ze nog te koop zijn?Ik heb deze. Om mee door de regen en de modder te lopen vind ik ze ideaal. Ik trek ze ook gerust aan naar het werk, maar op dagen dat ik uren binnen achter m'n bureau moet zitten trek ik ze wel uit (ziet toch niemand). Anders vind ik ze inderdaad te zweterig worden.
zaterdag 5 november 2011 om 19:44
quote:_Webs_ schreef op 05 november 2011 @ 19:40:
Je bedoelt zoiets toch?
[afbeelding]
Zou ik niet naar mijn werk aandoen, maar het hangt er natuurlijk vanaf waar je werkt.
(vind de hele rubberen laarzen hype niets, maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten )
ja die zijn het de hoge versie dan, heb ze gepast en zaten heerlijk!
heb ook smalle kuiten en deze paste perfect geen gelubber
Je bedoelt zoiets toch?
[afbeelding]
Zou ik niet naar mijn werk aandoen, maar het hangt er natuurlijk vanaf waar je werkt.
(vind de hele rubberen laarzen hype niets, maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten )
ja die zijn het de hoge versie dan, heb ze gepast en zaten heerlijk!
heb ook smalle kuiten en deze paste perfect geen gelubber
zaterdag 5 november 2011 om 19:45
zaterdag 5 november 2011 om 19:47
Er liep trouwens op mijn werk vorige week een vrouw rond in dit soort laarzen (niet van rubber) met een 'paardrijbroek' (zo'n net niet legging met van die stukken op de knie) en een bruin corduroy colbertje. Er hebben me echt 3 mannelijke collega's gevraagd of dat mode was en waar ze haar paard had gelaten.
Dat je dat soort reacties even incalculeert, TO.
Dat je dat soort reacties even incalculeert, TO.